Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Захищений носій особистих ключів та перехідник з USB (ДК 021:2015 30230000-0: Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
21 300,00 UAH
UA-2019-04-04-003321-a ● b9a6cc6decfc43549f18d7ac7b75cef4
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ (ЦЕНТР) НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ПОДІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42774109 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Костянтинівська, буд. 9/6 |
Контактна особа: |
Дмитро Бруцький +380975908301 dozvilpodil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 17:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2019 17:10 |
Очікувана вартість: | 21 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 213,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Захищений носій особистих ключів EfitKey та Носії ключової інформації які повинні бути сумісні з програмно-технічним комплексом «Клієнт Казначейства – Казначейство» та перехідник з USB
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35 штука
Захищений носій особистих ключів EfitKey та Носії ключової інформації які повинні бути сумісні з програмно-технічним комплексом «Клієнт Казначейства – Казначейство»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, Київ, м. Київ, вул. Костянтинівська, 9/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2019
—
15 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 16:35 |
Заявка на закупку ЗНОК_03.2019.docx |
04 квітня 2019 16:35 |
Договір.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 05 квітня 2019 09:16
Дата відповіді: 05 квітня 2019 09:42
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Розгляд пропозицій аналогів зазначених пристроїв можливий лише за умови надання підтвердження їх сумісності для роботи в автоматизованій системі взаємодії з підсистемою «Оформлення документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус Єдиної інформаційно-аналітичної системи управління міграційними процесами Державної міграційної служби України» та повинні бути сумісні з програмно-технічним комплексом «Клієнт Казначейства – Казначейство» та засобами електронного цифрового підпису, що використовуються у внутрішній платіжній системі Державної казначейської служби України, для роботи в операційних системах Microsoft Windows XP/2003/2008/Vista/7/8/10 та через WEB інтерфейс. Фізична особа підприємець допускається до участі в закупівлі, в аукціоні система zakupki.prom.ua визначає переможцем учасника який запропонував найменшу ціну. А управління буде розглядати вашу цінову пропозицію та технічні умови товару відповідно до заявлених нами вимог.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій