Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Заплавської ЗОШ за адресою: с. Заплавка, вул. Крупської,1, Магдалинівського району, Дніпропетровської області
Очікувана вартість
227 500,00 UAH
UA-2019-04-08-000662-a 1f9d1cb27c4641d3a782e1909ee13fed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Кущинський

+380976675497 02142454@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ МАГДАЛИНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142454
Місцезнаходження: 51100, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Магдалинівка, вул. Радянська, 21
Контактна особа: Іван Кущинський
+380976675497
02142454@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 25 квітня 2019 14:56
Очікувана вартість: 227 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2086 метр квадратний
Послуги зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу в приміщеннях Заплавської ЗОШ за адресою: с. Заплавка, вул. Крупської,1, Магдалинівського району, Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51113, Україна, Дніпропетровська область, с.Заплавка, вул.Крупської,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2019  —  10 червня 2019
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 квітня 2019 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2019 11:38
тз1.docx
08 квітня 2019 11:38
тз 2.docx
08 квітня 2019 11:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ сигналізація.doc
08 квітня 2019 11:38
Проект Договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Електротехнічна лабораторія
Дата подання: 08 квітня 2019 17:10
Дата відповіді: 14 квітня 2019 12:42
Тендерної документації передбачено надати: "Документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії. У разі, якщо електротехнічна лабораторія використовується учасником на правах оренди, надати копію договору оренди лабораторії." наявність електротехнічної лабораторії передбачена для іншого виду послуг та має свій код класифікатора для проведення процедур закупівель, а саме – 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань. Монтаж системи пожежної сигналізації, здійснюється суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії ДСУНС на право виконання робіт протипожежного призначення. Виконання робіт з протипожежного призначення регулююється Ліцензійний умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, які визначають вичерпний перелік вимог, обов'язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо внести відповідні зміни до ТД
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги виставлені згідно вимог чинного законодавства.
уточнення вимог
Дата подання: 09 квітня 2019 08:11
Дата відповіді: 14 квітня 2019 12:10
Добрий день! Надайте, будь ласка, проект, для коректного розрахунку пропозиції
Відповідь: Добрий день! Вам було надано технічне завдання, за допомогою якого Ви зможете здійснити розрахунок пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2019 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Центр протипожежних послуг "ДІЯ" 199 260,00
UAH з ПДВ
195 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ" 227 000,00
UAH з ПДВ
195 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 16:45
Довідка МВС.PDF
22 квітня 2019 17:21
Димотест-М.PDF
22 квітня 2019 17:21
Цінова пропозиція.pdf
22 квітня 2019 17:21
Технічні вимоги 2.pdf
22 квітня 2019 17:21
Технічні вимоги 1.pdf
22 квітня 2019 17:21
Тех. паспорт авто.pdf
22 квітня 2019 17:21
Теплотест-М.PDF
22 квітня 2019 17:21
Статут повний.pdf
22 квітня 2019 17:21
Свідоцтво ПДВ.PDF
22 квітня 2019 17:21
Реквізити.pdf
22 квітня 2019 17:21
Проект Договору.pdf
22 квітня 2019 17:21
Ліцензія.PDF
22 квітня 2019 17:21
Дозвіл до 2023р..PDF
22 квітня 2019 17:20
Довідка працівники.pdf
22 квітня 2019 17:20
Довідка податки.pdf
22 квітня 2019 17:20
Довідка корупція.pdf
22 квітня 2019 17:20
Довідка досвід.pdf
22 квітня 2019 17:20
Довідка винагорода.pdf
22 квітня 2019 17:20
Довідка банкрут.pdf
22 квітня 2019 17:20
Акт КРМЗ.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 11:34
Довідка п.1 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.2 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.3 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.4 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.6 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.7 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.8 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
Довідка п.9 ст. 17.PDF
24 квітня 2019 11:34
копія витяг з реєстру.PDF
24 квітня 2019 11:34
лист-захист довкілля.PDF
24 квітня 2019 11:34
Ліцензія.PDF
24 квітня 2019 11:34
проект договору.PDF
24 квітня 2019 11:34
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЕЖНА СИГНАЛІЗАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"
#36053371
Переможець 195 702,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 11:52

Документи

26 квітня 2019 11:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"
#36053371
195 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 11:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 14:51
д2.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 14:49
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 15:24
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 15:23
Електронний підпис укладений
13 травня 2019 11:54
договір з додатками.pdf укладений
13 травня 2019 11:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 0205-19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 0205-19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 148 818,67
UAH (в тому числі ПДВ 24 803,11 UAH)