Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія для закладів освіти району
Очікувана вартість
867 650,00 UAH
UA-2019-04-03-001290-a 4b0041969cfc473e9185b9773ad97657
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хомей Наталія Іванівна


380347725226
torgy.dolyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Долинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143519
Вебсайт: http://dolosvita.jimdo.com
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, вул. Грушевського, будинок 18
Контактна особа: Хомей Наталія Іванівна
,380347725226
torgy.dolyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 19 квітня 2019 12:55
Очікувана вартість: 867 650,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
347000 Кіловат-година
Електрична енергія для закладів освіти району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, вул. Грушевського,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 15:07
Тендерна документація_електроенергія 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-16-000023 ● 57ae2cbf65894c3aa362518ee53d141e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.05.2019
№ 25

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



В.о. начальника Б.ГРИЦАК

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 16.05.2019 №25

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-04-03-001290-a 03.04.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області О. ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Встановлено, що управління освіти, молоді та спорту (далі – Замовник) вимагав в тендерній документації документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно зі ст. 16. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, в якій повідомив, що відповідно до п.2 ст. 16 Замовник не може вимагати такої довідки при закупівлі електричної енергії. Замовник не відхилив учасника, а прийняв довідку до уваги, тому дана вимога не вплинула на результат кваліфікації учасника. Надалі при складанні тендерної документації комітетом будуть враховані вимоги та зауваження державної аудиторської служби. Додатки до договору про закупівлю електричної енергії № 23066/279 оприлюднено на офіційному веб-порталі з питань державних закупівель.

2019-05-29 16:44:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" 751 588,96
UAH з ПДВ
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" 759 930,00
UAH з ПДВ
706 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 707 880,00
UAH з ПДВ
706 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ" 817 185,00
UAH з ПДВ
741 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 14:28
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:27
Довідка (1).zip
26 квітня 2019 14:27
Довідка МВС.pdf
26 квітня 2019 14:27
Довідка ДФС.pdf
23 квітня 2019 17:29
Електронний підпис
23 квітня 2019 17:28
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 14:22
Електронний підпис
18 квітня 2019 14:19
Статут_2019.pdf
18 квітня 2019 14:19
ПОСТАНОВА (2).pdf
18 квітня 2019 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 14:19
Проект договору.pdf
18 квітня 2019 14:19
Довідки_Ст 17.pdf
18 квітня 2019 14:19
Довідка_довкілля.pdf
18 квітня 2019 14:19
Довідка з банку.pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 16:38
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:36
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:35
ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

18 квітня 2019 15:18
Копія статуту.pdf
18 квітня 2019 15:18
Копія Ліцензії.pdf
18 квітня 2019 15:18
Копія витягу ПДВ.pdf
18 квітня 2019 15:18
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 15:18
Специфікація.pdf
18 квітня 2019 15:18
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 квітня 2019 15:18
Довiдка судимiст.pdf
18 квітня 2019 15:18
Довiдка заборгованiст.pdf
18 квітня 2019 15:18
Гарантійний лист .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗОВА КОМПАНІЯ "БАНГАЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
Переможець 705 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 15:54

Документи

23 квітня 2019 15:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
#42129720
705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 15:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2019 14:05
ДУ 4 до договору електроен 593.pdf зміни до договору
24 вересня 2019 14:02
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 14:00
ДУ 3 електроенергія 559.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 13:58
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 15:36
ДУ стосовно тарифу на передачу.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:29
лист та довідки електроенергія.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 15:29
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2019 11:26
ДУ 1_ електроенергія зміна реквізитів.pdf зміни до договору
03 липня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2019 10:53
Додатки до договору електроенергія.pdf зміни до договору
29 травня 2019 10:50
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 17:02
договір електроенергія.pdf укладений
08 травня 2019 17:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатки до договору
Номер договору про закупівлю: 23066/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 23066/279
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 23066/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/425
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 7 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме зміни регульованих цін (тарифів) 7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
Номер договору про закупівлю: 23066/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/474
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням цін на ринку електроенергії, затвердженому Постановою НКРЕКП № 1411 від 12.07.2019 Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ДП "НЕК "УКРЕНЕРГО", сторони домовились зменшити ціну за одиницю товару, та встановити її у розмірі 2,441652 грн./1 кВт*год з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 23066/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/559
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коливанням цін на ринку електроенергії, затвердженому Постановою НКРЕКП № 1781 від 30.08.2019 Про встановлення тарифу на послуги з передачі електричної енергії ДП "НЕК "УКРЕНЕРГО", сторони домовились зменшити ціну за одиницю товару, та встановити її у розмірі 2,206932 грн./1 кВт*год з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 23066/279
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/593
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 587 500,00
UAH з ПДВ