Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Бориспільська, ПВ-4852, ПВ-4696, ПВ-4160, ПВ-4697, ПВ-4259 у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
11 835 763,20 UAH
UA-2019-04-03-002051-a 5e7bbc71f31041ee84f615344057e1ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 квітня 2019 14:18
Очікувана вартість: 11 835 763,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Бориспільська, ПВ-4852, ПВ-4696, ПВ-4160, ПВ-4697, ПВ-4259 у Дарницькому районі м. Києва відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Бориспільська, ПВ-4852, ПВ-4696, ПВ-4160, ПВ-4697, ПВ-4259 у Дарницькому районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:11
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 16:11
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:10
Тендерна документація зі змінами від 17.04.2019.doc
17 квітня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:11
Тендерна документація з закресленням.doc
17 квітня 2019 16:11
Повідомлення учасникам.pdf
17 квітня 2019 16:10
Тендерна документація зі змінами від 17.04.2019.doc
03 квітня 2019 16:29
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 квітня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ" 10 060 400,00
UAH з ПДВ
10 060 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комплекс-В." 11 480 690,30
UAH з ПДВ
11 243 935,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" 11 609 849,31
UAH з ПДВ
11 609 849,31
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 11 835 763,20
UAH з ПДВ
11 835 763,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 17:54
Електронний підпис
24 квітня 2019 13:51
Електронний підпис
24 квітня 2019 12:03
Електронний підпис
24 квітня 2019 12:02
Інші довідки Додаток 2.pdf
24 квітня 2019 12:02
Виписка.pdf
24 квітня 2019 12:02
Дозв_л.pdf
24 квітня 2019 12:02
Ліцензія.PDF
24 квітня 2019 12:02
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2019 12:02
Опис.pdf
24 квітня 2019 12:02
Статут.pdf
24 квітня 2019 12:02
Довідка щодо статуту.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 16:30
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:29
Додатки.rar
24 квітня 2019 17:21
Електронний підпис
24 квітня 2019 17:20
Додатки.rar
24 квітня 2019 17:20
Тех.частина.rar

Публічні документи

16 травня 2019 11:36
Довідка МВС.pdf
16 травня 2019 11:36
Довідка ДФС.pdf
24 квітня 2019 16:47
Електронний підпис
24 квітня 2019 16:46
Лист відгук.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.8.Статут 2017.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.1.Статут 2016.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.14.Витяг.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.13.Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.10.Протокол №2.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.12.Ліцензія ДАБІ.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.9.Опис 2017 355936830678.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.6.Витяг з Протоколу №1.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.5.Наказ №2.pdf
24 квітня 2019 16:46
1.4.Наказ №1.pdf
24 квітня 2019 16:45
1.3.Протокол №1.pdf
24 квітня 2019 16:45
1.2.Опис 2016 425932254099.pdf

Публічні документи

24 квітня 2019 12:54
18.1 _ Акт.pdf
24 квітня 2019 12:54
27.1 _ Р_шення власника 10.pdf
24 квітня 2019 12:54
19 _ В_дгук Д_К.pdf
24 квітня 2019 12:54
13 _ Витяг РВП НДС новый.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"

ТОВ "Комплекс-В."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ"
#40490301
Відхилено 10 060 400,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 16:44
ТОВ "Комплекс-В."
#39044396
Відхилено 11 243 935,16
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
Переможець 11 609 849,31
UAH з ПДВ
11 травня 2019 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП"
#40997395
11 609 849,31
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 14:25
звіт.pdf укладений
13 вересня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 14:22
ДУ №4 від 13.09.2019 до Дог. №29-КР від 23.05.2019р..pdf зміни до договору
13 вересня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2019 11:04
ДУ №3 Бориспільська.pdf зміни до договору
14 червня 2019 11:04
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 09:27
ДУ зміна фін вул. Бориспільська.jpg зміни до договору
05 червня 2019 09:27
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2019 13:47
ДУ №1 до Договору 29-КР від 23.05.2019.pdf зміни до договору
24 травня 2019 13:46
Електронний підпис укладений
24 травня 2019 13:43
Договір №29-КР від 23.05.2019.pdf укладений
24 травня 2019 13:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін та доповнення до основного Договору.
Номер договору про закупівлю: 29-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, та враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 27.05.2019 року №948 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13.03.2019 року №437 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони домовились внести наступні зміни до Договору підряду №29-КР від 23.05.2019 року, а саме: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 11609849,31 (Одинадцять мільйонів шістсот дев'ять тисяч вісімсот сорок дев'ять грн. 31 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі – 1934974,88 (Один мільйон дев'ятсот тридцять чотири тисячі дев'ятсот сімдесят чотири грн. 88 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору.»
Номер договору про закупівлю: 29-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони за взаємною згодою вирішили викласти п. 14.9. розділу 14 Договору підряду в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від суми Договору, що фінансується з міського бюджету в 2019 році на підставі нормативно-правових актів, зазначених в розділі 13 Договору, що становить 3063003,00 (Три мільйони шістдесят три тисячі три грн. 00 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.»
Номер договору про закупівлю: 29-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 29-КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 11543166,46 (Одинадцять мільйонів п'ятсот сорок три тисячі сто шістдесят шість грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1923861,08 (Один мільйон дев'ятсот двадцять три тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 08 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 11543166,46 (Одинадцять мільйонів п'ятсот сорок три тисячі сто шістдесят шість грн. 46 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1923861,08 (Один мільйон дев'ятсот двадцять три тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 08 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)».
Номер договору про закупівлю: 29-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 543 166,46
UAH (в тому числі ПДВ 1 923 861,08 UAH)