Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Оболонський ПВ-3248, ПВ-3248/1, ПВ-3161 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
6 929 266,80 UAH
UA-2019-04-03-002131-a 83b32d924f9f491bad2d3193c7cbbbce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 16:40
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 11:50
Очікувана вартість: 6 929 266,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,08%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по просп. Оболонський ПВ-3248, ПВ-3248/1, ПВ-3161 у Оболонському районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, просп. Оболонський ПВ-3248, ПВ-3248/1, ПВ-3161 у Оболонському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 15:54
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 15:54
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 15:54
Тендерна документація від 17.04.2019.doc
17 квітня 2019 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 15:54
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 15:54
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 15:54
Тендерна документація від 17.04.2019.doc
03 квітня 2019 17:14
Тендерна документація.doc
03 квітня 2019 16:40
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 5 900 800,00
UAH з ПДВ
5 900 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комплекс-В." 6 721 388,80
UAH з ПДВ
6 582 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ» 6 800 415,43
UAH з ПДВ
6 800 415,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД" 6 828 619,52
UAH з ПДВ
6 828 619,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 16:53
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:52
Інші довідки Додаток 2.pdf
25 квітня 2019 16:52
Виписка.pdf
25 квітня 2019 16:52
Дозв_л.pdf
25 квітня 2019 16:52
Ліцензія.PDF
25 квітня 2019 16:51
Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2019 16:51
Опис.pdf
25 квітня 2019 16:51
Статут.pdf
25 квітня 2019 16:51
Довідка щодо статуту.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 16:32
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:31
Додатки.rar
24 квітня 2019 17:24
Електронний підпис
24 квітня 2019 17:24
Додатки.rar
24 квітня 2019 17:24
Тех. частина.rar

Публічні документи

14 травня 2019 08:51
кваліфікація
25 квітня 2019 14:37
Документація.rar

Публічні документи

25 квітня 2019 14:21
Електронний підпис
25 квітня 2019 14:20
6 15 Довідки статті 17.pdf
25 квітня 2019 14:20
40 Технічне завдання.pdf
25 квітня 2019 14:20
39 Гарантійний 90 днів.pdf
25 квітня 2019 14:20
37 Гарантійний строки.pdf
25 квітня 2019 14:20
36. Витяг з ЄДР.pdf
25 квітня 2019 14:20
35 Проект договору.pdf
25 квітня 2019 14:20
34 Інф.щодо осн.матер..pdf
25 квітня 2019 14:20
32 Претензійні вимоги.pdf
25 квітня 2019 14:20
30 Довідка щодо санкцій.pdf
25 квітня 2019 14:20
28. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 квітня 2019 14:20
18 Згода з дог.забезп..pdf
25 квітня 2019 14:20
17 Згода з договором.pdf
25 квітня 2019 14:20
16 Гарантійний лист.pdf
25 квітня 2019 14:20
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ "Комплекс-В."

ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТРАНСБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 5 900 800,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 16:41
ТОВ "Комплекс-В."
#39044396
Відхилено 6 582 700,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 15:55
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»
#42291277
Переможець 6 800 415,43
UAH з ПДВ
11 травня 2019 15:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «МІСТОБУДМОНТАЖ»
#42291277
6 800 415,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 13:59
звіт.pdf укладений
04 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 13:57
ДУ №5 до Договору №25-КР від 23.05.2019.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 13:56
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 13:46
ДУ№4 від 02.09.2019.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 13:45
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2019 13:41
ДУ №3 від 27.06.2019 Оболонський.pdf зміни до договору
27 червня 2019 13:40
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 10:28
ДУ №2 Оболонський.pdf зміни до договору
14 червня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 12:01
ДУ №1 до Договору 25-КР від 23.05.2019.pdf зміни до договору
24 травня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 11:39
Договір №25-КР від 23.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнення до основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п.14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 2040124,63 (Два мільйони сорок тисяч сто двадцять чотири грн. 63 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями»
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6800145,43 (Шість мільйонів вісімсот тисяч чотириста п'ятнадцять грн. 43 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1133357,57 (Один мільйон сто тридцять три тисячі триста п’ятдесят сім грн. 57 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника за результатами аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).».
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони вирішили виправити технічну помилку та викласти пункт 1.5. Розділу 1 Договору підряду №25-КР від 23.05.2019 року, в наступній редакції, а саме: « 1.5. Основні параметри Об'єкта (техніко-економічні показники): - Світлодіодний світильник: 159 шт. - Опора зовнішнього освітлення: 93 шт. - Шафа управління: 3 шт.
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 6754609,94 (Шість мільйонів сімсот п'ятдесят чотири тисячі шістсот дев'ять грн. 94 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1125768,32 (Один мільйон сто двадцять п'ять тисяч сімсот шістдесят вісім грн. 32 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 6754609,94 (Шість мільйонів сімсот п'ятдесят чотири тисячі шістсот дев'ять грн. 94 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1125768,32 (Один мільйон сто двадцять п'ять тисяч сімсот шістдесят вісім грн. 32 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 25-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 754 609,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 125 768,32 UAH)