Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля за договором комісії послуг зі здійснення необхідних дій щодо укладання та виконання контракту з Покупцем на поставку продукції військового призначення та надання послуг з демонтажу, монтажу та визначення працездатності продукції.
Очікувана вартість
42 593,00 USD
UA-2019-04-05-001008-b c96b2649550e41d9a1f873acc3a44a11
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Совєтнікова Ольга Сергіївна

+380504406433 sovetnikova.olya1986@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП СПБ "Арсенал"
Код ЄДРПОУ: 14307357
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., м Київ, вулиця Московська, 8
Контактна особа: Совєтнікова Ольга Сергіївна
+380504406433
sovetnikova.olya1986@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.1999р. №1228 «Про надання суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності повноважень на право здійснення експорту, імпорту товарів військового призначення та товарів, які містять відомості, що становлять державну таємницю», пунктом другим встановлено: «...Під час проведення зовнішньоторговельних операцій з товарами військового призначення уповноваженим суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності здійснювати маркетинг ринку збуту і встановлювати зовнішні ціни за погодженням з Державним концерном «Укроборонпром». Дочірнє підприємство Державної компанії «Укрспецекспорт» - Державна госпрозрахункова зовнішньоторговельна та інвестиційна фірма «Укрінмаш» є єдиною організацією, яка має усі повноваження щодо здійснення маркетингу ринку збуту, за погодженням з ДК «Укроборонпром», та здійснення необхідних дій щодо укладання та виконання Контракту з , , на поставку продукції військового призначення та надання послуг з демонтажу, монтажу та визначення працездатності продукції.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 16 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 42593USD з ПДВ
Закупівля за договором комісії послуг зі здійснення необхідних дій щодо укладання та виконання контракту з Покупцем на поставку продукції військового призначення та надання послуг з демонтажу, монтажу та визначення працездатності продукції.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Тендерна документація

05 квітня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Дочірнє підприємство Державної компанії «Укрспецекспорт» - Державна госпрозрахункова зовнішньоторговельна та інвестиційна фірма «Укрінмаш» (скорочене найменування: ДП ДГЗІФ «Укрінмаш»)
#14281072
Переможець 42 593,00
USD з ПДВ
05 квітня 2019 14:30

Документи

05 квітня 2019 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Дочірнє підприємство Державної компанії «Укрспецекспорт» - Державна госпрозрахункова зовнішньоторговельна та інвестиційна фірма «Укрінмаш» (скорочене найменування: ДП ДГЗІФ «Укрінмаш»)
#14281072
42 593,00
USD з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 08:06
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
04 травня 2020 08:02
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:29
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:27
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:27
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 14:25
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:23
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 14:23
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 14:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 14:52
Додаткова угода.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 14:52
Витяг з протоколу.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 14:52
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 14:47
Підписаний договір укладений
08 травня 2019 14:44

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля за договором комісії послуг зі здійснення необхідних дій щодо укладання та виконання контракту з Покупцем на поставку продукції військового призначення та надання послуг з демонтажу, монтажу та визначення працездатності продукції. 1 послуга 42 593,00
USD з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою покращення якості продукції військового призначення потрібно внести зміни з оптимізації Програми технічного приймання основної Продукції , шляхом внесення до даної Програми оптимізованих пунктів технічного приймання окремих оптимізованих пунктів технічного приймання іншої Продукції. Тож, для більш якісного проведення робіт з демонтажу/монтажу складових частин Продукції в умовах Кінцевого споживача потрібно внести доповнення та оптимізація , що є складовою частиною Продукції, яка постачається Кінцевому Споживачу, шляхом укладання Додаткової угоди № 1.
Номер договору про закупівлю: 1/НТК-2-25/39-К
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з Постановою № 162 від 28.12.2018 року Національного банку України всі рахунки в банках України повинні бути зміненні та приведені до міжнародного номеру банківського рахунку (IBAN – International Bank Account Number). Через те, виникла необхідність змінити у Договорі банківські реквізити Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1/НТК-2-25/39-К
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з труднощами проходження митного контролю потрібно вилучити зі складу Комплекту ремонтного наступні компоненти: ацетоно-нефросову суміш, спиртово-нефрасову суміш, ацетон, спирт етиловий, шляхом оформлення додаткової угоди № 3 та Додатку № 10 до Договору у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1/НТК-2-25/39-К
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закупівля за договором комісії послуг зі здійснення необхідних дій щодо укладання та виконання контракту з Покупцем на поставку продукції військового призначення та надання послуг з демонтажу, монтажу та визначення працездатності продукції. 1 послуга 42 593,00
USD з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 01 травня 2020
Сума оплати за договором: 42 593,00
USD (в тому числі ПДВ 7 098,83 USD)