Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні компьютери)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-04-04-003726-a 41252ecd95264cdea74dc7786d06ccf1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Анатоліївна Чередніченко

+380989869445 internat8@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Олена Анатоліївна Чередніченко
+380989869445
internat8@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:30
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:49
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина)(Персональні компьютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 17:53
Проект договору.doc
04 квітня 2019 17:53
Техн.вимоги.doc
04 квітня 2019 17:53
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 квітня 2019 09:09
Дата відповіді: 05 квітня 2019 10:31
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.)Так,але відповідно до п.1.3 Технічних вимог «Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або мати кращі характеристики) усім наведеним у Таблиці вимогам та характеристикам. Учасник повинен підтвердити відповідність запропонованого ним товару вказаним технічним вимогам щодо даного предмету закупівлі.»
2) Учасником може бути — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з « Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Наказ ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10. В додатку 2 «Тендерна пропозиція» є примітка « * При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.» Тому виходячи з вище наведеного основним критерієм оцінки пропозиції учасника буде ціна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 49 986,00
UAH з ПДВ
47 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 48 546,00
UAH з ПДВ
48 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 47 000,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 09:18
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 48 296,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 09:54

Документи

18 квітня 2019 09:18
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:17
Рішення відхилення.doc

Документи

18 квітня 2019 09:54
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:53
Рішення.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
48 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 09:54
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:53
Рішення.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 14:25
Додаткова угода №2 №003726-а.pdf зміни до договору
06 травня 2019 14:24
Додаткова угода 1 дог.003726-а.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 15:48
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 15:53
Договор 003726-а.pdf укладений
22 квітня 2019 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Відповідно до п.2.3. Договору Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 0 гривень 02 копійки та викласти п.2.1 Договору в наступній редакції: "2.1. Сума Договору становить :48295,98 грн.(Сорок вісім тисяч двісті дев'яносто п'ять грнивень 98 копійок)
Номер договору про закупівлю: 003726-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 003726-а
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони прийшли до згоди внести зміни до п.4.1 розділу 4. УМОВИ ТА СТРОКИ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ та викласти його в такій редакції : 4.1. Строк поставки товару: травень 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 003726-а
Договір:
Номер додаткової угоди: 003726-а
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML