Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нової ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати - Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с. Прогресівка (поза межами населеного пункту кадастровий номер – 4820985000: 10:000:0090) Інв. № новий 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
STU B.D.1.1-1:2013 Construction of a new 330 kV Substation «Progresivka» with measures of 330 kV Trikhati - Adjalyk transmission line for connecting 35/110 kV Substation (SES Capacity Center) Mykolaiv region, Berezan district, Progresivka village (outside the settlement cadastral number - 4820985000: 10: 000: 0090) Inv. No. New 45300000-0 Building installation work
STU B.D.1.1-1:2013 Construction of a new 330 kV Substation «Progresivka» with measures of 330 kV Trikhati - Adjalyk transmission line for connecting 35/110 kV Substation (SES Capacity Center) Mykolaiv region, Berezan district, Progresivka village (outside the settlement cadastral number - 4820985000: 10: 000: 0090) Inv. No. New 45300000-0 Building installation work
Очікувана вартість
296 000 000,00 UAH
UA-2019-04-05-002526-a ● 6193176d0a674b85a102fc88e31efd99
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державне підприємство "Національна енергетична компанія "Укренерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Чечельницький Олег +380442383603 CHECHELNYTSKYI.OL@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise "National Power Supply Company “Ukrenergo” |
National ID: | 00100227 |
Contact point: |
Chechelnytskyi Oleg +380442383603 CHECHELNYTSKYI.OL@UA.ENERGY |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2019 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 296 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1480000 UAH |
Publication date: | 05 квітня 2019 17:20 |
Enquiries until: | 01 травня 2019 12:00 |
Complaints submission until: | до 07 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 травня 2019 12:00 |
Information
Estimated total value: | 296 000 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 500 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,17 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нової ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати - Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с. Прогресівка (поза межами населеного пункту кадастровий номер – 4820985000: 10:000:0090) Інв. № новий 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
STU B.D.1.1-1:2013 Construction of a new 330 kV Substation «Progresivka» with measures of 330 kV Trikhati - Adjalyk transmission line for connecting 35/110 kV Substation (SES Capacity Center) Mykolaiv region, Berezan district, Progresivka village (outside the settlement cadastral number - 4820985000: 10: 000: 0090) Inv. No. New 45300000-0 Building installation work
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45300000-0
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 18:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 18:03 |
Зміни 1.pdf | |
03 травня 2019 18:03 |
Зм1_ТД___01_061465_Нове_будівництво_Прогресівка.docx | |
05 квітня 2019 17:17 |
Титульний лист.pdf |
03 травня 2019 18:03 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2019 18:03 |
Зміни 1.pdf
|
|||
03 травня 2019 18:03 |
Зм1_ТД___01_061465_Нове_будівництво_Прогресівка.docx
|
|||
05 квітня 2019 17:17 |
Титульний лист.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підсистема оперативного логічного блокування роз'єднувачів (СОБР)
Дата подання: 16 квітня 2019 17:48
Дата відповіді: 19 квітня 2019 09:18
Згідно проекту до складу АСУ ТП входить обладнання підсистеми СОБР. В той же час кошторисом АСУ ТП відповідне обладнання, а також монтажні і пусконалагоджувальні роботи не передбачені. В звязку з цим прохання уточнити, чи повинні бути відповідне обладнання і роботи бути враховані в тендерній пропозиції?
Відповідь: Обладнання підсистеми оперативного логічного блокування роз’єднувачів (СОБР), монтажні і пусконалагоджувальні роботи повинні бути враховані в тендерній пропозиції
Форми №1
Дата подання: 19 квітня 2019 14:40
Дата відповіді: 24 квітня 2019 08:37
Згідно тендерної документації Форми №1 "Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", учасник та/або субпідрядник повинен надати дані ≥ 3 інженерів - проектувальників по напрямках. Відповідно до штатного розкладу учасника та/або субпідрядника посади "інженер-проектувальник" не значиться. А значаться, наприклад, проектувальники на посадах інженер-будівельник, Інженер I кат., провідний інженер та т.п. На наш розсуд, учасник та/або субпідрядник відповідає за наявністю вищезазначених спеціалістів (інженер-будівельник, Інженер I кат., провідний інженер та т.п.) кваліфікаційним критеріям щодо вимог тендерної докуменації. Просимо підтвердити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Фактична назва посади персоналу може відрізнятись. Для підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію, у складі тендерної пропозиції необхідно надати документи підтверджуючі спеціальний досвід роботи персоналу, відповідно до вимог тендерної документації.
запит
Дата подання: 23 квітня 2019 16:56
Дата відповіді: 26 квітня 2019 14:42
Щодо заповнення форми «Тендерна пропозиція»
Тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нової ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати - Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с. Прогресівка (поза межами населеного пункту кадастровий номер – 4820985000: 10:000:0090) Інв. № новий 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи передбачено, що учасник повинен подати свою тендерну пропозицію за формою, наведеною в додатку 1 до тендерної документації. Зазначена форма містить таблицю «Вартість основного обладнання». Зазначаємо, що тендерна документація не містить визначення, яке обладнання є основним, а яке не основним для даного проекту. Крім того, в примітці 1 до даної таблиці зазначено, що учасник повинен вказати не лише вартість основного обладнання але і вартість продукції, хоча тендерна документація не містить роз’яснень, що саме мається на увазі під назвою продукція. Враховуючи вищезазначене, з метою правильної підготовки нашої пропозиції, просимо надати роз’яснення, яке обладнання учаснику вважати основним та яку саме продукцію має на увазі Замовник.
Також просимо надати роз’яснення з наступного питання: приміткою до вищезазначеної таблиці встановлено, що учасник інформація щодо найменування (типу) обладнання заповнюється на основі даних, вказаних в Додатку 3 до тендерної документації. Однак в додатку 3 такі дані відсутні. В зв’язку з цим просимо надати роз’яснення, на підставі яких саме даних повинен учасник зазначати цю інформацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Терміном «основне обладнання» узагальнюється первинне силове обладнання (силові та вимірювальні трансформатори, роз’єднувачі , вимикачі та ін.). Інформація щодо «Найменування (типу обладнання)» заповнюється відповідно до проектно-кошторисної документації до даної закупівлі.
Щодо словосполучення «та продукції» в примітці 1 до таблиці Вартість основного обладнання Додатку 1 Тендерної документації, замовником будуть внесені зміни.
Щодо словосполучення «та продукції» в примітці 1 до таблиці Вартість основного обладнання Додатку 1 Тендерної документації, замовником будуть внесені зміни.
уточнення
Дата подання: 23 квітня 2019 16:57
Дата відповіді: 26 квітня 2019 14:43
Шановний Замовнику. У додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога щодо ведення проектно-кошторисної документації та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології. Версія №8». На даний час в галузі будівництва існують і інші програми, які надають можливість вести проектно-кошторисну документацію та договірну кошторисну документацію. Встановлена Вами вимога обмежує коло учасників процедури закупівлі лише тими, хто використовує вищезазначений комплекс. Також в тендерній документації відсутнє пояснення, чим саме обумовлена така вимога. Враховуючи вищезазначене, просимо надати обґрунтовану відповідь, чому вимагається використання учасником саме програмного комплексу «Будівельні технології. Версія №8» або внести відповідні зміни од тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не може передбачити (відповідно придбати) всі програмні комплекси для ведення проектно-кошторисної документації, які існують в галузі будівництва. Оскільки Замовник використовує програмний комплекс «Будівельні технології. Версія №8», у тендерній документації зазначено, що Учасник повинен передбачити можливість розрахунку та ведення проектно-кошторисної документації та договірної кошторисної документації у програмному комплексі «Будівельні технології. Версія № 8»
субпідряд
Дата подання: 23 квітня 2019 16:59
Дата відповіді: 26 квітня 2019 14:43
Щодо надання інформації про субпідрядника.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме пунктом 17 частини другої статті 22, передбачено, що тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше, ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Така редакція статті 22 Закону чітко встановлює умови, за яких учасник повинен надати інформацію щодо субпідрядних організацій, які він планує залучати до виконання робіт, а також обсяг такої інформації та позбавляє Замовника права ці умови змінювати.
Натомість у оприлюдненій тендерній документації встановлена вимога щодо надання інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника, незалежно від обсягу робіт, які Учасник планує йому доручити, а також видів та обсягів робіт, які передбачається доручити субпідряднику. Крім того, така вимога в додатку 2 до тендерної документації віднесена до кваліфікаційних вимог, що також суперечить Закону, оскільки перелік кваліфікаційних вимог чітко визначений статтею 16 Закону, та інформація про залучення субпідрядників не яким чином не підтверджує відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», оскільки містить лише інформацію про суб’єкта господарювання, якого планується залучити до виконання робіт та види або обсяги робіт, які планується йому доручити.
Враховуючи зазначене, вимагаємо усунути порушення Закону шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так, як очікувана вартість закупівлі складає 296 000 000,00 UAH без ПДВ, замовник хоче бачити всіх субпідрядників, які будуть задіяні до виконання робіт.
Вимога, щодо надання Інформації про субпідрядника визначена ч. 7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Відповідно до Форми №1 Додатку 2 Тендерної документації, довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимогами якої передбачено надання інформації про працівників учасника або субпідрядника по окремим спеціалістам, тому замовник, для зручності підготовки учасником тендерної пропозиції вніс вимогу, щодо надання інформації про залучення субпідрядників до п.1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації.
Документ визначений у п.п. 1.3. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації, не сприймається та не буде сприйматись Замовником, як кваліфікаційний критерій.
Вимога, щодо надання Інформації про субпідрядника визначена ч. 7 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Відповідно до Форми №1 Додатку 2 Тендерної документації, довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимогами якої передбачено надання інформації про працівників учасника або субпідрядника по окремим спеціалістам, тому замовник, для зручності підготовки учасником тендерної пропозиції вніс вимогу, щодо надання інформації про залучення субпідрядників до п.1 Розділу І Додатку 2 Тендерної документації.
Документ визначений у п.п. 1.3. Розділу І Додатку 2 Тендерної документації, не сприймається та не буде сприйматись Замовником, як кваліфікаційний критерій.
Щодо валюти
Дата подання: 24 квітня 2019 11:20
Дата відповіді: 02 травня 2019 15:47
Наша компанія планує взяти участь у торгах але є нерезидентом, в розумінні українського законодавства. Вимогами тендерної документації передбачено, що валютою тендерної пропозиції є гривня. Така вимога ускладнює процес підготовки тендерної пропозиції для учасника-нерезидента, особливо з урахуванням того, що в своїй пропозиції ми плануємо запропонувати обладнання провідних європейських виробників та вимушені перераховувати його вартість в гривнях по кожній позиції, відповідно до умов форми «Тендерна пропозиція».
З метою створення рівних умов для учасників-нерезидентів та учасників-резидентів просимо Вас розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, які надають право учасникам-нерезидентам подавати свої пропозиції у євро або доларах США
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фінансування закупівлі здійснюється в межах обсягу коштів, передбачених ДП НЕК «Укренерго» на 2019 рік.
Окрім того, з метою захисту інтересів ДП «НЕК «Укренерго» в період нестабільного економічного стану та уникнення фінансових ризиків, недоцільно передбачати можливість подання тендерних пропозицій у Євро або доларах США.
Окрім того, з метою захисту інтересів ДП «НЕК «Укренерго» в період нестабільного економічного стану та уникнення фінансових ризиків, недоцільно передбачати можливість подання тендерних пропозицій у Євро або доларах США.
Зміни
Дата подання: 24 квітня 2019 11:23
Дата відповіді: 02 травня 2019 15:40
Наша компанія, яка є нерезидентом, але має значний досвід виконання робіт, що є аналогічними предмету закупівлі, планує взяти участь у процедурі закупівлі. Уважно вивчивши документацію, ми змушені зазначити, що окремі її пункти є дискримінаційними по відношенню до учасників-нерезидентів, зокрема до нашої компанії.
Так пунктом 2.4. Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що документами, які підтверджують факт повного виконання договору (ів) наданого (их) відповідно до вимог пп 2.2. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації та на який (і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп 2.1. Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме:
- За договорами, наданими згідно Розділу І Форми №4: Акти завершених робіт (КБ-2в), або акт готовності об’єкта, або акт вводу в експлуатацію, або інший документ, передбачений чинним законодавством України в сфері будівництва
- За договорами, наданими згідно Розділу ІІ Форми №4: експертний звіт (без додатків).
Встановивши такі вимоги, Замовник фактично обмежив коло потенційних учасників лише учасниками-резидентами та учасниками-нерезидентами, які вже виконували аналогічні роботи на території України та можуть надати документи, що підтверджують виконання робіт передбачені чинним законодавством в сфері будівництва саме України, чим порушив наші права, як учасника торгів.
Звертаємо увагу, що хоча Замовником у пункті 5 розділу 1 тендерної документації передбачено, що учасники-нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 2 до тендерної документації, подають документи, передбачені законодавством держави де вони зареєстровані, але така норма є недостатньою саме для документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, оскільки в умовах сучасної глобалізації учасник-нерезидент може виконувати роботи не тільки в державі, де він зареєстрований або в Україні, але і в інших державах, так само, як учасник-резидент також може виконувати роботи за межами України.
В зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 2.4. Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції:
2.4. Документ(и), що підтверджують факт повного виконання договору(ів) наданого(их) відповідно до вимог пп. 2.2. Розділу І цього Додатку та на який(і) є посилання у довідці складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Розділу І цього Додатку. Такими документами є документи, визначені в умовах наданих договорів, або документи, передбачені чинним законодавством країн, в яких такі роботи виконувались.
Також, враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести відповідні зміни у пункт 2.2 Додатку 2 до тендерної документації в частині інформації, яку повинен містити витяг з договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5 Розділу І тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Якщо в процедурі закупівлі від імені юридичної особи приймає участь її відокремлений підрозділ, у складі тендерної пропозиції учасником надається підтверджуючий документ на право відокремленого підрозділу представляти інтереси юридичної особи (у тому числі на право укладання договору).
Документи, що надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані у встановленому чинним законодавством України порядку.
Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 2 цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями:
- у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є;
- у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає за доцільне вносити відповідні зміни.
Якщо в процедурі закупівлі від імені юридичної особи приймає участь її відокремлений підрозділ, у складі тендерної пропозиції учасником надається підтверджуючий документ на право відокремленого підрозділу представляти інтереси юридичної особи (у тому числі на право укладання договору).
Документи, що надаються іноземною юридичною особою, мають бути легалізовані у встановленому чинним законодавством України порядку.
Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Додатком 2 цієї документації подають документи, передбачені законодавством держави, де вони зареєстровані з відповідними поясненнями:
- у разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу, учасник-нерезидент повинен додати пояснювальну записку з посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є;
- у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідних документів, учасник надає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання документів, передбачених Додатком 2 до цієї тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, замовник не вважає за доцільне вносити відповідні зміни.
Щодо проекту договору
Дата подання: 25 квітня 2019 13:17
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:31
В пункті 5.4 Договору вказано: «Приймання-передача Обладнання здійснюється Сторонами відповідно до вимог чинних актів законодавства України, нормативних актів». Просимо пояснити які саме чинні акти має на увазі Замовник.
Відповідь: Пунктом 5.4. проекту договору передбачено, що поставка (передача) Обладнання здійснюється Підрядником згідно з Міжнародними Правилами Інкотермс 2010 – DDP, з розвантаженням Обладнання Підрядником, з урахуванням місця виконання робіт.
Приймання-передача Обладнання здійснюється Сторонами відповідно до рекомендацій виробника Обладнання (в частині, що регламентують умови передачі такого Обладнання), а також нормативних документів «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затверджених постановами державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 № П-6 та від 25.04.66 № П-7 (зі змінами) відповідно, за винятком випадків, визначених іншими нормативними документами щодо такого Обладнання та (або) Договором.
Додатково зазначаємо, що відповідно до Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08. 2005 № 668, порядок передачі устаткування, придбаного підрядною організацією за дорученням замовника, здійснюється у порядку, обумовленому договором підряду. Пунктом 6.4.6 Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) обумовлено, що до Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) має включатися вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю у звітному періоді. Вартість такого устаткування підтверджується платіжними дорученнями, оформленими на підставі рахунку заводу-постачальника, та розрахунками транспортних і заготівельно-складських витрат.
Змонтоване устаткування передається на баланс замовнику при прийнятті в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (п. 9 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 461, та п. 7 додатку 3 до цього Порядку).
Оформлення процедури приймання виготовленого устаткування, приймання-передачі устаткування в монтаж підрядній організації, виявлення дефектів устаткування здійснюється на підставі типових форм, затверджених наказом Мінстату від 21.06.1996 № 193, а саме:
- Акт про прийняття устаткування (типова форма № М-15);
- Акт приймання-передачі устаткування в монтаж (типова форма № М-15а);
- Акт про виявлені дефекти устаткування (типова форма № М-17).
Приймання-передача Обладнання здійснюється Сторонами відповідно до рекомендацій виробника Обладнання (в частині, що регламентують умови передачі такого Обладнання), а також нормативних документів «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по количеству» та «Инструкция о порядке приёмки продукции производственно–технического назначения и товаров народного потребления по качеству», затверджених постановами державного арбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 № П-6 та від 25.04.66 № П-7 (зі змінами) відповідно, за винятком випадків, визначених іншими нормативними документами щодо такого Обладнання та (або) Договором.
Додатково зазначаємо, що відповідно до Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08. 2005 № 668, порядок передачі устаткування, придбаного підрядною організацією за дорученням замовника, здійснюється у порядку, обумовленому договором підряду. Пунктом 6.4.6 Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) обумовлено, що до Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3) має включатися вартість придбаного та змонтованого або встановленого підрядником устаткування, меблів, інвентарю у звітному періоді. Вартість такого устаткування підтверджується платіжними дорученнями, оформленими на підставі рахунку заводу-постачальника, та розрахунками транспортних і заготівельно-складських витрат.
Змонтоване устаткування передається на баланс замовнику при прийнятті в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (п. 9 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою КМУ від 13.04.2011 № 461, та п. 7 додатку 3 до цього Порядку).
Оформлення процедури приймання виготовленого устаткування, приймання-передачі устаткування в монтаж підрядній організації, виявлення дефектів устаткування здійснюється на підставі типових форм, затверджених наказом Мінстату від 21.06.1996 № 193, а саме:
- Акт про прийняття устаткування (типова форма № М-15);
- Акт приймання-передачі устаткування в монтаж (типова форма № М-15а);
- Акт про виявлені дефекти устаткування (типова форма № М-17).
Щодо проекту договору
Дата подання: 25 квітня 2019 13:19
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:32
Відповідно до міжнародних та вітчизняних юридичних традицій контрагенти в договорі встановлюють дзеркальні умови відповідальності на правилах паритету, тому просимо додати до пункту 11.2 наступні умови: «За прострочення строків оплати понад тридцять днів Замовник повинен додатково сплатити Підряднику штраф у розмірі семи відсотків від вартості Договору», як такі, що врівноважуються відповідальність Підрядника перед Замовником згідно пункту 11.3 Договору
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає за доцільне вносити відповідні зміни.
Технічна документація
Дата подання: 25 квітня 2019 13:20
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:41
Просимо конкретизувати перелік обладнання та матеріалів, на яке необхідно надати документи згідно Додатку №3, Розділу №1 (п. 1-7)
Відповідь: Основне силове обладнання - силові та вимірювальні трансформатори, роз’єднувачі, вимикачі. Основні матеріали - металеві опори, оптичні мережі ВОЛЗ, кабелі ОКГТ.
Обладнання потавки Замовника
Дата подання: 25 квітня 2019 13:20
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:42
Просимо повідомити перелік обладнання, яке буде постачати Замовник (якщо таке буде)
Відповідь: Постачання обладнання Замовником не передбачається
Щодо досвіду експлуатації обладнання
Дата подання: 25 квітня 2019 13:21
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:43
Які документи вважаються такими, що підтверджують позитивний досвід експлуатації обладнання, яке пропонується до постачання?
Відповідь: Позитивний досвід експлуатації обладнання країн ENTSO-E підтверджується референс-листами тощо. Також підтверджуючими є документи від Замовника (ДП «НЕК «Укренерго») на запит Учасника щодо позитивного досвіду експлуатації запропонованого обладнання.
Про містобудівні умови та обмеження
Дата подання: 25 квітня 2019 13:22
Дата відповіді: 03 травня 2019 17:42
Просимо повідомити про наявність містобудівних умов та обмежень
Відповідь: Будівництво об'єкта ПС 330 кВ передбачено для видачі потужності сонячної електростанції 128МВт. Відповідно до діючих містобудівних умов та обмежень, які видані на підставі детального плану територій, передбачається будівництво всієї інфраструктури, в тому числі ПС 330 кВ, яка задіяна для підключення даної СЕС до електричних мереж ОС України.
Порядок передачі обладнання
Дата подання: 25 квітня 2019 13:22
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:46
Просимо повідомити про порядок передачі обладнання та його оплати від Підрядника до Замовника
Відповідь: Стосовно даного питання, в проект договору буде внесено зміни
Щодо права власності на земельну ділянку
Дата подання: 25 квітня 2019 13:23
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:48
Просимо повідомити про наявність документів, що підтверджують право власності на земельну ділянку території під підстанцію та ПЛ
Відповідь: Стосовно даного питання, до тендерної документації буде внесено зміни.
Щодо місця виконання робіт
Дата подання: 25 квітня 2019 13:27
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:48
В Розділі I п. 4.3 тендерної документації вказане місце виконання робіт: Миколаївська обл., Миколаївський р-н, с. Трихати, ПС-330 кВ «Трихати».
Просимо підтвердити або скоригувати.
Відповідь: Стосовно даного питання, до тендерної документації буде внесено зміни.
Щодо коригування проекту
Дата подання: 25 квітня 2019 13:38
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:52
в Додатку 3 до тендерної документації Розділ II "вимоги до проектних робіт" вказано, що підрядник повинен виконати коригування проектної документації (стадія «П») з отриманням позитивного експертного звіту. Також в документації міститься посилання на архів з проектною частиною, в якій вже є експертний звіт, який виданий 11.02.2019 року. в Зв'язку з чим Замовник вимагає виконати коригування проектної документації, яку було затверджено 11.02.2019 року (менш ніж за 2 місяці до оголошення про закупівлю).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Завдання на коригування проекту буде надано підряднику після укладення договору.
Техническая часть
Дата подання: 25 квітня 2019 14:17
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:54
В проектній документації в якості основного обладнання, такого як комплект жорсткої ошиновки, роз'єднувачі та шинні опори, обрано обладнання виробництва «ЕЛВО»(м. Великі Луки, РФ), що суперечить Розпорядженню Кабінету Міністрів України № 829-р від 11 вересня 2014 року, згідно якого заборонена державна закупівля товарів походження з Російської Федерації у суб'єктів господарювання, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе. Заміщення вищезазначеного обладнання можливе, в тому числі на обладнанням вітчизняного виробництва, в зв'язку з чим просимо надати пояснення щодо обґрунтованості обрання обладнання російського виробництва, яке затверджене експертним звітом № ЕК 1738/01-19 від 11.02.2019 р., а отже погоджене Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Основне обладнання передбачено проектною документацію. Для уникнення порушення вимог чинного законодавства, Учасник може запропонувати еквівалент обладнання, вказаного в проектній документації , дотримуючись вимог до його технічних характеристик з відповідним коригування проектної документації (стадія «П») та отриманням позитивного експертного звіту
О перепроектировании
Дата подання: 25 квітня 2019 14:22
Дата відповіді: 03 травня 2019 15:55
Вимога замовника: Учасник повинен:
1) виконати коригування проектної документації (стадія «П») з отриманням позитивного експертного звіту;
Просимо надати завдання на перепроектування
Відповідь: Завдання на коригування проекту буде надано підряднику після укладення договору.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:27
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:02
З метою дотримання чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а також керуючись Цивільним та Господарським Кодексами України, постановою Кабінету Міністрів України № 668 від 01.08.2005р. «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» наполягаємо на необхідності внесення наступних змін і доповнень до проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації), а саме:
1. У зв’язку з тим, що до обсягів робіт по Договору входять проектні роботи (корегування стадії «П» та розроблення стадії «Р») та відповідне затвердження їх результату і погодження наступної стадії «Р», а як вбачається з досвіду, цей період є тривалим і в цей час можуть бути внесені зміни до номенклатури Обладнання (наприклад закінчення випуску Виробником того чи іншого Обладнання і матеріалів і т.і.), зростання інфляційних факторів, зміна проектних рішень, рахуємо за необхідне викласти п. 2.2. Розділу 2 «Ціна Договору (сума, визначена у Договорі)» у наступній редакції:
«2.2. Вартість Договору визначена на підставі приблизних Договірних цін на виконання проектних робіт (Додаток № __), на виконання будівельних робіт (Додаток № __), Розрахунком вартості вітчизняного обладнання (Додаток № __), Розрахунок вартості імпортного обладнання (Додаток № __) і становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.) без урахування ПДВ, крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом з ПДВ 20% становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.).
Вартість Договору є динамічною, визначена на підставі тендерної пропозиції.
Вартість Договору може бути змінена за рахунок перерозподілу коштів між її складовими (проектні роботи, будівельні роботи,обладнання вітчизняне, обладнання імпортне).
Договірні ціни на проектні роботи та будівельні роботи можуть бути змінені за рахунок перерозподілу коштів між їх складовими (прямі витраті, ЗВВ, прибуток, інші).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Нормами чинного законодавства передбачено 2 види цін в капітальному будівництві: тверда та динамічна (приблизна). Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором (ч. 2 ст. 844 ЦК України та п. 21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 № 668 (далі – Загальні умови)). У разі укладення договору підряду за результатами торгів (тендеру) вид договірної ціни та вимоги до кошторису визначаються у тендерній документації замовника (п. 21 Загальних умов).
Таким чином, визначення твердої договірної ціни в договорі капітального будівництва не суперечить нормам чинного законодавства України.
До того ж відповідно до норм ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, а динамічна договірна ціна може призвести до зміни ціни договору.
Таким чином, визначення твердої договірної ціни в договорі капітального будівництва не суперечить нормам чинного законодавства України.
До того ж відповідно до норм ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі", умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону, а динамічна договірна ціна може призвести до зміни ціни договору.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:28
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:05
2. Розділ 2. «Ціна Договору (сума, визначена у Договорі)» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) доповнити пунктом 2.4. наступного змісту:
«2.4. При поставці імпортного обладнання (Додаток № __), оплата такого обладнання у гривні здійснюється за наступною формулою згідно з валютним курсом НБУ станом на наступні дати:
ФРП= СП*(Курс1/Курс2)
де:
ФРП - фактичний розмір відповідного платежу (грн);
СП - передбачена договором чи специфікацією сума відповідного платежу (грн);
Курс2 - валютний курс НБУ станом на дату проведення електронного аукціону;
Курс1 - валютний курс НБУ станом на дату зазначену в пп. 2.4.1.- 2.4.2. відповідно;
2.4.1.Для попередньої оплати (авансу) - станом на дату перерахування попередньої оплати (авансу);
2.4.2.Для решти платежів – станом на дату підписання актів приймання-передачі обладнання.
У випадку якщо на дату здійснення попередньої оплати (авансу) за імпортне обладнання валютний курс НБУ зміниться по відношенню з валютним курсом НБУ, що діяв на день складання рахунку-фактури Підрядником (для здійснення попередньої оплати) то така різниця враховується при визначенні суми доплати, в результаті перерахунку вартості імпортного обладнання на дату підписання акту приймання-передачі такого обладнання.
При цьому фактичний розмір платежу за поставлене імпортне обладнання та його загальна вартість, що зазначається в акті приймання передачі, визначаються за наступною формулою:
ФРП = (СВО/Курс2 – ФРПав./Курс 1 ав.)* Курс 1 акт, де:
ФРП – фактичний розмір платежу/ загальна вартість (грн.);
СВО – сума вартості обладнання за специфікацією (грн.);
Курс 2 – валютний курс НБУ станом на дату проведення електронного аукціону;
ФРПав. – сума перерахованого авансового платежу за специфікацією (грн.);
Курс 1 ав. – валютний курс НБУ станом на дату перерахування попередньої оплати
(авансу);
Курс 1 акт – валютний курс НБУ станом на дату підписання акту приймання-передачі
обладнання; »
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Фінансування закупівлі здійснюється в межах обсягу коштів, передбачених ДП НЕК «Укренерго» на 2019 рік.
Окрім того, з метою захисту інтересів ДП «НЕК «Укренерго» в період нестабільного економічного стану та уникнення фінансових ризиків, недоцільно передбачати можливість зміни ціни обладнання в залежності від коливань валютного курсу
Окрім того, з метою захисту інтересів ДП «НЕК «Укренерго» в період нестабільного економічного стану та уникнення фінансових ризиків, недоцільно передбачати можливість зміни ціни обладнання в залежності від коливань валютного курсу
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:28
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:07
3. Доповнити Розділ 2 Ціна Договору (сума, визначена у Договорі) проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) пунктом 2.5 наступного змісту:
«2.5.Вартість Договору, в межах загальної її вартості (не стосується п.2.6. Договору), може бути уточнена, шляхом оформлення Сторонами додаткових угод, у випадках:
- при внесенні змін до проектної документації;
- при зміні обсягів робіт (збільшення/ зменшення, поява додаткових обсягів робіт чи необхідності придбання додаткового обладнання і т.і.), понад ті, що враховані у кошторисі до Договору;
- при зміні рівня заробітної плати, який впливає на вартість робіт, та знаходиться в межах «Договірної ціни»;
- при прийнятті нових законодавчих і нормативних актів, що впливають на вартість робіт та в інших випадках, які Сторони не мали можливості передбачити при укладанні цього Договору;
- при зміні індексу споживчих цін (індексу інфляції) встановленого згідно із законодавством органами державної статистики більш ніж на 3%;
- збільшення більш ніж на 3% ціни на ресурси (матеріали, обладнання, послуги з експлуатації машин та механізмів, інші послуги ) що постачаються Підрядником;
- виникнення обставин непереборної сили;»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до п. 5 Загальних умов договірна ціна є істотною умовою договору. В той же час, ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік випадків, коли істотні умови договору можуть змінюватись. Відтак, дані відносини є врегульованими на законодавчому рівні та не можуть бути змінені.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:29
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:08
4. Доповнити Розділ 2 Ціна Договору (сума, визначена у Договорі) проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) пунктом 2.6 наступного змісту:
«2.6. Ціна Договору, що зазначена у п. 2.2 Договору збільшується/зменшується у відповідності до зміни курсу іноземної валюти на придбання обладнання іноземного виробництва (Додаток № __).»
Відповідь: Фінансування закупівлі здійснюється в межах обсягу коштів, передбачених ДП НЕК «Укренерго» на 2019 рік.
Окрім того, з метою захисту інтересів ДП «НЕК «Укренерго» в період нестабільного економічного стану та уникнення фінансових ризиків, недоцільно передбачати можливість зміни ціни обладнання в залежності від коливань валютного курсу
Окрім того, з метою захисту інтересів ДП «НЕК «Укренерго» в період нестабільного економічного стану та уникнення фінансових ризиків, недоцільно передбачати можливість зміни ціни обладнання в залежності від коливань валютного курсу
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:31
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:09
5. Викласти п. 3.2.1 Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у наступній редакції:
«3.2.1. Розрахунки за Обладнання проводяться шляхом:
3.2.1.1 Перерахування попередньої оплати за імпортне Обладнання в розмірі _____ % (не менше 80 %) від вартості імпортного Обладнання, що становить ______________ грн без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), здійснюється на підставі рахунка-фактури, наданого Підрядником та скорегованого відповідно до п. 2.4 цього Договору.
3.2.1.2 Доплата за імпортне Обладнання здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі імпортного Обладнання, з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу за імпортне Обладнання та скорегованої відповідно до п. 2.4 цього Договору.
3.2.1.3. Перерахування попередньої оплати в розмірі ___ % (___________ відсотків) (не більше 50 %) від вартості вітчизняного Обладнання, що становить ______________ грн. без ПДВ (______________ грн. __ коп.), крім того ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), що разом становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником.
3.2.1.4. Доплата за вітчизняне Обладнання здійснюється Замовником протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі вітчизняного Обладнання, з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу за вітчизняне Обладнання.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Прооект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:31
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:12
6. Підпункт 3.2.2.2. пункту 3.2.2. Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«3.2.2.2. Проміжних, щомісячних платежів за виконані будівельні роботи, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу на виконання будівельних робіт.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:32
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:13
7. Підпункт 3.2.3.2. пункту 3.2.3. Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«3.2.3.2. Подальша оплата за виконані проектні роботи здійснюється проміжними, щомісячними платежами, з пропорційним вирахуванням суми отриманого авансу на проектні роботи, протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту (ів) за звітний місяць, про належно виконані проектні роботи (за формою згідно з ДСТУ Б Д.1.1-7:2013)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:32
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:14
8. Доповнити абзацом 2 пункт 3.2.4 Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) наступного змісту:
«Підрядник для отримання авансових платежів зобов’язаний надавати Рахунки-фактури та письмові звернення Замовнику, гарантій повернення авансових платежів (у вигляді безумовних і безвідкличних Банківських гарантій або Страхових гарантій (страхова компанія попередньо погоджується Замовником), передбачених чинним законодавством, оформлених на паперових носіях), на суму, рівну сумі авансових платежів, при цьому кожна з наступних гарантій повернення авансових платежів надана в ході виконання та протягом строку дії цього Договору, рівна сумі конкретного авансового платежу (згідно з Рахунком-фактурою та письмовим зверненням) та яка є чинною протягом строку, на який вона видана (період дії Гарантії закінчується через 10 банківських днів після погашення Підрядником авансових платежів, в забезпечення повернення яких Гарантію видано). Погашення авансових платежів означає виконання Підрядником роботи/поставки обладнання на суму авансів або повернення Генпідрядником авансів відповідно до вимоги Замовника».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:14
9. Пункт 3.2.5. Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«3.2.5. Сторони вправі погодити, що перерахування грошових коштів в порядку, визначеному в підпунктах 3.2.1.2., 3.2.1.4., 3.2.2.2., 3.2.3.2. Договору, здійснюється за оригіналами Рахунків-фактур, наданими Підрядником після підписання Замовником зазначених в підпунктах 3.2.1.2., 3.2.1.4., 3.2.2.2., 3.2.3.2. актів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:33
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:15
10. Пункт 3.2.6. Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«3.2.6. Інші витрати, передбачені Договором, відшкодовуються за фактом, але не вище, ніж передбачено Договором. Підрядник зобов’язується по факту виконання зобов’язань надати оформлені належним чином підтверджуючі документи у вигляді довідок щодо факту таких витрат; витрати, пов’язані з відрядженням працівників Підрядника, оформлюється з зазначенням кількості відряджених працівників, ПІБ, їх посад та складових витрат (проїзд, проживання, добові тощо) у відповідності до даних бухгалтерського обліку, при цьому Підрядник несе повну відповідальність за достовірність наданої інформації у Довідках.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:17
11. Пункти 3.4. та 3.5 Розділу 3 «Оплата за Договором» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«3.4. Підрядник зобов’язується використати одержані авансові платіжі на придбання (виробництво) обладнання (устаткування) інших матеріальних ресурсів необхідних для виконання робіт, протягом 90 днів після його одержання.
Підрядник протягом 95 днів з дня надходження авансового платежу повинен надати звіт про використання авансових коштів (за визначеною Замовником формою, що є Додатком – до Договору) разом з підтверджуючими документами (копії накладних / актів, платіжних доручень з відміткою банку, тощо). В разі ненадання у встановлений строк такого звіту або виявлення факту нецільового використання та/або невикористання авансового платежу Замовник вправі достроково розірвати Договір, повідомивши Підрядника та /або вимагати повернення невикористаної суми авансового платежу, з урахуванням індексу інфляції та процентів річних, в розмірі облікової ставки НБУ.
3.5. У разі порушення договірних зобов‘язань з вини Підрядника невикористані авансові платежі, які не підтверджені відповідними актами, підлягають поверненню Замовнику (протягом трьох банківських дати отримання відповідної вимоги Замовника),з урахуванням індексу інфляції та процентів річних в розмірі облікової ставки НБУ, за користування чужими коштами, передбачених статтею 536 Цивільного кодексу України, від суми авансового платежу за кожен день користування авансом, починаючи з дня його зарахування на рахунок Підрядника незалежно від того, припинені зобов’язання за Договором на дату отримання вимоги Замовника чи ні.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, до тендерної документації буде внесено зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:18
12. Пункт 4.1.1.1. Розділу 4 «Передача проектної документації» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«4.1.1.1. Завдання на проектування (коригування проектної документації) після затвердження його Замовником стає обов’язковим до виконання Підрядником та невід’ємною частиною Договору. Зазначене Завдання Сторони за Договором зобов’язуються погодити та підписати протягом 15 календарних днів після вступу Договору в дію.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:34
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:18
13. Пункт 5.2. Розділу 5 «Забезпечення виконання робіт матеріальними, іншими ресурсами» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) доповнити наступними підпунктами:
«5.2.1. Сторони домовились, що при постачанні обладнання, встановлюється наступний порядок взаємодії:
- Підрядник готує специфікації на відповідне обладнання, в яких вказує найменування, тип (марку), ціну, визначає термін поставки, умови внесення авансів і наступних платежів у відповідності до умов контрактів, укладених між ним та заводами-виробниками (постачальниками) такого обладнання, та надає на погодження Уповноваженому представнику Замовника.
- Уповноважений представник Замовника протягом двох днів повинен опрацювати та, за умови відсутності зауважень, підписати надані Підрядником специфікації або надати йому письмово аргументовані заперечення.
- Належним чином оформлені специфікації Підрядник надає Замовнику, який протягом 3-х днів повинен остаточно розглянути їх та, за умови відсутності зауважень, підписати надані Підрядником специфікації та виконати оплату, або надати йому письмово аргументовані заперечення. Підписані Сторонами специфікації є невід'ємною частиною цього Договору.
5.2.2. Замовник має право, за погодженням із Підрядником, змінити обсяги доручених Підряднику до закупівлі матеріально-технічних ресурсів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:35
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:19
14. Доповнити п. 8.2 Розділу 8 «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) наступними абзацами:
«- у разі не забезпечення своєчасного затвердження проекту, не надання фронту робіт, відключень та своєчасної оплати за Договором внести зміни до Договору про завершення термінів виконання робіт та постачання обладнання;
- у встановлені Договором строки та порядку підписувати акти та довідки про виконані роботи (будівельні та проектні) та поставлене обладнання»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:37
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:20
15. Доповнити п. 8.3 Розділу 8 «Права та обов’язки Сторін» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) наступним абзацем:
«- інші права передбачені нормами цивільного і господарського законодавства України.»
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, до тендерної документації буде внесено зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:39
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:24
16. Абзац 5 Пункту 9.4. Розділу 9 «Приймання-передача робіт» проекту Договору (Додаток №4 до Тендерної документації) викласти у наступній редакції:
«- підтверджуючі документи на інші витрати, зокрема на відрядження, транспортні, інші витрати (проживання працівників Підрядника, проїзд, добові по фактичним витратам: довідка-розрахунок про фактичні витрати на відрядження за підписом керівника та головного бухгалтера Підрядника, в якій зазначаються фактичні дані про кількість відряджених працівників та виплати за елементами витрат на відрядження. За достовірність наданої інформації у Довідках несе Підрядник); (якщо такі витрати матимуть місце в звітному періоді);»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:40
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:21
18. Викласти п. 18.1 Розділу 18 «Інші умови Договору» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у наступній редакції:
«18.1. Сторони не вправі передавати свої права та зобов'язання за Договором третій особі без письмової згоди на те іншої Сторони.»
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, до тендерної документації буде внесено зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:40
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:24
19. Викласти п. 18.6 Розділу 18 «Інші умови Договору» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) у наступній редакції:
«18.6. Сторони зобов'язуються докладати зусиль для вирішення спорів у досудовому порядку, в тому числі шляхом проведення переговорів, пошуку взаємоприйнятних рішень, продовження строків врегулювання розбіжностей, внесення змін в умови Договору тощо. Досудовий порядок вирішення спорів є обов’язковим»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник не вважає доцільним вносити відповідні зміни.
Проект договору
Дата подання: 26 квітня 2019 10:40
Дата відповіді: 03 травня 2019 16:23
20. Розділ 18. «Інші умови Договору» проекту Договору (Додаток № 4 до Тендерної документації) доповнити пунктом 18.10. наступного змісту:
«18.10. Жодна зі Сторін не має права передавати свої права і обов`язки за цим Договором третій стороні без письмової згоди на це іншої Сторони.
Кожна зі Сторін при виконанні умов цього Договору зобов’язана забезпечити конфіденційність інформації, яка стала її відома у зв’язку з цим Договором (технічної, комерційної та іншої, що захищається законом, а також інформації, яка може розглядатися як комерційна таємниця) і вжити всі необхідні заходи по недопущенню її розголошування. Передача вказаної інформації третім особам, які не мають відношення до цього Договору, її опублікування або розголошення іншими способами можуть мати місце тільки за письмовою згодою Сторін, незалежно від причини і строку закінчення дії цього Договору, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення, до тендерної документації буде внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-05-002526-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY, Код ЄДРПОУ:12808868
Дата подання: 24 квітня 2019 11:25
Вимога щодо усунення порушень
Щодо залучення проектної організації у якості субпідрядника.
Доброго дня! Наша організація має намір взяти участь у тендері на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нової ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати - Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с. Прогресівка (поза межами населеного пункту кадастровий номер – 4820985000: 10:000:0090) Інв. № новий 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи. Відповідно до вимог тендерної документації учаснику тендерну необхідно виконати як роботи безпосередньо з будівництва ПС 330 кВ так і проектні роботи. Оскільки наша організація виконує будівельні роботи, в тому числі і в якості генпідрядника, але не виконує роботи з проектування об’єктів будівництва, вона має намір залучити до виконання проектних робіт субпідрядника, якій має відповідну ліцензію та досвід виконання аналогічних договорів, що не суперечить пункту 7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Вимогами додатку 2 до тендерної документації в частині наявності фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачена можливість надання інформації стосовно фахівців-проектувальників як тих, що є працівниками учасника, так і тих, що є працівниками субпідрядника. В той же час вимогами додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору довідки за формою, яка встановлена тендерною документацією. Зазначена форма вимагає наявності саме у учасника загального досвіду (власного або із залученням субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, в кількості не менше одного договору у якості генпідрядника або субпідрядника. Така вимога є дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості прийняти участь у торгах тих учасників, які планують залучити до виконання проектних робіт, які згідно з тендерною документацією є складовою частиною робіт з будівництва, субпідрядників.
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, та дозволити учаснику, у разі залучення субпідрядника для виконання проектних робіт, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надавати інформацію щодо наявності такого досвіду у субпідрядника, якого планує залучити учасник.
Розгорнути
Згорнути
Доброго дня! Наша організація має намір взяти участь у тендері на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Будівництво нової ПС 330 кВ «Прогресівка» з заходами ЛЕП 330 кВ «Трихати - Аджалик» для підключення ПС 35/110 кВ (центр збору потужності СЕС) Миколаївська область, Березанський район, с. Прогресівка (поза межами населеного пункту кадастровий номер – 4820985000: 10:000:0090) Інв. № новий 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи. Відповідно до вимог тендерної документації учаснику тендерну необхідно виконати як роботи безпосередньо з будівництва ПС 330 кВ так і проектні роботи. Оскільки наша організація виконує будівельні роботи, в тому числі і в якості генпідрядника, але не виконує роботи з проектування об’єктів будівництва, вона має намір залучити до виконання проектних робіт субпідрядника, якій має відповідну ліцензію та досвід виконання аналогічних договорів, що не суперечить пункту 7 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації. Вимогами додатку 2 до тендерної документації в частині наявності фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачена можливість надання інформації стосовно фахівців-проектувальників як тих, що є працівниками учасника, так і тих, що є працівниками субпідрядника. В той же час вимогами додатку 2 до тендерної документації передбачено надання учасником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору довідки за формою, яка встановлена тендерною документацією. Зазначена форма вимагає наявності саме у учасника загального досвіду (власного або із залученням субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації, в кількості не менше одного договору у якості генпідрядника або субпідрядника. Така вимога є дискримінаційною, оскільки позбавляє можливості прийняти участь у торгах тих учасників, які планують залучити до виконання проектних робіт, які згідно з тендерною документацією є складовою частиною робіт з будівництва, субпідрядників.
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації, та дозволити учаснику, у разі залучення субпідрядника для виконання проектних робіт, на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надавати інформацію щодо наявності такого досвіду у субпідрядника, якого планує залучити учасник.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 16:20
Доброго дня! Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тендерною документацією передбачено можливість підтвердження учасником загального досвіду (власного або із залученням субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації.
До того ж, кваліфікаційні критерії затверджено внутрішніми розпорядчими документами компанії.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до роз’яснень викладених у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, №-3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Тендерною документацією передбачено можливість підтвердження учасником загального досвіду (власного або із залученням субпідрядника) виконання проектних робіт або коригування (актуалізації) існуючої проектно-кошторисної документації.
До того ж, кваліфікаційні критерії затверджено внутрішніми розпорядчими документами компанії.
Номер вимоги: UA-2019-04-05-002526-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: "ABS 2000" LIMITED LIABILITY COMPANY, Код ЄДРПОУ:12808868
Дата подання: 24 квітня 2019 11:27
Усунення порушень
Вимога щодо усунення порушень:
Наша компанія, яка є нерезидентом, але має значний досвід виконання робіт, що є аналогічними предмету закупівлі, планує взяти участь у процедурі закупівлі. Уважно вивчивши документацію, ми змушені зазначити, що окремі її пункти є дискримінаційними по відношенню до учасників-нерезидентів, зокрема до нашої компанії.
Пунктами 4.4. та 4.5. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції подає:
- Копію ліцензії, на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка надає право Учаснику виконувати роботи, які є предметом закупівлі: «З класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, не нижче: клас СС3 – значні наслідки, або V категорії складності»;
- Дозвіл(оли) уповноваженого органу, який підтверджує право виконувати роботи підвищеної небезпеки або декларація(ї) про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Також зазначений додаток містить примітку згідно з якою: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.
Зазначена примітка повністю відповідає задекларованим замовникам принципам участі учасників-резидентів та учасників-нерезидентів в процедурі закупівлі на рівних умовах.
Однак вимога щодо надання учасником-нерезидентом у складі своєї пропозиції дозволу(ів) уповноваженого органу, який підтверджує право виконувати роботи підвищеної небезпеки або декларації(й) про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці таким принципам не відповідає.
Згідно чинного законодавства зазначені документи суб’єкт-господарювання повинен отримати за умови здійснення діяльності на території України. Отримання таких документів передбачає наявність на території України у суб’єкта господарювання-нерезидента постійного представництва.
З метою дотримання задекларованих Вами принципів рівності участі учасників-резидентів та нерезидентів в процедурі закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити примітку до пункту 4 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації абзацом наступного змісту:
у разі відсутності в учасника – нерезидента дозволу(ів) уповноваженого органу, який підтверджує право виконувати роботи підвищеної небезпеки або декларації(й) про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо їх отримання до моменту укладення Договору, або надати у складі пропозиції такі документи від субпідрядних організацій.
Розгорнути
Згорнути
Наша компанія, яка є нерезидентом, але має значний досвід виконання робіт, що є аналогічними предмету закупівлі, планує взяти участь у процедурі закупівлі. Уважно вивчивши документацію, ми змушені зазначити, що окремі її пункти є дискримінаційними по відношенню до учасників-нерезидентів, зокрема до нашої компанії.
Пунктами 4.4. та 4.5. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції подає:
- Копію ліцензії, на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, яка надає право Учаснику виконувати роботи, які є предметом закупівлі: «З класом наслідків (відповідальності) об’єктів будівництва, не нижче: клас СС3 – значні наслідки, або V категорії складності»;
- Дозвіл(оли) уповноваженого органу, який підтверджує право виконувати роботи підвищеної небезпеки або декларація(ї) про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Також зазначений додаток містить примітку згідно з якою: у разі відсутності в учасника – нерезидента ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо її отримання до моменту укладення Договору.
Зазначена примітка повністю відповідає задекларованим замовникам принципам участі учасників-резидентів та учасників-нерезидентів в процедурі закупівлі на рівних умовах.
Однак вимога щодо надання учасником-нерезидентом у складі своєї пропозиції дозволу(ів) уповноваженого органу, який підтверджує право виконувати роботи підвищеної небезпеки або декларації(й) про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці таким принципам не відповідає.
Згідно чинного законодавства зазначені документи суб’єкт-господарювання повинен отримати за умови здійснення діяльності на території України. Отримання таких документів передбачає наявність на території України у суб’єкта господарювання-нерезидента постійного представництва.
З метою дотримання задекларованих Вами принципів рівності участі учасників-резидентів та нерезидентів в процедурі закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та доповнити примітку до пункту 4 розділу 1 додатку 2 до тендерної документації абзацом наступного змісту:
у разі відсутності в учасника – нерезидента дозволу(ів) уповноваженого органу, який підтверджує право виконувати роботи підвищеної небезпеки або декларації(й) про відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, учасник в своїй пропозиції має надати гарантійний лист із зобов’язанням щодо їх отримання до моменту укладення Договору, або надати у складі пропозиції такі документи від субпідрядних організацій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 травня 2019 16:35
Враховуючи тривалість процесу отримання вказаних документів, що може призвести до затримки виконання робіт та невиконання ДП "НЕК "Укренерго" своїх зобов'язань, замовник не вважає за доцільне вносити відповідні зміни.
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій