Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Очікувана вартість
33 157,00 UAH
UA-2019-04-08-000864-a ● 180f03d534cb40f1a0a8597687a54ac6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ№4 І-ІІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20199156 |
Місцезнаходження: | 49023, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ростовська, 15 |
Контактна особа: |
Наталія Михайлівна Ігнаткіна +380567170315 boardingschool4@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2019 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2019 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 33 157,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 166,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект мультимедійного обладнання (Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ростовська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 травня 2019
—
10 травня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2019 15:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2019 15:23 |
Документація - змінена.doc |
10 квітня 2019 15:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2019 15:23 |
Документація - змінена.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 08 квітня 2019 22:39
Дата відповіді: 09 квітня 2019 10:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) До участі допускаються всі торгові марки або моделі, тільки щоб відповідали нашим технічним вимогам.
2) До участі допускаються всі учасники, платники або не платники ПДВ.
Оцінювати Замовник буде остаточну ціну за одиницю. (Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.) Дякуємо!
1) До участі допускаються всі торгові марки або моделі, тільки щоб відповідали нашим технічним вимогам.
2) До участі допускаються всі учасники, платники або не платники ПДВ.
Оцінювати Замовник буде остаточну ціну за одиницю. (Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.) Дякуємо!
Монтаж
Дата подання: 09 квітня 2019 13:27
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:43
Доброго дня! Чи потрібен Вам монтаж інтерактивного комплексу?
Відповідь: Доброго дня! Так, потрібен. Це прописано в п.7 Оголошення, та п 3.2 Проекту договору. Дякуємо!
Загальне питання
Дата подання: 09 квітня 2019 15:11
Дата відповіді: 11 квітня 2019 09:50
Шановний Замовник!
Ви хочете на 33157 грн закупити інтерактивну дошку, короткофокусний проектор, документ-камеру, розвиваючу гру + монтаж? Ви взагалі дивилися ринкові ціни на товар з тими характеристиками, що Ви прописали? Зверніть увагу, Ваші колеги з Дніпровської обласної ради з інших шкіл та реабілітаційних центрів закуповують на цю суму інтерактивну дошку та проектор, що може відповідати ринковим цінам та дає змогу взяти участь у закупівлі багатьом виробникам та ділерам. Чи не могли б Ви змінити тендерну документацію (зменшивши кількість товару) чи збільшити бюджет на закупівлю?
Дякую!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Змінили характеристики товару. Дякуємо.
Уточнення
Дата подання: 11 квітня 2019 10:09
Доброго дня! В технічних вимогам прописана діагональ інтерактивної дошки 91, тобто вам потрібна велика дошка для великого приміщення?
Чи будете Ви розглядати інтерактивні дошки з діагоналлю 80?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-08-000864-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 09 квітня 2019 15:14
Відповідність педагогічним вимогам!
Доброго дня!
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 просимо включити вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивну дошку. Дякую!
Розгорнути
Згорнути
На підтвердження відповідності Інтерактивної дошки всім педагогічним вимогам, що встановлені в ГСТУ 79.001-99 "Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги." 79.002-99 "Обладнання закладів освіти. Засоби навчання. Загальні технічні вимоги." Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 просимо включити вимогу про надання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам на інтерактивну дошку. Дякую!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2019 09:50
Доброго дня! Змінили характеристики товару. Дякуємо.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" #2520707933 |
Переможець |
33 100,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 червня 2019 09:03
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
10 червня 2019 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 09:45
|
договір 12.pdf | укладений |
26 квітня 2019 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна пунктів договору: 5.1. "Строк поставки товару червень 2019року." та п.14 "Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити сторін, зміна реквізитів постачальника". |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |