Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24455000-8 - Дезинфекційні засоби (ДК 021:2015 24450000-3 - Агрохімічна продукція)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2019-04-05-000125-a ff3f32493e674df8af78a4cdc8ce145f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Миколаївна Маренич

+380412483414 tmo2_alina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42789136
Місцезнаходження: 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А
Контактна особа: Світлана Миколаївна Маренич
+380412483414
tmo2_alina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 квітня 2019 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 13:58
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
24455000-8 - Дезинфекційні засоби (ДК 021:2015 24450000-3 - Агрохімічна продукція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, Романа Шухевича, 2-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 09:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 09:16
Тендерна документація на закупівлю деззасобів.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-05-000125-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Дезодар", Код ЄДРПОУ:41937138
Дата подання: 10 квітня 2019 17:35
Вимагаємо внести зміни!!!
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних вимог.
По-перше, у Медико-технічних вимогах технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу, конкретного хімічного складу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Склад засобів прописаний так , що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками копанії-виробника.
А відповідно до медико-технічних вимог, на кожний дезінфікуючий засіб необхідно надати: «Наявність документів (гарантійні листи виробника або представника), які підтверджують якість дезінфікуючого засобу» що ще раз підтверджує намагання Замовника уникнути конкуренції та привести до перемоги одного учасника.
По-друге, в Додатку 1 Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі вказані конкретні назви, фасування та хімічний склад дезінфекційних засобів: Засіб дезінфікуючий для рук "Стерізол" з етанолом, 700 мл; Засіб дезінфікуючий Бланідас Актив, 1000 мл; Засіб дезінфікуючий "Бланідас Оксідез " 1л; Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес ", 1000 мл з дозуючим пристроєм; Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес ", 250 мл з ультрафіолетом; Засіб дезінфекційний "Неосептін Перевін (серветки)", 200 шт; Засіб дезінфікуючий "Бланідас 300 " в таблетках (по 300 шт); Засіб дезінфікуючий "Бланідас" марка А, 1кг; Лізоформін Плюс піна, 1000мл; Секусепт актив 6кг.
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А Засіб дезінфікуючий "АХД 2000 експрес ", 250 мл з ультрафіолетом та Засіб дезінфекційний "Неосептін Перевін (серветки)", 200 шт взагалі ексклюзивні та не мають зареєстрованих аналогів в Україні.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є ТОВ «Лізоформ» що є єдиним представником виробника засобів під які були прописані медико-технічні вимоги даної закупівлі ТОВ «Бланідас».
Тобто еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Більше того, Замовник навмисно визначив, що Еквівалентом (аналогом) лікарського засобу або виробу медичного призначення в розумінні даної документації конкурсних торгів є лікарський засіб або виріб медичного призначення, якість, діюча речовина препарату (міжнародна назва), дозування, форма випуску, концентрація та інші стандартні характеристики товару абсолютно співпадають з характеристиками препарату, що є предметом закупівлі.
Зазначене визначення еквіваленту взагалі унеможливлює будь-яку конкуренцію та надання еквівалентів.
Зазначені в документації засоби не є виключними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того Ваша Технічна специфікація до предмету закупівлі порушує вимоги ст.ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,

ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги та невідповідності;
2) виключити з Медико-технічних вимог конкретний хімічний склад, фасування та найменування дезінфекційних засобів.

У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2019 15:09
1.) Щодо вимог до медико-технічної частини тендерної документації повідомляємо наступне. Замовник, відповідно до своїх потреб, самостійно визначає необхідні характеристики товару. Відповідно до абз.3 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В нашій тендерній документації біля кожної власної назви стоїть * та відповідне пояснення:
«Щодо наведених власних назв, торгівельних марок, виробників:
* - або еквівалент, який включений до Державного реєстру дезінфекційних засобів.»
Тобто повністю дотримано вимоги Закону щодо недискримінації учасників та не- обмеження конкуренції.

2.) Вимога щодо наявності документів (гарантійні листи виробника або представника).
В нашій тендерній документації викладено: «Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа або листа авторизації виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому самі вони не здійснюють комерційну діяльність).
Тобто розширено вимогу до листа авторизації – можна подавати не тільки від виробника, а й від його представника або філії, чим повністю дотримано вимоги Закону щодо недискримінації учасників та необмеження конкуренції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 244 255,92
UAH з ПДВ
244 255,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" 249 212,24
UAH з ПДВ
249 212,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 15:13
Електронний підпис
24 квітня 2019 15:13
Довідка з МВС.pdf
24 квітня 2019 15:13
Довідка з ДПІ.pdf
10 квітня 2019 15:22
Електронний підпис
10 квітня 2019 15:19
Таблиця відповідності.pdf
10 квітня 2019 15:19
Статут.pdf
10 квітня 2019 15:19
Паспорт на автофургон.pdf
10 квітня 2019 15:19
Ліцензія.pdf
10 квітня 2019 15:19
Довіреність на підпис.pdf
10 квітня 2019 15:19
Довідка щодо підпису.pdf
10 квітня 2019 15:19
Довідка про транспорт.pdf
10 квітня 2019 15:19
Довідка по ст.17.pdf
10 квітня 2019 15:19
Довідка 4-ОПП.pdf
10 квітня 2019 15:19
Витяг з ЄДР.pdf
10 квітня 2019 15:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 15:06
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 15:05
ТЕндерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 15:04
Установчі документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
Переможець 244 255,92
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 11:28

Документи

24 квітня 2019 11:28
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:26
протокол №16 КП.docx.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2019 11:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
244 255,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2019 11:28
Електронний підпис
24 квітня 2019 11:26
протокол №16 КП.docx.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2020 12:16
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 12:15
дод.угода №2 до дог. №271.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 12:12
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 09:58
дод.угода №1 до договору №271.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 08:40
Договір №271.PDF укладений
06 травня 2019 08:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 01.03.2019
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору на 2020 рік складає 48844,08 грн.
Номер договору про закупівлю: 271
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 293 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 48 850,00 UAH)