Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ірпінська, ПВ-2503, ПВ-2523, ПВ-2501, ПВ-2075 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 556 984,00 UAH
UA-2019-04-03-002296-a b1fa5e14a21a49c193f89d5ff9cadb4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 14:55
Очікувана вартість: 2 556 984,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Ірпінська, ПВ-2503, ПВ-2523, ПВ-2501, ПВ-2075 у Святошинському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ірпінська, ПВ-2503, ПВ-2523, ПВ-2501, ПВ-2075 у Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 2 301 285,60
UAH з ПДВ
2 301 285,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комплекс-В." 2 480 274,48
UAH з ПДВ
2 429 114,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 2 513 614,30
UAH з ПДВ
2 513 614,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАУЕРЕЛЕКТРІК" 2 524 803,20
UAH з ПДВ
2 524 803,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 13:47
sign.p7s
24 квітня 2019 13:47
Інші довідки Додаток 2.pdf
24 квітня 2019 13:47
Виписка.pdf
24 квітня 2019 13:47
Дозв_л.pdf
24 квітня 2019 13:47
Ліцензія.PDF
24 квітня 2019 13:47
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2019 13:47
Опис.pdf
24 квітня 2019 13:47
Статут.pdf
24 квітня 2019 13:47
Довідка щодо статуту.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 16:34
sign.p7s
25 квітня 2019 16:33
Додатки.rar
24 квітня 2019 17:28
sign.p7s
24 квітня 2019 17:28
Додатки.rar
24 квітня 2019 17:28
Тех. частина.rar

Публічні документи

13 травня 2019 13:57
sign.p7s
24 квітня 2019 21:15
sign.p7s
24 квітня 2019 21:09
119_Лист щодо санкцій.pdf
24 квітня 2019 21:09
134_Гарантійний_лист_УУ.pdf
24 квітня 2019 21:09
116_Гарантійний_лист_90.pdf
24 квітня 2019 21:09
135_ТЗ.pdf
24 квітня 2019 21:09
Гарантійний лист 1.pdf
24 квітня 2019 21:09
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 квітня 2019 21:09
Код доступу (опис).pdf
24 квітня 2019 21:09
Статут БАК Україна.pdf
24 квітня 2019 21:08
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
24 квітня 2019 21:08
Протокол _ 1.pdf
24 квітня 2019 21:08
Інформаційна довідка.pdf
24 квітня 2019 21:08
Відгук Представництво.pdf
24 квітня 2019 21:08
Відгук ПП Ремвудпласт.jpg
24 квітня 2019 21:08
Договір_оренди_БМ.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 16:42
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 квітня 2019 16:42
Ліцензія.pdf
25 квітня 2019 16:42
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 2 301 285,60
UAH з ПДВ
07 травня 2019 16:48
ТОВ "Комплекс-В."
#39044396
Відхилено 2 429 114,64
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:02
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
Переможець 2 513 614,30
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:06

Документи

07 травня 2019 16:47
sign.p7s

Документи

11 травня 2019 16:01
sign.p7s

Документи

11 травня 2019 16:06
sign.p7s
11 травня 2019 16:03
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»
#42079874
2 513 614,30
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 16:06
sign.p7s
11 травня 2019 16:03
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 травня 2019 13:29
Договір №16-КР від 23.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 13:26
sign.p7s укладений
12 грудня 2019 16:19
звіт.pdf укладений
12 грудня 2019 16:17
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 15:50
ДУ №4 від 12.12.2019 р. до Дог. №16 від 23.05.2019 р..pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:46
sign.p7s зміни до договору
14 червня 2019 10:18
ДУ №3 Ірпінська.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:18
sign.p7s зміни до договору
05 червня 2019 09:41
ДУ зміна фін вул. Ірпінська.jpg зміни до договору
05 червня 2019 09:40
sign.p7s зміни до договору
24 травня 2019 13:34
ДУ №1 до Договору 16-КР від 23.05.2019.pdf зміни до договору
24 травня 2019 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнення до основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 16-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 16-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, та враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.05.2019 року №948 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №437 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору підряду №16-КР від 23.05.2019 року, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2513614,30 (Два мільйони п’ятсот тринадцять тисяч шістсот чотирнадцять грн. 30 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 418935,72 (Чотириста вісімнадцять тисяч дев’ятсот тридцять п’ять грн. 72 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору.»
Номер договору про закупівлю: 16-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 16-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 724740,00 (Сімсот двадцять чотири тисячі сімсот сорок грн. 00 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 16-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 16-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 2432604,22 (Два мільйони чотириста тридцять дві тисячі шістсот чотири грн. 22 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 405434,04 (Чотириста п'ять тисяч чотириста тридцять чотири грн. 04 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 2432604,22 (Два мільйони чотириста тридцять дві тисячі шістсот чотири грн. 22 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 405434,04 (Чотириста п'ять тисяч чотириста тридцять чотири грн. 04 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 16-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 432 604,22
UAH (в тому числі ПДВ 405 434,04 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку