Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезінфекційні засоби (Агрохімічна продукція)
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000791-a ● 527ca55125ac4594b837e22a36b96585
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №5 М.МАРІУПОЛЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 42278319 |
Місцезнаходження: | 87545, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Українского козацтва, буд. 56 |
Контактна особа: |
Ганна Горяінова +380975125699 cpmsp5.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 56 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 280,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
Засіб дезинфікуючий Бланідас 300 таблетки, фасовка банка 300 таблеток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Українського Козацтва 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2019
—
22 травня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 флакон
Засіб дезинфікуючий Бланідас Актив , 1000мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Українського Козацтва 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2019
—
22 травня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 упаковка
Засіб до стерилізаційного очищення “Тіланол” (1кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Українського Козацтва 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2019
—
22 травня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 флакон
Засіб дезинфікуючий АХД -2000(1л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87545, Україна, Донецька область, Маріуполь, Українського Козацтва 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 квітня 2019
—
22 травня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2019 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2019 11:25 |
Додаток №3(Вимоги до учасників).docx | |
09 квітня 2019 11:25 |
додаток №2 (26) (4).docx | |
09 квітня 2019 11:25 |
ТИПОВОЙ ДОГОВОР 2019 (1).docx | |
09 квітня 2019 11:25 |
оголошення (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-09-000791-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 19 квітня 2019 10:16
Вимога!
Яким вимогам не відповідає пропозиція? Що це за аргументація відхилення економічно найвигіднішої пропозиції??? Не запропонували 40% хабаря навідміну від вашого улюбленого постачальника, під якого прописана продукція? Деталізуйте! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 10:52
Ваше право оскаржити процедуру згідно чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
55 925,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 09:27
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
55 944,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 09:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 13:59
|
договор 0446.PDF | укладений |
26 квітня 2019 13:58
|