Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2019-04-03-001365-a 18fd7573e7a84fe7bd0c4dfab5c57405
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Воробйова

+380567675657 nrc_rddv@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "НРЦ розвитку дитини дошкільного віку"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26371642
Місцезнаходження: 49047, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, пров. Більшовицький, 28
Контактна особа: Юлія Воробйова
+380567675657
nrc_rddv@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 15:35
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
ДК 021-2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49047, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровськ, Холодноярська, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2019  —  30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 10:27
Дата відповіді: 04 квітня 2019 12:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня, аналоги товару вказаного в тендерній документації розглядаються "У разі поставки еквівалентного товару, товар має бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником у даному оголошенні. Якщо Учасник пропонує поставку еквівалентного товару, то у складі пропозиції Учасник повинен надати порівняльну таблицю щодо порівняння технічних, якісних вимог, характеристику і склад товару, визначені Замовником у даному додатку та аналогічні (не гірші) показники аналогічного товару." (Додаток № 1до оголошення).

2) Критерієм оцінки є ціна.
Ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях з урахуванням податку на додану вартість (далі – ПДВ).
Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником.
У разі якщо учасником процедури закупівлі є учасник - не платник ПДВ, такий учасник повинен зазначити в електронній системі закупівель ціну тендерної пропозиції, яка розраховується наступним чином:
- ціна тендерної пропозиції учасника в «грн. без ПДВ», до якої додається ПДВ в розмірі 20%.
Електронний аукціон (пониження ціни) проводиться в гривні з урахуванням ПДВ.
До участі у торгах допускаються учасники усіх форм власності та системи оподаткування згідно чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 48 900,00
UAH з ПДВ
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 49 998,00
UAH з ПДВ
49 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 13:24
СЕС Philips.pdf
11 квітня 2019 13:24
авторизація_вінда 10.pdf
11 квітня 2019 13:24
Microsoft Partner Network.pdf
11 квітня 2019 13:24
Відгук.jpg

Публічні документи

11 квітня 2019 14:28
Додаток № 1.pdf
11 квітня 2019 14:28
Гарантійний лист.pdf
11 квітня 2019 14:28
Сертификаты GTL (1).rar
11 квітня 2019 14:28
сертификатWindows-10-Pro.jpg
11 квітня 2019 14:28
propozitsiya_49998,00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 48 900,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 11:26

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
48 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
24 квітня 2019 12:27