Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Булаховського, ПВ-2450, ПВ-2586, ПВ-2220 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 298 294,80 UAH
UA-2019-04-04-001175-a 0a8dcd67634d4745ad6730006f5042e8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2019 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 15:07
Очікувана вартість: 3 298 294,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Академіка Булаховського, ПВ-2450, ПВ-2586, ПВ-2220 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Академіка Булаховського, ПВ-2450, ПВ-2586, ПВ-2220 у Святошинському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:21
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 16:21
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:21
Тендерна документація зі змінами від 17.04.2019.doc
17 квітня 2019 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:21
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 16:21
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:21
Тендерна документація зі змінами від 17.04.2019.doc
04 квітня 2019 11:41
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 805 550,00
UAH з ПДВ
2 805 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 3 243 754,46
UAH з ПДВ
3 243 754,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 3 255 420,45
UAH з ПДВ
3 255 420,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 17:49
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:20
Електронний підпис
25 квітня 2019 17:19
Інші довідки Додаток 2.pdf
25 квітня 2019 17:19
Виписка.pdf
25 квітня 2019 17:19
Дозв_л.pdf
25 квітня 2019 17:19
Ліцензія.PDF
25 квітня 2019 17:19
Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2019 17:19
Опис.pdf
25 квітня 2019 17:19
Статут.pdf
25 квітня 2019 17:19
Довідка щодо статуту.pdf
25 квітня 2019 17:19
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 травня 2019 11:36
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:18
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:16
159_Технічне завдання.pdf
25 квітня 2019 16:16
138_Гарантійний лист_б.pdf
25 квітня 2019 16:16
147_Лист щодо санкцій.pdf
25 квітня 2019 16:16
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 квітня 2019 16:16
Код доступу (опис).pdf
25 квітня 2019 16:16
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
25 квітня 2019 16:16
Протокол _ 1.pdf
25 квітня 2019 16:16
Відгук Представництво.pdf
25 квітня 2019 16:16
Відгук ПП Ремводпласт.jpg
25 квітня 2019 16:16
Договір_оренди_БМ.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 16:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 квітня 2019 16:44
Ліцензія.pdf
25 квітня 2019 16:43
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 2 805 550,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 16:51
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 3 243 754,46
UAH з ПДВ
08 травня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
3 243 754,46
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:54
звіт.pdf укладений
19 листопада 2019 14:53
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 14:49
ДУ №4 на зменшення до Дог. №15-КР від 23.05.2019 р..pdf зміни до договору
19 листопада 2019 14:47
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:13
ДУ №3 Академіка Булаховського.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 09:16
ДУ зміна фін вул. Ак. Булаховського.jpg зміни до договору
05 червня 2019 09:11
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 13:05
ДУ №1 до Договору 15-КР від 23.05.2019.pdf зміни до договору
24 травня 2019 13:04
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 13:00
Договір №15-КР від 23.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнення до основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, та враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.05.2019 року №948 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №437 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору підряду №15-КР від 23.05.2019 року, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3243754,46 (Три мільйони двісті сорок три тисячі сімсот п'ятдесят чотири грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 540625,74 (П'ятсот сорок тисяч шістсот двадцять п'ять грн. 74 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору.»
Номер договору про закупівлю: 15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 856306,50 (Вісімсот п’ятдесят шість тисяч триста шість грн. 50 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 15-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 3184087,01 (Три мільйони сто вісімдесят чотири тисячі вісімдесят сім грн. 01 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 530681,17 (П'ятсот тридцять тисяч шістсот вісімдесят одна грн. 17 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 3184087,01 (Три мільйони сто вісімдесят чотири тисячі вісімдесят сім грн. 01 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 530681,17 (П'ятсот тридцять тисяч шістсот вісімдесят одна грн. 17 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 184 087,01
UAH (в тому числі ПДВ 530 681,17 UAH)