Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по шиномонтажу та балансуванню коліс
Очікувана вартість
3 500,00 UAH
UA-2019-04-09-000471-b bc8f0150881c42b58a73749498582bed
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виговський Михайло Володимирович

380961814307 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласно ради, ЦЕМД та МК
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 98-в
Контактна особа: Виговський Михайло Володимирович
380961814307
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Послуги по шиномонтажу та балансуванню коліс
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по шиномонтажу та балансуванню коліс
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Покровська, 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Тендерна документація

09 квітня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Тертичний Юрій Павлович
#2490019872
Переможець 3 500,00
UAH
09 квітня 2019 11:19

Документи

09 квітня 2019 11:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:00
Протокол зав. №24.pdf укладений
02 січня 2020 20:38
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 17:04
ДУ до Дог. № 1008 Тертичний.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 15:25
ДУ № 2 до дог. 1008.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 15:24
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 15:16
ДУ № 1 Тертичний.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:15
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 11:24
Договір шиномонтаж Чуднів.PDF укладений
09 квітня 2019 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з рішенням двадцять третьої сесії VII скликання Житомирської обласної ради від 23.05.2019 року №1474 "Про припинення комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради шляхом перетворення в комунальне некомерційне підприємство" 1. Замінити сторону в Договорі з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі т.в.о. головного лікаря Мошківської Світлани Андріївни на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради в особі в.о. директора Мошківської Світлани Андріївни 2. Перенести невиконані зобов'язання з Комунальної установи "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради на Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Житомирської обласної ради 3. Внести зміни до Розділу "МІсцезнаходження та банківські реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму Договору на 2000 грн. (Дві тисячі грн. 00 коп.) без ПДВ, та викласти п.1.6 роздилу 1 Договору в такій редакції: "1.6. Сума договору: 1500,00 грн. (Одна тисяча п'ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.188 ГК України та пунктом 1 частини 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" 1. Зменшити суму Договору на 340,00 грн. (триста сорок грн. 00 коп.), без ПДВ, виклавши п. 1.6. розділу 1 Договору в наступній редакції: "1.6. Сума договору: 1160,00 грн. (Одна тисяча сто шістдесят грн. 00 коп.), без ПДВ."
Номер договору про закупівлю: 1008
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 160,00
UAH