Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-04-04-000374-b ● b9130cd574ee40ab82eebe6b58193111
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69000, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23А, Запорожье, Запорожская область, Украина |
Контактна особа: |
Ксенія Борисівна Ковальова zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2019 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 11:27 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 11:27 |
Очікувана вартість: | 2 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7785 штуки
Код ДК 021:2015 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2019 08:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2019 08:54 |
зміни 3.docx | |
12 квітня 2019 08:53 |
ТД засувки зі змінами 3.docx |
12 квітня 2019 08:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
12 квітня 2019 08:54 |
зміни 3.docx
|
||||||||||||
12 квітня 2019 08:53 |
ТД засувки зі змінами 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 09 квітня 2019 09:44
Дата відповіді: 10 квітня 2019 16:32
у дадатку 4 ТД Замовник вимагає надати копії актів приймання товару. На нашому підприємстві не передбачено даний документ. Тобто для нас це є дискримінаційна вимога. Замість того можемо надати видаткові та податкові накладні. Просимо внести зміни до ТД.
Також повідомляємо, що відповідно до ч. 1-2 ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін. Відповідно до ст. 655 ЦК України за договором купівлі-продажу одна сторона (продавець) передає або зобов'язується передати майно (товар) у власність другій стороні (покупцеві), а покупець приймає або зобов'язується прийняти майно (товар) і сплатити за нього певну грошову суму. Керуючись ч. 2 ст. 334 ЦК України переданням майна вважається вручення його набувачеві або перевізникові, організації зв'язку тощо для відправлення, пересилання набувачеві майна, відчуженого без зобов'язання доставки. До передання майна прирівнюється вручення коносамента або іншого товарно-розпорядчого документа на майно. Тобто доказом прийому-передачі товару є видаткова накладна. Доводимо до вашого відому, що і Видаткова накладна і Акт прийому-передачі є товаро-розпорядчими документами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! У додатку № 4 до тендерної документації вимагається надання у складі тендерної пропозиції копії актів приймання товару (накладних) до аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу, що надання накладних передбачено тендерною документацією. Тобто надання Вами копій видаткових накладних до аналогічного договору є виконанням вимог тендерної документації.
щодо Додатку 3
Дата подання: 09 квітня 2019 10:27
Дата відповіді: 10 квітня 2019 16:32
Замовник вимагає надати
• Для підтвердження зазначених у довідці даних штатних працівників надати копію звіту по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону звітній період та квитанцію №2 до Додатку №4 табл. 1 "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забеспечення, допомоги , компенсації ) застрахованих осіб та суми нарахованогоєдиного внеску на загальнообовязкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів.
Яким чином даний документ є підтвердженням?Та навіщо замовнику такі данні? В даному документі є персоніфікаційні данні співробітника відсутні ПІБ. Це перше питання. Друге, на підприємстві більше 300 осіб, для виконання закупівлі задіяни тільки декілька, таблицю Звіту не можливо розбити тільки для того щоб прийняти участь у закупівлі, та потрібно надати згоду всіх співробітників щоб їх особисті данні були викладені як публічні. Просимо внести зміни з даного питання. Як підтвердження можливо надати трудові договори та/або накази про призначення на посаду та/або копії трудових книжок. Та звісно потрібно взяти згоду у співробітників (тільки тих які приймають участь) на оприлюднення персональних даних. Просимо внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Так, замовником у додатку № 3 до тендерної документації вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію звіту по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону та квитанцію №2 до Додатку №4 табл. 1 "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги , компенсації ) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів. Замовником вказано навіщо йому такі дані - для підтвердження зазначених у довідці даних штатних працівників. Формою документу, що вимагається до надання – форма № Д4 (місячна),- в таблиці №6 повинні бути вказані необхідні для замовника персоніфіковані дані працівників – це прізвище, ім’я та по батькові. Тому для замовника копія звіту є підтвердженням наявності у штаті учасника саме тих працівників, які вказані в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Разом з тим, для зручнішого подання документів учасником, нами врахована ситуація стосовно можливої наявності інформації з обмеженим доступом та великого обсягу працівників у штаті учасника. До тендерної документації внесено зміни.
Так, замовником у додатку № 3 до тендерної документації вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію звіту по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону та квитанцію №2 до Додатку №4 табл. 1 "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги , компенсації ) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів. Замовником вказано навіщо йому такі дані - для підтвердження зазначених у довідці даних штатних працівників. Формою документу, що вимагається до надання – форма № Д4 (місячна),- в таблиці №6 повинні бути вказані необхідні для замовника персоніфіковані дані працівників – це прізвище, ім’я та по батькові. Тому для замовника копія звіту є підтвердженням наявності у штаті учасника саме тих працівників, які вказані в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Разом з тим, для зручнішого подання документів учасником, нами врахована ситуація стосовно можливої наявності інформації з обмеженим доступом та великого обсягу працівників у штаті учасника. До тендерної документації внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-04-04-000374-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:20038832
Дата подання: 09 квітня 2019 12:07
Вимога
Просимо внести зміни Дотаток 3 ТД щодо надання документів: Для підтвердження зазначених у довідці даних штатних працівників надати копію звіту по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону звітній період та квитанцію №2 до Додатку №4 табл. 1 "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги , компенсації ) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів.
ДАНА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!! та порушує законодавство.
ЗУ Про інформацію
Стаття 11. Інформація про фізичну особу
1. Інформація про фізичну особу (персональні дані) -
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка
ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
2. Не допускаються збирання, зберігання, використання та
поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім
випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної
безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До
конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема,
дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні
переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце
народження.
Стаття 21. Інформація з обмеженим доступом
1. Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна
та службова інформація.
2. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також
інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою,
крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може
поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному
нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших
випадках, визначених законом.
Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної
інформації, регулюються законом.
Стаття 27. Відповідальність за порушення законодавства
про інформацію
1. Порушення законодавства України про інформацію тягне за
собою дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або
кримінальну відповідальність згідно із законами України.
Також надаємо посилання на інформацію: https://dostup.pravda.com.ua/news/publications/sud-informatsiia-pro-zarplaty-ie-konfidentsiinoiu-a-pro-zemliu-ni Вважаємо дану інформацію конфіденційною. Ми можемо надати тільки згоду від тих працівників, які будуть задіяні в процедурі закупівлі. Викладаючи Звіт ми зобов'язані надати згоду на оприлюднення у всіх працівників які є на підприємстві. А також нагадуємо що особи можуть не надавати таку згоду згідно релігійних віросповідань, що суперечить Конституції України. Також повідомляємо, що Замовник не є контролюючою організацією. Про дану вимогу будемо змушені повідомити контролюючи органи ДАСУ та головного розпорядника бюджетних коштів замовника, для перевірки навіщо такі данні Замовнику. Посилання на інформацію: http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=6953:2014-01-28-09-14-14&catid=341:2012-03-16-10-47-25&Itemid=3172&lang=ua
Розгорнути
Згорнути
ДАНА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!! та порушує законодавство.
ЗУ Про інформацію
Стаття 11. Інформація про фізичну особу
1. Інформація про фізичну особу (персональні дані) -
відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка
ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
2. Не допускаються збирання, зберігання, використання та
поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім
випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної
безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До
конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема,
дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні
переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце
народження.
Стаття 21. Інформація з обмеженим доступом
1. Інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна
та службова інформація.
2. Конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також
інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою,
крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може
поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному
нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших
випадках, визначених законом.
Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної
інформації, регулюються законом.
Стаття 27. Відповідальність за порушення законодавства
про інформацію
1. Порушення законодавства України про інформацію тягне за
собою дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або
кримінальну відповідальність згідно із законами України.
Також надаємо посилання на інформацію: https://dostup.pravda.com.ua/news/publications/sud-informatsiia-pro-zarplaty-ie-konfidentsiinoiu-a-pro-zemliu-ni Вважаємо дану інформацію конфіденційною. Ми можемо надати тільки згоду від тих працівників, які будуть задіяні в процедурі закупівлі. Викладаючи Звіт ми зобов'язані надати згоду на оприлюднення у всіх працівників які є на підприємстві. А також нагадуємо що особи можуть не надавати таку згоду згідно релігійних віросповідань, що суперечить Конституції України. Також повідомляємо, що Замовник не є контролюючою організацією. Про дану вимогу будемо змушені повідомити контролюючи органи ДАСУ та головного розпорядника бюджетних коштів замовника, для перевірки навіщо такі данні Замовнику. Посилання на інформацію: http://desn.gov.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=6953:2014-01-28-09-14-14&catid=341:2012-03-16-10-47-25&Itemid=3172&lang=ua
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 16:55
Добрий день! Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, замовник самостійно визначається в переліком вимог до тендерної пропозиції учасника залежно від специфіки предмета закупівлі та в межах чинного правового поля.
Так, замовником у додатку № 3 до тендерної документації вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію звіту по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону та квитанцію №2 до Додатку №4 табл. 1 "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги , компенсації ) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів. Замовником вказано навіщо йому такі дані - для підтвердження зазначених у довідці даних штатних працівників. Формою документу, що вимагається до надання – форма № Д4 (місячна),- в таблиці №6 повинні бути вказані необхідні для замовника персоніфіковані дані працівників – це прізвище, ім’я та по батькові. Тому для замовника копія звіту є підтвердженням наявності у штаті учасника саме тих працівників, які вказані в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Щодо дискримінаційності вимоги. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому надання звіту ЄСВ є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання. Також Вами не вказано, чому саме Ви не можете надати копію звіту по єдиному соціальному внеску на рівні з іншими учасниками. До того ж звертаємо Вашу увагу, що Документацією передбачено, що «У разі якщо учасник … не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства …не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника… й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів». Тобто, якщо Ви маєте законодавчі підстави не складати звіт по єдиному соціальному внеску, надання Вами листа-роз’яснення буде відповідати вимогам тендерної документації.
Разом з тим, для зручнішого подання документів учасником, нами врахована частина Ваших зауважень про:
можливу наявність інформації з обмеженим доступом;
можливого великого обсягу працівників у штаті учасника;
можливу відмову працівника надавати згоду на обробку персональних даних з релігійних віросповідань.
До тендерної документації внесено зміни.
Так, замовником у додатку № 3 до тендерної документації вимагається у складі тендерної пропозиції надати копію звіту по єдиному соціальному внеску за останній період перед датою аукціону та квитанцію №2 до Додатку №4 табл. 1 "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги , компенсації ) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів. Замовником вказано навіщо йому такі дані - для підтвердження зазначених у довідці даних штатних працівників. Формою документу, що вимагається до надання – форма № Д4 (місячна),- в таблиці №6 повинні бути вказані необхідні для замовника персоніфіковані дані працівників – це прізвище, ім’я та по батькові. Тому для замовника копія звіту є підтвердженням наявності у штаті учасника саме тих працівників, які вказані в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Щодо дискримінаційності вимоги. Поняття дискримінація Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому надання звіту ЄСВ є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання. Також Вами не вказано, чому саме Ви не можете надати копію звіту по єдиному соціальному внеску на рівні з іншими учасниками. До того ж звертаємо Вашу увагу, що Документацією передбачено, що «У разі якщо учасник … не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства …не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника… й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів». Тобто, якщо Ви маєте законодавчі підстави не складати звіт по єдиному соціальному внеску, надання Вами листа-роз’яснення буде відповідати вимогам тендерної документації.
Разом з тим, для зручнішого подання документів учасником, нами врахована частина Ваших зауважень про:
можливу наявність інформації з обмеженим доступом;
можливого великого обсягу працівників у штаті учасника;
можливу відмову працівника надавати згоду на обробку персональних даних з релігійних віросповідань.
До тендерної документації внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2019-04-04-000374-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ", Код ЄДРПОУ:20038832
Дата подання: 09 квітня 2019 13:06
Вимога щодо надання зразків
Просимо виключити з Додатку 5 вимогу щодо надання зразка запропонованого товару. Відповідно до умов ТД "Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді – рекомендовано формат PDF (Portable Document Format)." • Зразки продукції не є частиною тендерної пропозиції, оскільки вони можуть бути надані лише поза системою, а, отже, їх ненадання чи невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації. Це вже усталена позиція АМКУ. – фактично Замовник вимагає надати товар до укладення договору закупівлі, що суперечить частині 7 статті 2 Закону. Документ з пропозиції учасник подає в електронному вигляді, для цього він заповнює електронні форми з окремими полями та завантажує необхідні документи, які замовник вимагав у документації (ст. 25 Закону № 922). Документи, завантажені після кінцевого терміну подання пропозицій, не вважають її частиною. Отже просимо внести зміни в ТД з даного питання. Та виключити речення щодо "На вимогу Замовника під час розгляду тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації учасник повинен надати зразки запропонованої продукції." Для інформації: https://dozorro.org/blog/yak-ne-mozhna-borotis-z-dempingom-u-prozorro-poradi-zamovnikam https://www.epravda.com.ua/rus/publications/2017/10/30/630567/
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 16:55
Добрий день! До тендерної документації внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" |
1 859 620,80
UAH з ПДВ
|
1 859 620,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНКЕР" |
2 066 135,20
UAH з ПДВ
|
2 066 135,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНВАР" #42286398 |
Переможець |
1 859 620,80
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ к Д 527.pdf | зміни до договору |
10 березня 2020 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 15:22
|
ДУ до Дог.527.pdf | зміни до договору |
08 січня 2020 15:21
|
ДУ до Дог.527.pdf | укладений |
08 січня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 13:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 13:23
|
ДУ на продовження 20% (дата) - Дог.527.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2019 16:08
|
Д № 527 Засувки.pdf | укладений |
16 травня 2019 16:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому 2019 році. |
Номер договору про закупівлю: | № 527 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 527 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутня технічна можливість внести зміни про продовження строку на 20% на наступний рік, так як не зазначена сума договору без урахування ПДВ. Необхідно внести ціну договору без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | № 527 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | № 527 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутня технічна можливість внести зміни про продовження строку на 20% на наступний рік, так як не зазначена сума договору без урахування ПДВ. Необхідно внести ціну договору без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | № 527 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | № 527 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому 2019 році. |
Номер договору про закупівлю: | № 527 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | № 527 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, а саме 371 850,96 грн. з ПДВ |
Номер договору про закупівлю: | № 527 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 527 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 травня 2019 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
371 850,96
UAH (в тому числі ПДВ 61 975,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з тим що 08.01.2020 р. було допущено помилку при опублікування інформації про продовження строку дї договору на 20 %, а саме вартість договору. Було опубліковану суму 20% відсотків. Таким чином, відсутня технічна можливість внести зміни у договір.зважаючи на викладене, інформація "звіт про виконання договору" буде прописано у цій сорочці: сума оплати складає 783469,20 грн. |