Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні компьютери)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-04-04-003726-a ● 41252ecd95264cdea74dc7786d06ccf1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 20204696 |
Місцезнаходження: | 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А |
Контактна особа: |
Олена Анатоліївна Чередніченко +380989869445 internat8@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 14:49 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні компьютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 17:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 17:53 |
Проект договору.doc | |
04 квітня 2019 17:53 |
Техн.вимоги.doc | |
04 квітня 2019 17:53 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 квітня 2019 09:09
Дата відповіді: 05 квітня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.)Так,але відповідно до п.1.3 Технічних вимог «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у Таблиці вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі.»
2) Учасником може бути — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з « Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10. В додатку 2 «Тендерна пропозиція» є примітка « * При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.» Тому виходячи з вище наведеного основним критерієм оцінки пропозиції учасника буде ціна.
2) Учасником може бути — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з « Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10. В додатку 2 «Тендерна пропозиція» є примітка « * При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.» Тому виходячи з вище наведеного основним критерієм оцінки пропозиції учасника буде ціна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Відхилено |
47 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 09:18
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
48 296,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 09:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2019 14:25
|
Додаткова угода №2 №003726-а.pdf | зміни до договору |
06 травня 2019 14:24
|
Додаткова угода 1 дог.003726-а.pdf | зміни до договору |
23 квітня 2019 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2019 15:53
|
Договор 003726-а.pdf | укладений |
22 квітня 2019 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Відповідно до п.2.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 0 гривень 02 копійки та викласти п.2.1 Договору в наступній редакції: "2.1. Сума Договору становить :48295,98 грн.(Сорок вісім тисяч двісті дев'яносто п'ять грнивень 98 копійок) |
Номер договору про закупівлю: | 003726-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 003726-а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Сторони прийшли до згоди внести зміни до п.4.1 розділу 4. УМОВИ ТА СТРОКИ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ та викласти його в такій редакції : 4.1. Строк поставки товару: травень 2019 року. |
Номер договору про закупівлю: | 003726-а |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 003726-а |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |