Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»
Очікувана вартість
614 846,00 UAH
UA-2019-04-08-000822-b 0e326ef08fc34a09b682e65fcc1fe632
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федів Наталія Василівна

+380322765465 hm_zdorovye@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013337
Вебсайт: http://www.doz.adm-km.gov.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Шевченка, будинок 46
Контактна особа: Федів Наталія Василівна
+380322765465
hm_zdorovye@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 14:29
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 14:29
Початок аукціону: 24 квітня 2019 12:19
Очікувана вартість: 614 846,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 074,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 шт
Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця І. Франка, 15/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin
12000 шт
Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця І. Франка, 15/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin
300 шт
Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця І. Франка, 15/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Ciclosporin

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 квітня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 13:12
таблиця змін від 12.04.2019 Циклопорин.doc
12 квітня 2019 13:12
ЗТД Циклопорин.doc
12 квітня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2019 13:12
таблиця змін від 12.04.2019 Циклопорин.doc
12 квітня 2019 13:12
ЗТД Циклопорин.doc
08 квітня 2019 14:26
ТД Циклопорин.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 10 квітня 2019 15:16
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:16
Доброго дня! Відповідно до п. 5 р. ІІІ тендерної документації (рядок 3 таблиці) у складі документів тендерної пропозиції має бути надана "довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2018 роках". Поясніть, будь ласка що Ви маєте на увазі під "аналогічним договором" (договір на поставку фармацевтичної продукції чи конкретного лікарського засобу, що закуповується), а також поясніть: кількість аналогічних договорів, що мають бути вказані у довідці - це загальна кількість договорів, укладених учасником на поставку фармацевтичної продукції (циклоспорину) протягом 2017-2018 років? Якщо так, чи можливо у довідці вказати не усі договори, що були укладені (якщо їх було укладено дуже багато)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та пояснює наступне.
Під час встановлення документів для відповідності кваліфікаційного критерію, а саме довідки в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені в 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х, що вказані в довідці), та відповідний акт/накладна, що свідчить про виконання договору (достатнім підтвердженням є надання акту/накладної на будь-яку кількість товару) тендерний комітет мав на увазі зазначення мінімум двох або більше аналогічних договорів, тобто зазначати загальну кількість договорів укладених протягом 2017-2018 років необхідності немає, для відповідності кваліфікаційному критерію буде достатньо зазначити 2 аналогічні договори, що були заключенні в 2017 -2018 роках.
Щодо поняття аналогічного договору. Під аналогічним договором потрібно розуміти договір де предметом закупівлі виступала фармацевтична продукція, тобто код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6.
Форма "Тендерна пропозиція" та специфікація до договору
Дата подання: 10 квітня 2019 15:42
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:16
У останній графі таблиці форми "Тендерна пропозиція", що міститься у додатку №1 до тендерної документації, зазначено "Всього, грн. БЕЗ ПДВ" (тобто вказується сума без ПДВ по кожному препарату, що закуповуються), а рядком нижче - "ВСЬОГО". За логікою тут має бути загальна сума БЕЗ ПДВ по трьом рядкам (№1, №2, №3). Але ще нижче - рядок "В тому числі ПДВ" (можливо, "КРІМ ТОГО ПДВ"?), тому що у найнижчому рядку зазначається загальна вартість тендерної пропозиції з ПДВ. Те ж саме стосується і Специфікації до договору (додаток 3 до тендерної документації). Якщо необхідно, внесіть, будь ласка, зміни до форми "Тендерна пропозиція" і до Специфікації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та повідомляє наступне.
Підпунктом «в» п. 193.1.ст. 193 Податкового кодексу України встановлено, що ставка 7% податку на додану вартість встановлюється по операціях з: постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність, та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні; постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, дозволених для застосування у межах клінічних випробувань, дозвіл на проведення яких надано центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я".
Відповідно до пункту 188.1 статті 188 Податкового кодексу України база оподаткування податку на додану вартість операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів)
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов’язань.
Тобто податок на додану вартість нараховується на загальну суму договірної вартості, у нашому випадку на суму за трьома позиціями: Ciclosporin-8000 таблеток капсул, Ciclosporin-12000 таблеток капсул, Ciclosporin-300 таблеток капсул.
Потреба зазначати загальну суму БЕЗ ПДВ відповідно до вимог діючого законодавства відсутня.
В графі ВСЬОГО зазначається загальна сума разом з ПДВ.
В графі в тому числі ПДВ зазначається виключно сума податку на додану вартість.
Враховуючи вищевикладене необхідності вносити зміни до форми «Тендерна пропозиція» і до Специфікації немає.
До п.6 розділу ІІІ тендерної документації
Дата подання: 10 квітня 2019 15:51
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:17
У п. 6 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: "3.6.3. У разі, коли у додатку 1 у якості вимог до предмета закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на торги зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками". Але додаток №1 - це форма "Тендерна пропозиція". Можливо, Ви маєте на увазі Додаток №2, де визначені медико-технічні вимоги? Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»).
Місцезнаходження Замовника
Дата подання: 11 квітня 2019 16:18
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:18
Доброго дня! У пп.2.2 р.1 тендерної документації зазначено місцезнаходження Замовника (Департамент охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації): м. Вінниця, 21029, м. Вінниця, вул.. Хмельницьке шосе. 96 (Терапевтичний корпус). Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації.
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»).
Посадова особа замовника
Дата подання: 11 квітня 2019 17:26
Дата відповіді: 12 квітня 2019 13:18
Перевірте, будь ласка, інформацію у пп. 2.3"Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками" тендерної документації. Якщо необхідно, внесіть зміни.
Відповідь: Тендерний комітет Департаменту охорони здоров’я Хмельницької обласної державної адміністрації ознайомився з Вашим запитанням та прийняв рішення про внесення змін до тендерної документації на закупівлю «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лікарський засіб для хворих з трансплантованими органами «Ciclosporin»).
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тева Україна 243 617,60
UAH з ПДВ
243 617,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 312 291,16
UAH з ПДВ
312 291,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 10:33
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:52
Проект договору.pdf
23 квітня 2019 09:52
про строки дії ТП.pdf
23 квітня 2019 09:52
Віповідність.pdf
23 квітня 2019 09:52
ТП Екворал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тева Україна

ТОВ "Людмила-Фарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Тева Україна
#34770471
Відхилено 243 617,60
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:01
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 312 291,16
UAH з ПДВ
03 травня 2019 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
312 291,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:19
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 18:10
ДУ Людмила-Фарм.pdf зміни до договору
11 червня 2019 18:08
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 11:13
підписаний договір укладений
14 травня 2019 11:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19/24
Договір:
Номер додаткової угоди: 19/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 189 839,40
UAH (в тому числі ПДВ 12 419,40 UAH)