Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання (мультимедійний проектор для збільшення зображення, інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи) за кодом ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
308 196,00 UAH
UA-2019-04-08-001332-a ef214d461e604225832af9916607b3f0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Золотухіна

+380972896408 marshcola44@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ ЗІ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ №44 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031641
Місцезнаходження: 87538, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ЗАОЗЕРНА, 266
Контактна особа: Тетяна Золотухіна
+380972896408
marshcola44@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2019 12:24
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2019 12:24
Очікувана вартість: 308 196,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 541,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Мультимедійний проектор для збільшення зображення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87538, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Заозерна,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штука
Інтерактивна дошка для навчально-виховної роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87538, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Заозерна,266
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2019  —  30 червня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Якість
Дата подання: 08 квітня 2019 16:19
Дата відповіді: 11 квітня 2019 08:34
Доброго дня! На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 просимо включити вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивну дошку. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Питання буде розглянуто при редагуванні тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 квітня 2019 22:32
Дата відповіді: 09 квітня 2019 10:38
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так.
2) Так, як остаточну ціну.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-09-000011 ● 91ccc6500b814ba0af629b593000cd6d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2019 11:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 09.04.2019 № 24
м. Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 09.04.2019 № 24

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 Комунальний заклад «Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №44 Маріупольської міської ради Донецької області» UA-2019-04-08-001332-a 08.04.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 Наказу № 490.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 162 000,00
UAH з ПДВ
162 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 15:16
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:16
ISO9001 з перекладом BenQ.pdf
25 квітня 2019 15:16
ISO14001 з перекладом.pdf
25 квітня 2019 15:16
Висновок СЕС.pdf
25 квітня 2019 15:16
ISO9001 Intech.pdf
25 квітня 2019 15:16
ISO14001 Intech.pdf
25 квітня 2019 15:16
Статут.pdf
25 квітня 2019 15:16
Паспорт директора.pdf
25 квітня 2019 15:16
Витяг з ЄДР від 18.02.19.pdf
25 квітня 2019 15:16
Виписка з ЄДР.pdf
25 квітня 2019 15:16
Уповноважена особа.pdf
25 квітня 2019 15:16
Технічні вимоги згода.pdf
25 квітня 2019 15:16
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 15:16
Таблиця відповідності.pdf
25 квітня 2019 15:15
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 15:15
Лист-гарантія санкції.pdf
25 квітня 2019 15:15
Лист досвід.pdf
25 квітня 2019 15:15
Інформаційна довідка.pdf
25 квітня 2019 15:15
Довідка стаття 17.pdf
25 квітня 2019 15:15
Довідка ліцензування.pdf
25 квітня 2019 15:15
Довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 квітня 2019 12:24
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій