Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 50310000-1 (ремонтування та технічне обслуговування касових апаратів).
Очікувана вартість
23 717,50 UAH
UA-2019-04-08-000682-c 13649f2c3f1d4c279d2b0e72b077beaa
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гладовська Ірина Володимирівна

+380512507522 gladovskaya@nik.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728444
Місцезнаходження: 54020, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Контактна особа: Гладовська Ірина Володимирівна
+380512507522
gladovskaya@nik.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівлю вищезазначених послуг необхідно здійснити на виконання вимог закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.04 № 601 «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій». Вимогами зазначених законодавчих актів встановлено, що введення реєстраторів розрахункових операцій (надалі - РРО) (касових апаратів) в експлуатацію, їх технічне обслуговування та ремонт здійснюється центрами сервісного обслуговування виключно на підставі укладених з користувачами відповідних договорів. На обліку МФ ДП «АМПУ» знаходяться три одиниці РРО (касових апаратів), у зв’язку з чим виникла необхідність в закупівлі вищезазначених послуг. При проведенні закупівлі даних послуг через електронну систему закупівель за процедурою відкриті торги закупівлю було двічі відмінено через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. На підставі вищезазначеного та керуючись п.4 ч.2 ст. 35 Закону України „Про публічні закупівлі” виникла необхідність у проведенні переговорної процедури.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 16:16
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки за кодом ДК 021:2015 50310000-1 (ремонтування та технічне обслуговування касових апаратів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ремонтування та технічне обслуговування касових апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

08 квітня 2019 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «КМК – Ремсервіс»
#31043217
Переможець 23 717,50
UAH
08 квітня 2019 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 16:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «КМК – Ремсервіс»
#31043217
23 717,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2020 11:27
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 10:27
65-В-МИФ-19 КМК ремсервис касови апарати.pdf укладений
24 квітня 2019 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 16 400,00
UAH