Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Tacrolimus»
Очікувана вартість
1 446 400,00 UAH
UA-2019-04-08-001151-a 62a123fd6658424c980a05961b60141b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федів Наталія Василівна

+380322765465 hm_zdorovye@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Вебсайт: http://www.doz.adm-km.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Контактна особа: Федів Наталія Василівна
+380322765465
hm_zdorovye@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 15:19
Очікувана вартість: 1 446 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 232,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 шт
Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Tacrolimus»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця І. Франка, 15/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 13:30
ЗТД Такролімус 1 мг.doc
12 квітня 2019 13:30
таблиця змін від 12.04.2019 Такролімус 1 мг.doc
12 квітня 2019 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 13:30
ЗТД Такролімус 1 мг.doc
08 квітня 2019 13:57
ТД Такролімус 1 мг.doc
12 квітня 2019 13:30
таблиця змін від 12.04.2019 Такролімус 1 мг.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 11 квітня 2019 16:30
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:33
Доброго дня! Відповідно до п. 5 р. ІІІ тендерної документації (рядок 3 таблиці) у складі документів тендерної пропозиції має бути надана "довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2018 роках". Поясніть, будь ласка що Ви маєте на увазі під "аналогічним договором" (договір на поставку фармацевтичної продукції чи конкретного лікарського засобу, що закуповується), а також поясніть: кількість аналогічних договорів, що мають бути вказані у довідці - це загальна кількість договорів, укладених учасником на поставку фармацевтичної продукції (циклоспорину) протягом 2017-2018 років? Якщо так, чи можливо у довідці вказати не усі договори, що були укладені (якщо їх було укладено дуже багато)? Згідно з ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» кваліфікаційний критерій, який може встановлювати Замовник, - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ» (В ОДНИНІ).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та пояснює наступне.
Під час встановлення документів для відповідності кваліфікаційного критерію, а саме довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), та відповідний акт/накладна, що свідчить про виконання договору (достатнім підтвердженням є надання акту/накладної на будь-яку кількість товару) тендерний комітет мав на увазі зазначення мінімум двох або більше аналогічних договорів, тобто зазначати загальну кількість договорів укладених протягом 2017-2018 років необхідності немає, для відповідності кваліфікаційному критерію буде достатньо зазначити 2 аналогічні договори, що були заключенні в 2017 -2018 роках.
Щодо поняття аналогічного договору. Під аналогічним договором потрібно розуміти договір де предметом закупівлі виступала фармацевтична продукція, тобто код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6.
Форма «Тендерна пропозиція» та специфікація до договору
Дата подання: 11 квітня 2019 16:31
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:33
У останній графі таблиці форми "Тендерна пропозиція", що міститься у додатку №1 до тендерної документації, зазначено "Всього, грн. БЕЗ ПДВ" (тобто вказується сума без ПДВ по кожному препарату, що закуповуються), а рядком нижче - "ВСЬОГО". За логікою тут має бути загальна сума БЕЗ ПДВ по трьом рядкам (№1, №2, №3). Але ще нижче - рядок "В тому числі ПДВ" (можливо, "КРІМ ТОГО ПДВ"?), тому що у найнижчому рядку зазначається загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ. Те ж саме стосується і Специфікації до договору (додаток 3 до тендерної документації). Якщо необхідно, внесіть, будь ласка, зміни до форми "Тендерна пропозиція" і до Специфікації к договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та повідомляє наступне.
Підпунктом «в» п. 193.1.ст. 193 Податкового кодексу України встановлено, що ставка 7% податку на додану вартість встановлюється по операціях з: постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність, та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні; постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, дозволених для застосування у межах клінічних випробувань, дозвіл на проведення яких надано центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я".
Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування податку на додану вартість операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів)
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов’язань.
Тобто податок на додану вартість нараховується на загальну суму договірної вартості, у нашому випадку на суму за трьома позиціями: Ciclosporin-8000 таблеток капсул, Ciclosporin-12000 таблеток капсул, Ciclosporin-300 таблеток капсул.
Потреба зазначати загальну суму БЕЗ ПДВ відповідно до вимог діючого законодавства відсутня.
В графі ВСЬОГО зазначається загальна сума разом з ПДВ.
В графі в тому числі ПДВ зазначається виключно сума податку на додану вартість.
Враховуючи вищевикладене необхідності вносити зміни до форми «Тендерна пропозиція» і до Специфікації немає.
До п.6 розділу ІІІ тендерної документації
Дата подання: 11 квітня 2019 16:32
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:34
У п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: "3.6.3. У разі, коли у додатку 1 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками". Але додаток №1 - це форма "Тендерна пропозиція". Можливо, Ви маєте на увазі Додаток №2, де визначені медико-технічні вимоги? Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Tacrolimus»).
Місцезнаходження Замовника
Дата подання: 11 квітня 2019 16:33
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:34
У пп.2.2 р.1 тендерної документації зазначено місцезнаходження Замовника (Департамент охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації): м. Вінниця, 21029, м. Вінниця, вул.. Хмельницьке шосе. 96 (Терапевтичний корпус). Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Tacrolimus»).
Посадова особа замовника
Дата подання: 11 квітня 2019 17:30
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:35
Перевірте, будь ласка, інформацію у пп. 2.3 р. 1 "Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" тендерної документації. Якщо необхідно, внесіть зміни.
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Tacrolimus»).
Питання щодо пп. 3.6.3 розділу ІІІ тендерної документації
Дата подання: 12 квітня 2019 14:07
Дата відповіді: 16 квітня 2019 17:09
У пп. 3.6.3 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «В разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів до тих що є предметом закупівлі, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я». З метою належної підготовки тендерних пропозицій просимо дати роз’яснення, яким нормативно-правовим актом України визначена дефініція «Заключний звіт про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності», яким нормативно-правовим актом встановлено порядок отримання такого Заключного звіту і які уповноважені установи/заклади центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я, видають такі Заключні звіти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підпунктом 3.6.3. пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, зокрема, що разі якщо пропозицією учасника передбачаються еквівалентні лікарські засоби до тих препаратів, що є предметом закупівлі визначених в Додатку 2, учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати копію заключного звіту про проведення клінічного дослідження з оцінки біоеквівалентності даних препаратів до тих що є предметом закупівлі, виданого уповноваженою установою/закладом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров’я.
Центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я, є Міністерство охорони здоров'я України.
Згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.09.2009 № 690 "Про затвердження Порядку проведення клінічних випробувань лікарських засобів та експертизи матеріалів клінічних випробувань і Типового положення про комісії з питань етики" (далі Порядок № 690) біоеквівалентність – два лікарських засоби вважаються біоеквівалентними, якщо вони є фармацевтично еквівалентними або фармацевтично альтернативними і якщо їхні біодоступності після введення в одній і тій самій молярній дозі подібні до такого ступеня, що ефекти цих препаратів щодо ефективності та безпечності будуть однаковими
Окрім цього вказаним Порядком № 690 встановлюються основні вимоги до проведення клінічних випробувань лікарських засобів, які можуть проводитись за участю пацієнтів (добровольців) за повною або скороченою програмою, у тому числі до випробувань біодоступності/біоеквівалентності, а також міжнародних багатоцентрових клінічних випробувань.
Згідно з пунктом 1.4 розділу І Порядку № 690 проведення клінічних випробувань лікарських засобів та експертизи матеріалів клінічних випробувань, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 23.09.2009 № 690, (надалі – Порядок) проведення експертизи матеріалів клінічних випробувань, а також проведення клінічного аудиту клінічного випробування лікарських засобів покладено на ДП "Державний експертний центр Міністерства охорони здоров'я України" (надалі – Центр).
Відповідно до пункту 3.2 розділу ІІІ Порядку клінічні випробування лікарських засобів проводяться з метою встановлення або підтвердження ефективності та нешкідливості лікарського засобу. Вони можуть проводитись у закладах охорони здоров'я (лікувальнопрофілактичних закладах) (надалі – ЛПЗ), які визначаються Центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров'я (надалі – ЦОВВ), на підставі позитивного висновку експертизи матеріалів щодо проведення клінічного випробування, який надається Центром (далі – Висновок) та затверджується ЦОВВ.
Окрім того, відповідно до положень пункту 4.3.1. Звіт про результати дослідження біоеквівалентності настанови "Лікарські засоби. Дослідження біоеквівалентності", що затверджена наказом Міністерства охорони здоров'я України № 22 від 12.01.2017 року звіт дослідження біоеквівалентності має містити повну документацію щодо протоколу, проведення та оцінки. Він має бути складений відповідно до норм чинного законодавства України та відповідного керівництва CPMP/ICH/137/95 (ICH E3) "Structure and Content of Clinical Study Reports" і підписаний дослідником згідно з вимогами чинного законодавства України.
Враховуючи вищевикладене сподіваємося, що Тендерним комітетом Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації надано вичерпну відповідь на Ваше питання.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 342 400,00
UAH з ПДВ
342 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 1 070 856,00
UAH з ПДВ
1 070 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 342 400,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:05
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 1 070 856,00
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
1 070 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
30 січня 2020 11:15
дод.уг 4 _ 19-23.pdf зміни до договору
30 січня 2020 10:48
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 14:06
19.23.pdf зміни до договору
23 січня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 23:08
Додаткова угода 1 до договору 19-23.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 23:07
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 23:06
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 11:17
підписаний договір укладений
14 травня 2019 11:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сума договору 1070856 грн з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 19/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сума договору складає 1285027.20 з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 19/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" сума договору складає 1168012 грн. зПДВ
Номер договору про закупівлю: 19/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2019 — 01 квітня 2020
Сума оплати за договором: 1 168 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 412,00 UAH)