Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ З УТЕПЛЕННЯМ КНП "ЦПМСД №3" ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ВУЛ.РИЗЬКА,1
Очікувана вартість
4 943 590,60 UAH
UA-2019-04-04-002794-a 5d1b145f2871485bbf7087b56510bbe9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозко Інна Миколаївна

380444569404 shevchpol3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3" Шевченківського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 38945945
Вебсайт: http://shev.gov.ua
Місцезнаходження: 04112, Україна , Київська обл., Київ, Ризька,1
Контактна особа: Лозко Інна Миколаївна
380444569404
shevchpol3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 квітня 2019 13:34
Очікувана вартість: 4 943 590,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ФАСАДУ З УТЕПЛЕННЯМ КНП "ЦПМСД №3" ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА.ВУЛ.РИЗЬКА,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ризька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 15:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:47
Додаток 5.doc
04 квітня 2019 15:47
Додаток_4.docx
04 квітня 2019 15:46
Додаток 3.docx
04 квітня 2019 15:46
Додаток_2.docx
04 квітня 2019 15:46
Додаток_1.docx
04 квітня 2019 15:45
ТД_кап._ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна умова !
Дата подання: 05 квітня 2019 16:04
Дата відповіді: 09 квітня 2019 16:10
Згідно п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: «-наявність обладнання та матеріально-технічної бази; -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Тобто чинне законодавство України передбачає достатнім, для підтвердження досвіду, надання лише одного договору, та не обмежує в часі. А замовник вимагає: "3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів3.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником та (або) субпідрядної організації не менше двох аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у тендерній документації за останні 2 роки, із зазначенням предмета закупівлі, назв та адрес контрагентів. 3.2. Виконання учасником та (або) субпідрядної організації аналогічних договорів підтверджується документально шляхом надання копій таких договорів (не менше двох за останні двароки)." Просимо усунути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає конкретної кількості документально підтвердженних договорів ( один, два або більше), отже ЗАМОВНИК самостійно встановлює необхідну кількість договорів для підтвердження наявності в учасника торгів достатнього досвіду, надання аналогічних послуг.
Також звертаемо Вашу увагу, на різнонаправленність видів заявленнихї робіт, відображених у ДОДАТКУ №3, а саме роботи з утепленню фасадної частини будівлі та роботи з благоустрою , що потребують особливих умов у дотриманні норм чинного законодавства України, у Порядку видалення зелених насаджень на території міста Києва. Саме цим і було зумовленно ЗАМОВНИКОМ прийняття рішення про надання учасником торгів декількох договорів.
Прояви Корупції.
Дата подання: 11 квітня 2019 11:47
Дата відповіді: 16 квітня 2019 14:40
Згідно додатку 2 ТД аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, які передбачені технічним завданням. Таким чином аналогічний договір повинен містити всі види робіт зазначені в технічному завданні і у випадку відсутності хоча б одного з виду робіт тендерна пропозиція буде відхилена. Замовником встановлено вимогу не щодо аналогічного договору, а щодо ідентичного договору, що не передбачено Законодавством України. . Отже передбачена Замовником вимога є дискримінаційною. Просимо надати роз'яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. За загальним правилом аналогічним договором вважається такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, незалежно від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні
Щодо добровільного усунення замовником дискримінаційних вимог!
Дата подання: 11 квітня 2019 11:54
Дата відповіді: 16 квітня 2019 14:39
Згідно Додатку 2 Учасник повинен надати копію відгука про співпрацю (Учасника) з відповідними органами захисту зелених насаджень щодо дотримання Порядку видалення зелених насаджень на території міста Києва . Згідно Додатку 4 учасник повинен надати копію листа-відгука про позитивну співпрацю Учасника з Замовниками, з якими були укладені договори, в тому рахунку з благоустрою ( з аналогічним предметом закупівлі). Лист-відгук повинен мати реєстраційний номер, дату видачі, бути завіреним підписом та печаткою (за наявності) Замовника (не менше двох).Отже, якщо учасник не мав співпраці з органами захисту зелених насаджень в м.Києві, а мав в інших містах, то він не може прийняти участь в процедурі закупівлі. Крім того, слід звернути увагу, що проводиться закупівля будівельних робіт, і якщо учасник не мав співпрацю з органами захисту зелених насаджень, то він не зможе прийняти участь в процедурі закупівлі. Також якщо, Учасник не мав договорів, які передбачали благоустрій, то він також не зможе мати участь в процедурі закупівлі. Отже Замовником встановлено дискримінаційні умови .Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови. В противному випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету за захистом наших прав та інтересів з наступним стягненням з Вашого підприємства витрат за подання скарги (15000 грн за подачу скарги та витрати на адвокатську допомогу).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги не можуть бути розцінені як дискримінаційні, оскільки адреса об`єкту виконання робіт розташована в місті Києві та перелік робіт містить роботи,пов’язані з видаленням зелених насаджень.
Звертаємо вашу увагу,що на територіїм. Києва, згідно норм чинного законодавства України діє особливий «Порядок з видалення зелених насаджень на територіїм. Києва»
Додаток 1 до рішення Київської міської ради 27.10.2011 N 384/6600
НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ як наказ 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 № 1950/5) відноситься до будівництва?
Дата подання: 11 квітня 2019 12:00
Дата відповіді: 16 квітня 2019 14:37
Згідно Додатку 4 учасник повинен надати копію укладеного договору з експертною компанією на проведення експертизи, щодо відповідності фактично виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту про проведення експертизи у термін до 1-го місяця після закінчення виконання робіт по данному тендеру та отримати позитивний висновок експертизи, згідно п.1.8. Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень(затверджено Наказ Міністерства юстиці України 08.10.1998 № 53/5 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26.12.2012 № 1950/5). Разом з тим укласти договір з експертною організацією можливо лише після того як ми підпишемо договір оскільки договірні зобов’язання повинні виконуватись належним чином і у випадку якщо ми не станемо переможцем процедури закупівлі, то ми будемо нести збитки у зв’язку з невиконанням договору з- експертною організаціє. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови. В противному випадку ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету за захистом наших прав та інтересів з н7аступним стягненням з Вашого підприємства витрат за подання скарги (15000 грн за подачу скарги та витрати на адвокатську допомогу).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Проведення експертних досліджень дає змогу детально та неупереджено здійснювати контроль якості використання бюджетних коштів. А у зв’язку зі збільшенням випадків відкриття кримінальних справ по об’єктам на яких здійснюються будівельні роботи з залученням бюджетних коштів є необхідність у обов’язковому проведенні будівельно-технічних досліджень.
Законодавством у Інструкції про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень та Науково-методичних рекомендацій з питань підготовки та призначення судових експертиз та експертних досліджень чітко визначено перелік вирішуваних питань, а саме:
Чи відповідає розроблена проектно-кошторисна документація вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва (ДБН, СНиП тощо)? Якщо не відповідає, то в чому полягають невідповідності?
Чи відповідають виконані роботи проектній документації та вимогам нормативно-правових актів у галузі будівництва? Якщо не відповідають, то в чому полягають невідповідності?
Який перелік та об’єми фактично виконаних будівельних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції)?
Яка вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів?
Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
З метою запобігання привласнення коштів та нецільового іх використання,що є кримінальним злочином, замовник вимагає після виконання робіт провести експертизу і отримати висновок з питання:
Чи відповідають обсяги та вартість фактично виконаних робіт з будівництва (ремонту, реконструкції) об’єктів обсягам та вартості, визначеним проектно-кошторисною або первинною звітною документацією з будівництва?
Таким чином подання учасником тендеру укладеного договору з експертною організацією про проведення експертизи, щодо відповідності виконаних обсягів робіт проектно-кошторисної документації та вартості виконаних робіт по об’єкту дає впевненість та розуміння того, що окрім використання бюджетних коштів з виконання робіт по об’єкту обов’язково відбудеться кваліфіковане, неупереджене, здійснене сертифікованим державою фахівцем підтвердження цільового використання таких бюджетних коштів.
Просимо відповісти на запитання!
Дата подання: 12 квітня 2019 11:08
Дата відповіді: 12 квітня 2019 11:39
Без відповіді три запитання! Просимо відповісти .
Відповідь: Відповідно до ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник повинен протягом 3 робочих днів надати роз"яснення на звернення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ББГ СЕРВІС" 4 900 000,00
UAH з ПДВ
4 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МУЛЬТИАГЕНТНІ СИСТЕМИ" 4 917 391,96
UAH з ПДВ
4 917 391,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.pdf
22 квітня 2019 13:33
Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2019 13:33
Витяг2.pdf
22 квітня 2019 13:33
Витяг1.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 12:57
ДОГОВІРНА ЦІНА 25.04.19.pdf
26 квітня 2019 12:57
ДЕФЕКТНИЙ АКТ 25.04.19.pdf
25 квітня 2019 16:18
довідка МВД.pdf
25 квітня 2019 16:18
Довідка Золотопуп.zip
25 квітня 2019 16:18
довідка ДПІ.pdf
22 квітня 2019 13:55
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
22 квітня 2019 13:55
ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf
22 квітня 2019 13:55
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf
22 квітня 2019 13:55
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
22 квітня 2019 13:55
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
22 квітня 2019 13:55
ВІДОМІСТЬ РЕСУРСІВ.pdf
20 квітня 2019 16:22
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА.pdf
20 квітня 2019 16:22
ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС.pdf
20 квітня 2019 16:22
ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.pdf
20 квітня 2019 16:22
КОПІЯ ДОГОВОРУ №В-90.pdf
20 квітня 2019 16:22
ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
20 квітня 2019 16:22
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ББГ СЕРВІС"

ТОВ "МУЛЬТИАГЕНТНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ББГ СЕРВІС"
#37143539
Відхилено 4 900 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2019 17:20
ТОВ "МУЛЬТИАГЕНТНІ СИСТЕМИ"
#37847177
Переможець 4 917 391,96
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 14:51

Документи

24 квітня 2019 17:18
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2019 14:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МУЛЬТИАГЕНТНІ СИСТЕМИ"
#37847177
4 917 391,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 12:54
Фасад дод угода 4.rar зміни до договору
24 грудня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 14:36
додаткова угода №3_ФАСАД_РИЗЬКА.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 14:32
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 14:24
Дод.угода_фасад_Ризька.pdf зміни до договору
24 травня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 14:33
Договір фасад.pdf укладений
10 травня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 50
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни що вносяться до Договору строки виконання робіт: до 31.12.2019 р. термін дії договору: до 31.12.2019 р.
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 597 145,60
UAH (в тому числі ПДВ 766 190,93 UAH)