Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)»
Очікувана вартість
305 250,00 UAH
UA-2019-04-05-001619-b d6f957ce5ea840529beebb87bb1fade6
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гончар Тетяна

0444821590 speckom_rs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ ПІДПРИЄМСТВ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 03358475
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, БУЛЬВАР ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 3
Контактна особа: Гончар Тетяна
0444821590
speckom_rs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
22 лютого 2019 року замовником було прийнято рішення про проведення закупівлі за процедурою відкриті торги та оголошено закупівлю «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)» номер закупівлі UA-2019-02-22-000864-c. Проте станом на 11 березня 2019 року не було подано жодної пропозиції, як наслідок торги були відмінені на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому, 11 березня 2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)» номер закупівлі UA-2019-03-11-000422-a. Проте знову ж таки станом на 27 березня 2019 року не було подано жодної пропозиції, як наслідок торги були відмінені на підставі абз.5 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 39290000-1 Фурнітура різна (Домовини (труни) стандартні без оббивки)» через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 17:53
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1665 шт
Домовини (труни) стандартні без оббивки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04128, Україна, Київська обл., Київ, Стеценка, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Тендерна документація

05 квітня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 17:50
Повідомлення про намір укласти договір при ППЗ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство"
#03359687
Переможець 305 250,00
UAH
05 квітня 2019 17:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 17:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Святошинське лісопаркове господарство"
#03359687
305 250,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:00
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2020 09:47
Доп.угода №4 від 05.02.2020 (1).pdf зміни до договору
06 лютого 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 13:03
Доп.угода №3 від 23.12.2019 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:10
Доп.угода №2 (1).pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:10
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2019 10:13
Доп.угода №1 від 05.11.2019 (1).pdf зміни до договору
06 листопада 2019 10:12
Електронний підпис укладений
18 квітня 2019 15:07
Договір №37 від 18.04.2019.pdf укладений
18 квітня 2019 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів сторін (без зміни обсягів, ціни та суми договору)
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення щодо розподілу коштів за джерелами фінансування ( без зміни обсягів, ціни та суми договору)
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно з частиною 5 статті 36 Закону України від 25.12.2015, № 922-VIII «Про публічні закупівлі», відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 8 частини 4 та частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі трун стандартних без оббивки, з урахуванням додаткової угоди №3 від 23.12.2019 (кількість товару після внесення змін - 1433 шт). Зміна банківських реквізитів покупця.
Номер договору про закупівлю: 37
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 259 280,00
UAH