Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паливна деревина
Очікувана вартість
416 500,00 UAH
UA-2019-04-08-000516-a 1df04954a39c40ab96b9919620482f3b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Маричак

+380661503548 knpperechin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЕЧИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ПЕРЕЧИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37916782
Місцезнаходження: 89221, Україна , Закарпатська обл., с. Тур'ї Ремети, вул. Центральна, буд. 16
Контактна особа: Валентина Маричак
+380661503548
knpperechin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Перечинський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Перечинської районної ради Закарпатської області було двічі проведено тендер на закупівлю паливної деревини шляхом застосування процедури «відкриті торги» відповідно до оголошень, розміщених в системі електронних закупівель №UA-2019-02-20-001129-b та №UA-2019-03-11-001479-a. Обидві процедури закупівлі були відмінені з причин подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином, застосовується переговорна процедура закупівлі на підставі пункту 4 частини другої статті 35 Закону у зв’язку з тим, що замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1) Звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2019-02-20-001129-b;
2) Звіт про результати проведення процедури закупівлі №UA-2019-03-11-001479-a.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 квітня 2019 11:26
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
425 метр кубічний
Паливна деревина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89221, Україна, Закарпатська область, Перечинський район, за адресами закладів, підпорядкованих замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

08 квітня 2019 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мигальчинець Михайло Васильович
#2515502315
Переможець 416 500,00
UAH
08 квітня 2019 11:26

Документи

08 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
08 квітня 2019 11:20
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 11:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Мигальчинець Михайло Васильович
#2515502315
416 500,00
UAH
Документи

Документи

08 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
08 квітня 2019 11:20
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 13:24
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 10:26
Договір.pdf укладений
19 квітня 2019 10:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 416 500,00
UAH