Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Очікувана вартість
1 555 000,00 UAH
UA-2019-04-08-000978-a ● eacdd4b9db4847c5beffe144175326ac
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління справами Верховної Ради України |
Код ЄДРПОУ: | 20064120 |
Місцезнаходження: | 01008, Україна , Київ обл., Київ, вул. Грушевського, 5 |
Контактна особа: |
Владислав Гетман +380442553182 hetman@v.rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Державне підприємство «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» надає послуги з обслуговування представницьких заходів і офіційних прийомів понад 20 років. Згідно Статуту Їдальні основною метою діяльності підприємства є: надання послуг щодо забезпечення харчуванням і обслуговування заходів, які проводяться керівництвом Верховної Ради України, харчування і обслуговування парламентських делегацій, державних і політичних діячів зарубіжних країн, які перебувають в Україні на запрошення Верховної Ради України. Вказані заходи проводяться при використанні системи організаційно-правових, режимних та інших дій, які здійснюються спеціально уповноваженими державними органами з метою забезпечення безпеки вищих посадових осіб України та зарубіжних держав, а також об'єктів в яких вони перебувають. Відповідно до статті 4 Закону України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб» (далі - Закон) державна охорона здійснюється щодо Верховної Ради України та інших органів державної влади. В той же час, відповідно до статті 9 Закону, державна охорона здійснюється щодо будинків, де працює Верховна Рада України, споруд і спеціальних транспортних засобів, що перебувають в їх користуванні, інших місць постійного і тимчасового перебування осіб, які охороняються відповідно до цього Закону. Також згідно статті 13 Закону, Управління державної охорони уповноважене здійснювати в місцях постійного та тимчасового перебування осіб, щодо яких здійснюється охорона, санітарно-гігієнічний, екологічний, проти епідеміологічний контроль, вживати заходів щодо усунення виявлених порушень.
Розміщення підприємства поруч з резиденцією Державного управління справами дає змогу Управлінню державної охорони України встановлювати режимність, здійснювати заходи з охорони Голови Верховної Ради України та вищих посадових осіб інших держав, які перебувають в Україні з офіційними візитами, а також інших осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, безперешкодно та максимально ефективно. Споруди, в яких розміщуються складські та виробничі приміщення даного підприємства, територіально розташовані на режимній території, що забезпечує відповідний контроль за діяльністю підприємства і унеможливлює доступ сторонніх осіб, в тому числі під час проведення заходів.
Державне підприємство «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» має повну відповідність та пристосованість, як підприємство громадського харчування, для обслуговування протокольних парламентських та урядових заходів. У зв’язку з цим за матеріально-технічними показниками Їдальня має можливість обслуговувати протокольні заходи міжнародного рівня, що проходять у Верховній Раді України.
Висока якість послуг та культура обслуговування дозволяють державному підприємству «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» якісно виконувати завдання зазначені Статутом.
Оскільки послуги, що закуповуються можуть бути надані лише ДП Їдальня, тому закупівля здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, виходячи із вищевикладеного, зміна виконавця вказаних послуг є неможливою і закупівля проводиться у відповідності з пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб»;
- Лист Управління державної охорони України від №1/3/1–302 від 20.02.2019.
Розміщення підприємства поруч з резиденцією Державного управління справами дає змогу Управлінню державної охорони України встановлювати режимність, здійснювати заходи з охорони Голови Верховної Ради України та вищих посадових осіб інших держав, які перебувають в Україні з офіційними візитами, а також інших осіб, щодо яких здійснюється державна охорона, безперешкодно та максимально ефективно. Споруди, в яких розміщуються складські та виробничі приміщення даного підприємства, територіально розташовані на режимній території, що забезпечує відповідний контроль за діяльністю підприємства і унеможливлює доступ сторонніх осіб, в тому числі під час проведення заходів.
Державне підприємство «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» має повну відповідність та пристосованість, як підприємство громадського харчування, для обслуговування протокольних парламентських та урядових заходів. У зв’язку з цим за матеріально-технічними показниками Їдальня має можливість обслуговувати протокольні заходи міжнародного рівня, що проходять у Верховній Раді України.
Висока якість послуг та культура обслуговування дозволяють державному підприємству «Їдальня Управління справами Апарату Верховної Ради України» якісно виконувати завдання зазначені Статутом.
Оскільки послуги, що закуповуються можуть бути надані лише ДП Їдальня, тому закупівля здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, виходячи із вищевикладеного, зміна виконавця вказаних послуг є неможливою і закупівля проводиться у відповідності з пунктом 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі:
- Закон України «Про державну охорону органів державної влади України та посадових осіб»;
- Лист Управління державної охорони України від №1/3/1–302 від 20.02.2019.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2019 14:17 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 квітня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Михайла Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, вул. Михайла Грушевського, 18/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київ, Київ, вул. Михайла Грушевського, 26/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, вул. Шовковична, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, вул. Шовковична, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, вул. Садова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03113, Україна, Київ, Київ, вул. Садова, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київ, Київ, вул. Липська,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, вул. Банкова 6/8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01008, Україна, Київ, Київ, вул. Банкова, 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, Київ, Київ, вул. Інститутська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1 послуга
Послуги з обслуговування представницьких заходів та офіційних прийомів за участю керівництва Верховної Ради України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01025, Україна, Київ, Київ, вул. Велика Житомирська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Тендерна документація
08 квітня 2019 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЇДАЛЬНЯ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ" #21656644 |
Переможець |
1 555 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2020 16:52
|
51-ду5.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2020 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:48
|
51-ду4.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 12:18
|
51-ду3.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 серпня 2019 15:52
|
51-ду1.pdf | зміни до договору |
01 серпня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 09:58
|
51.pdf | укладений |
22 квітня 2019 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 від 30.07.2019 до договору № 51 від 22.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 від 06.12.2019 до договору № 51 від 22.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 4 від 24.12.2019 до договору № 51 від 22.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №5 до договору № 51 від 22.04.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |