Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектор
Очікувана вартість
12 457,00 UAH
UA-2019-04-03-001432-b 6f0ee14efe4c4773a6dfd485f07fec19
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 15:04
Очікувана вартість: 12 457,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
проектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 14:11
ДОКУМЕНТАЦИЯ — проектор.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 10:41
Дата відповіді: 04 квітня 2019 13:59
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Участь у процедурі закупівлі беруть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, згідно ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі». При оцінювані пропозиції ФО-П, неплатника ПДВ, розглядатиметься його ціну як остаточна. До всіх посилань у технічній специфікації Замовника на тип, технічну характеристику предмета закупівлі, виробника продукції, нормативні документи – застосовувати вираз «або еквівалент». У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару. У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ 11 888,00
UAH з ПДВ
11 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Перемітько Сергій Григорович 12 450,00
UAH з ПДВ
12 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 15:42
Лист згода 1
17 квітня 2019 15:42
Лист згода
10 квітня 2019 15:51
Пропозиція-signed.pdf
09 квітня 2019 19:38
Scan10003.JPG
09 квітня 2019 19:38
Scan10002.JPG
09 квітня 2019 19:38
Реквизиты.pdf
09 квітня 2019 19:38
Паспорт.pdf
09 квітня 2019 19:38
ИНН.JPG
09 квітня 2019 19:38
Витяг.PDF
09 квітня 2019 19:38
Витяг з держ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ

ФОП Перемітько Сергій Григорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ
#3182023236
Відхилено 11 888,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 10:31
ФОП Перемітько Сергій Григорович
#3101701315
Переможець 12 450,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 09:12

Документи

17 квітня 2019 10:31
Електронний підпис
17 квітня 2019 10:30
ПРОТОКОЛ 64.doc

Документи

18 квітня 2019 09:12
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:12
ПРОТОКОЛ 66.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 09:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Перемітько Сергій Григорович
#3101701315
12 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 09:12
Електронний підпис
18 квітня 2019 09:12
ПРОТОКОЛ 66.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 10:21
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 15:53
дог1904 1.PDF укладений
02 травня 2019 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 450,00
UAH з ПДВ