Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований, в мішках по 25 кг, 50 кг
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-04-08-000797-b ecbe5d463ac0427fa9bc3c8443ec25c4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

БУЖОВИЧ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

380322330127 lkpsrp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівське комунальне підприємство "Шляхово-ремонтне підприємство Залізничного району"
Код ЄДРПОУ: 03348962
Місцезнаходження: 79018, Україна , Львівська обл., Львів, Стороженка, 11
Контактна особа: БУЖОВИЧ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
380322330127
lkpsrp@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


1) оскільки ЛКП “ШРП Залізничного району” не є замовником відповідно до пункту 9 ч.1 ст.1 Закону України “Про публічні закупівлі”, закупівля здійснюється як допорогова згідно рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 13.01.2016 № 13, в редакції рішення виконавчого комітету Львівської міської ради від 09.09.2016 № 813 (п.2.1. Положення про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг виконавчими органами, комунальними закладами, установами та підприємствами Львівської міської ради у системі електронних державних закупівель ProZorro); 2) виключними підставами дискваліфікації учасників є: а) пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі; б) учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору; 3) технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі та спосіб їх підтвердження викладено в окремому файлі (Додаток № 1); 4) кваліфікаційні вимоги та порядок їх подання викладені у Додатку № 2; 5) проект Договору викладений у Додатку № 3; 6) форма цінової пропозиції Учасника торгів викладена у Додатку № 4; 7) форма цінової пропозиції Переможця торгів (за результатами Аукціону) викладена у Додатку № 5.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11000 штуки
Портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований, в мішках по 25 кг, 50 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. І. Блажкевич, 12А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець, після отримання від Постачальника кожної партії Товару, а також інших документів, що передбачені цим Договором та чинним законодавством України, перераховує Постачальникові кошти за поставлений ним Товар за ціною, передбаченою у Договорі, на розрахунковий рахунок, зазначений Постачальником у рахунку-фактурі (видатковій накладній), протягом 10-ти банківських днів з моменту отримання партії Товару, але не раніше отримання Покупцем оригіналів документів, зазначених в п.5.5. Договору, та не пізніше 40-ка календарних днів з моменту підписання видаткової накладної уповноваженою особою Покупця. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нова Сервіс 979 870,00
UAH з ПДВ
979 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 17:22
Електронний підпис
15 квітня 2019 16:51
Відгук.JPG
15 квітня 2019 15:54
Сертифікат якості.PDF
15 квітня 2019 15:54
Протокол _1.PDF
15 квітня 2019 15:54
Цінова пропозиція (1).PDF
15 квітня 2019 15:54
Довідка-пояснення.PDF
15 квітня 2019 14:48
Технічне завдання.PDF
15 квітня 2019 14:48
Виписка.PDF
15 квітня 2019 14:48
Довідка-пояснення.PDF
15 квітня 2019 14:48
Довідка-пояснення2.PDF
15 квітня 2019 14:48
Лист-гарантія.PDF
15 квітня 2019 14:48
Наказ _2-К.PDF
15 квітня 2019 14:48
Опис.PDF
15 квітня 2019 14:48
Проект Договору.PDF
15 квітня 2019 14:48
Свідоцтво ПДВ.PDF
15 квітня 2019 14:48
Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нова Сервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нова Сервіс
#20785428
Переможець 979 870,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 17:34

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нова Сервіс
#20785428
979 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 16:02
ДУ 5 Нова Сервіс.pdf зміни до договору
02 серпня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2022 15:15
ДУ 4 Нова Сервіс.pdf зміни до договору
28 березня 2022 15:14
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2021 15:00
ДУ 3 Нова Сервіс.pdf зміни до договору
26 листопада 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 16:26
ДУ 2 Нова Сервіс.pdf зміни до договору
05 травня 2020 16:23
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:27
ДУ Нова Сервіс.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 09:25
Договір Нова Сервіс.pdf укладений
06 травня 2019 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.10.3. Договору № 48 від 06.05.2019р., Сторони домовились продовжити строк дії Договору на 2020 рік з можливістю пролонгації шляхом внесення змін до п.10.1. Договору в наступній редакції: “10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання обома Сторонами та діє по 31 грудня 2020 року, а в частині розрахунків – не пізніше повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. Договір вважається таким, що продовжений на кожен наступний календарний рік (до повного виконання в частині ціни Договору), якщо за місяць до закінчення строку його дії одна із Сторін не заявила про відмову від Договору або про його перегляд”.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/115
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із підвищенням у березні 2020 року ціни на цемент виробником Товару – ПрАТ “Івано-Франківськцемент”, відповідно до листа-повідомлення від 03.03.2020р., Сторони, керуючись п.3.4. і п.11.6. Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., листом-пропозицією Постачальника від 16.04.2020 № 16/04, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення вартості одиниці Товару на 6,0% від вартості, зазначеної в Договорі поставки товару № 48 від 06.05.2019р., без зміни ціни Договору, за показниками, викладеними у Специфікації до Договору, в наступній редакції: № з/п Найменування Товару (назва, марка) Виробник (виробники), вказується конкретний виробник Товару (назва компанії) Якість, вказується ДСТУ, ГОСТ Од. виміру Кількість Ціна за одиницю з транспор-туванням, без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з транспор-туванням, з ПДВ, грн. 1. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 50 кг) ПАТ “Івано-Франківськцемент” ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 5 000 106,21 127,45 2. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 25 кг) ПАТ “Івано-Франківськцемент” ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 6 000 55,76 66,91 2. Інші умови Договору № 48 від 06.05.2019р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода № 2 складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, і являється невід‘ємною частиною Договору № 48 від 06.05.2019р. Сторони погодили, що, відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України, умови даної угоди розповсюджуються на відносини між ними, що виникли до її укладення.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із підвищенням в листопаді 2021 року ціни на цемент виробником Товару – ПрАТ «Івано-Франківськцемент», зазначеним Постачальником у Специфікації № 1 до Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., Сторони, керуючись п.3.4. і п.11.6. Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., листом-пропозицією Постачальника від 22.11.2021 № 22/11, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення вартості одиниці Товару від вартості, зазначеної в Додатковій угоді № 2/52 від 04.05.2020р. до Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р. (без зміни ціни Договору), за показниками, викладеними у Специфікації до Договору, в наступній редакції: № з/п Найменування Товару (назва, марка) Виробник (виробники), вказується конкретний виробник Товару (назва компанії) Якість, вказується ДСТУ, ГОСТ Од. виміру Ціна за одиницю з транспор-туванням, без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з транспор-туванням, з ПДВ, грн. 1. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 50 кг) ПАТ «Івано-Франківськцемент» ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 127,45 152,94 2. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 25 кг) ПАТ «Івано-Франківськцемент» ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 64,80 77,76 2. У зв’язку із зміною банківських реквізитів Сторони домовились внести зміни до розділу 13 «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., виклавши банківські реквізити Сторін в новій редакції у реквізитах цієї Додаткової угоди № 3. 3. Інші умови Договору № 48 від 06.05.2019р. та Додаткових угод № 1/115 від 26.12.2019р. і № 2/52 від 04.05.2020р. залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Відповідно до п.10.1. Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., викладеного в редакції Додаткової угоди № 1/115 від 26.12.2019р., Сторони підтверджують пролонгацію дії Договору № 48 від 06.05.2019р. на 2022 рік або до повного виконання Договору в частині його первісної ціни. 5. Ця Додаткова угода № 3 складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, і являється невід’ємною частиною Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р. Сторони погодили, що, відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України, умови даної угоди розповсюджуються на відносини між ними, що виникли до її укладення.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/112
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із введенням воєнного стану на території України, підвищенням цін на сировину та паливно-мастильні матеріали, Сторони, керуючись п.3.4. і п.11.6. Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., листом-пропозицією Постачальника від 21.03.2022 № 21/03, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення вартості одиниці Товару на 10% від вартості, зазначеної в Додатковій угоді № 3/112 від 26.11.2021р. до Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р. (без зміни ціни Договору), за показниками, викладеними у Специфікації до Договору, в наступній редакції: № з/п Найменування Товару (назва, марка) Виробник (виробники), вказується конкретний виробник Товару (назва компанії) Якість, вказується ДСТУ, ГОСТ Од. виміру Ціна за одиницю з транспор-туванням, без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з транспор-туванням, з ПДВ, грн. 1. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 50 кг) ПАТ «Івано-Франківськцемент» ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 140,195 168,234 2. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 25 кг) ПАТ «Івано-Франківськцемент» ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 71,28 85,536 2. Інші умови Договору № 48 від 06.05.2019р. та Додаткових угод залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода № 4 складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, і являється невід’ємною частиною Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р. Сторони погодили, що, відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України, умови даної угоди розповсюджуються на відносини між ними, що виникли до її укладення.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/45
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із введенням воєнного стану на території України, підвищенням цін на сировину та паливно-мастильні матеріали, Сторони, керуючись п.3.4. і п.11.6. Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р., листом-пропозицією Постачальника від 01.08.2022 № 01/08, домовились внести зміни до Договору – в частині збільшення з 02 серпня 2022 року вартості одиниці Товару (портландцемент – мішок 25 кг) на 10% від вартості, зазначеної в Додатковій угоді № 4/45 від 25.03.2022р. до Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р. (без зміни ціни Договору), за показниками, викладеними у Специфікації до Договору, в наступній редакції: № з/п Найменування Товару (назва, марка) Виробник (виробники), вказується конкретний виробник Товару (назва компанії) Якість, вказується ДСТУ, ГОСТ Од. виміру Ціна за одиницю з транспор-туванням, без ПДВ, грн. Ціна за одиницю з транспор-туванням, з ПДВ, грн. 1. портландцемент зі шлаком ДСТУ Б В.2.7-46:2010 ПЦ ІІ/Б-Ш-400-Н або еквівалент, тарований (мішок 25 кг) ПАТ «Івано-Франківськцемент» ДСТУ Б В.2.7-46: 2010 шт. 78,40 94,08 2. Інші умови Договору № 48 від 06.05.2019р. та Додаткових угод залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Ця Додаткова угода № 5 складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, і являється невід’ємною частиною Договору поставки товару № 48 від 06.05.2019р.
Номер договору про закупівлю: 48
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/102
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML