Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-04-09-000490-b ● 6232a018af4545c2a1b3ab9a32fa0680
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37395418 |
Вебсайт: | http://svyat.kievcity.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, просп. Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Склярук Валентин Васильович 380444240407 buhgalterijasrda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2019 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 16:30 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,65% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Надання послуг полягає в заправці та відновленні картриджів до принтерів HP LJ 1100/1100A (EP22), Canon LBP 2900/3000 (703), Canon 6000 (725/285), HP LaserJet Pro M15a (PC-230R) в кількості орієнтовно 242 шт. протягом 2019 року відповідно до потреби. Після заправки в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера, друк – контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і точок. Картриджі після заправок і відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані в нові темні пакети. До вартості цінової пропозиції Учасник включає загальну вартість послуг з урахуванням суми податків, зборів, обов’язкових платежів, матеріальних витрат, а також усіх інших витрат, які він може понести під час виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Договір повинен бути укладений протягом 5 робочих днів з дати визначення Переможця. У випадку непідписання договору протягом зазначеного терміну, Замовник залишає за собою право анулювати Переможця. Оплата вартості послуг здійснюється Замовником після підписання актів про надані послуги. Учасник повинен обов'язково прикріпити цінову пропозицію! Учасник, пропозиція якого за результатами аукціону або внаслідок відхилення пропозиції попереднього учасника визначена найбільш економічно вигідною, повинен протягом 1 (одного) робочого дня з дня настання відповідної події прикріпити на електронний майданчик оновлену цінову пропозицію, відкориговану відповідно до результатів аукціону.! Тел. техн. питань: 299-08-69
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги із заправки та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Переможець |
20 328,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 17:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ТОВ вічний картридж дог№1.pdf | укладений |
22 квітня 2019 17:47
|