Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів)
Очікувана вартість
75 700,00 UAH
UA-2019-04-03-001452-b 67c519dceab7420e8e1928efda9a4abb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 14:19
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 14:19
Початок аукціону: 22 квітня 2019 14:08
Очікувана вартість: 75 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код за ДК 021:2015 – 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти та структурні підрозділи управління освіти Енергодарської міської ради (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 14:15
Проект договору.doc
03 квітня 2019 14:15
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

по документации
Дата подання: 05 квітня 2019 13:53
Дата відповіді: 08 квітня 2019 11:08
обязателен ли пункт о приезде специалиста в течении двух часов в договоре после заявки или его можно изменить на приезд в течении 24 часов ? спасибо за ответ
Відповідь: Доброго дня, реагування Учасника на заявку Замовника про надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів – у робочі дні, за адресами закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти не більше 2 робочих годин, зумовлене насамперед необхідністю отримання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів у найкоротші терміни, з метою підтримання в приміщеннях комфортної температури для забезпечення безпечного навчального процесу та робочого процесу працівників закладів освіти і структурних підрозділів управління освіти. Недотримання визначеного Державними санітарними правилами і нормами температурного режиму в закладах освіти та структурних підрозділах управління освіти може негативно вплинути на стан здоров’я дітей, учнів та працівників закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти та поставити під загрозу навчальний процес. Дотримання санітарно-гігієнічних показників мікроклімату в навчальних закладах є однією з основних вимог для збереження та зміцнення стану здоров’я дітей. Ніяких перепон для Учасників щодо реагування на заявку Замовника про надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів – у робочі дні, за адресами закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти не більше 2 робочих годин немає.
Отже, враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення норм чинного законодавства України, реагування Учасника на заявку Замовника про надання послуг з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів – у робочі дні, за адресами закладів освіти та структурних підрозділів управління освіти не більше 2 робочих годин залишається незмінною, внесення змін до тендерної документації в цій частині не планується.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000023 ● c25f2993974347278de5d68fb9355c6b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

18) Код за ДК 021:2015 – 50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту кондиціонерів),UA-2019-04-03-001452-b

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТМ ФОРТІС" 66 990,00
UAH з ПДВ
66 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бондаренко 75 200,00
UAH з ПДВ
75 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Вардугін Віктор Васильович 75 700,00
UAH з ПДВ
75 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 11:07
Електронний підпис
19 квітня 2019 10:57
Рішення.pdf
19 квітня 2019 10:57
наказ.pdf
19 квітня 2019 10:51
Електронний підпис
19 квітня 2019 08:18
Бухгалтерська довідка.pdf
19 квітня 2019 01:54
Гарантійний лист.pdf
19 квітня 2019 01:54
Ценова пропозиція.pdf
19 квітня 2019 01:54
Технічне завдання.pdf
19 квітня 2019 01:54
Стаття 17.pdf
19 квітня 2019 01:54
Персонал.pdf
19 квітня 2019 01:54
МТБ.pdf
19 квітня 2019 01:54
Лист-повноваження.pdf
19 квітня 2019 01:54
Лист-згода.pdf
19 квітня 2019 01:54
Лист-гарантія санкції.pdf
19 квітня 2019 01:54
Лист.pdf
19 квітня 2019 01:54
Лист що ТОВ.pdf
19 квітня 2019 01:54
Досвід.pdf
19 квітня 2019 01:54
Додаток 3.pdf
19 квітня 2019 01:54
Довідка реквізити.pdf
19 квітня 2019 01:54
2_Калькуляция.pdf
19 квітня 2019 01:54
1_Кошторис.pdf
19 квітня 2019 01:54
Статут-min.pdf
19 квітня 2019 01:54
статистика.pdf
19 квітня 2019 01:54
виписка.pdf
19 квітня 2019 01:54
Рішення завірене.pdf
19 квітня 2019 01:54
наказ завірений.pdf
19 квітня 2019 01:54
ПДВ.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 21:06
Електронний підпис
18 квітня 2019 21:04
31 Калькуляція.pdf
18 квітня 2019 21:04
30 Довідка з банку.pdf
18 квітня 2019 21:04
21 Про захист довкілля.pdf
18 квітня 2019 21:04
10 Відгук.pdf
18 квітня 2019 21:04
18 Щодо Статуту.pdf
18 квітня 2019 21:04
6 Технічне завдання.pdf
18 квітня 2019 21:04
5 Цінова.pdf
18 квітня 2019 21:04
4 Паспорт_ код.pdf
18 квітня 2019 21:04
11 Довідка про МТБ.pdf
18 квітня 2019 21:04
2 Виписка з ЄДР.pdf
18 квітня 2019 21:04
1 Проект договору.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 11:28
71.jpg
19 квітня 2019 11:28
70.jpg
19 квітня 2019 11:28
69.jpg
19 квітня 2019 11:28
67.jpg
19 квітня 2019 11:28
66.jpg
19 квітня 2019 11:28
65.jpg
19 квітня 2019 11:28
чистий.docx
19 квітня 2019 11:28
цінове.docx
19 квітня 2019 11:28
технічне.docx
19 квітня 2019 11:28
захист довкілля.docx
19 квітня 2019 11:28
закони.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТМ ФОРТІС"

ФОП Бондаренко

ФОП Вардугін Віктор Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТМ ФОРТІС"
#42201513
Відхилено 66 990,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 16:23
ФОП Бондаренко
#1789967291
Переможець 75 200,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 16:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 квітня 2019 16:23
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:21
Протокол розгляду

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Бондаренко #1789967291

№ рішення у справі

54/7-р/к

Дата рішення у справі

22.02.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

25 квітня 2019 16:26
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:24
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бондаренко
#1789967291
75 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2019 16:26
Електронний підпис
25 квітня 2019 16:24
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 10:34
Договір укладений
07 травня 2019 10:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 20 грудня 2019
Сума оплати за договором: 65 060,00
UAH