Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба для фарбування деревини та металевих поверхонь.
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-04-03-000444-b cf445fe806f64970b7d280063dad3a41
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Закревська

+380675044963 zli85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Боярка-Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 30687118
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Києво-Святошинський район, місто Боярка, ВУЛИЦЯ БІЛОГОРОДСЬКА, будинок 19-Б
Контактна особа: Людмила Закревська
+380675044963
zli85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 17:00
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


До ціни товару включає вартість самого товару, витрати на транспортування товару до місця поставки, сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), та інші платежі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограм
Фарба для фарбування деревини та металевих поверхонь.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул. Білогородська,164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 10:26
Оголошення та технічні вимоги Фарба .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 квітня 2019 11:10
Дата відповіді: 04 квітня 2019 11:54
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! По -першому питанню: Якщо Учасник при наданні своєї пропозиції пропонує та/або еквівалент, він, разом з пропозицією, повинен надати:
опис товару, відомості про виробника/торгову марку, каталоги виробників запропонованої торгової марки, підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару-технічним характеристикам замовленого товару, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Усі характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі, від чітко встановлених технічних характеристик.
По-другому питанню: До участі в закупівлі допускаються будь-які учасники, зареєстровані у Системі (електронних закупівель) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. До уваги береться остаточна найнижча ціна пропозиції яка буде визначена за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. Але відповідно до Додатку 3 до Оголошення "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" зазначено, що до ціни товару обов’язково включаються усі додаткові витрати, які пов’язані з доставкою товару за адресою Замовника, обов’язкові платежі, збори тощо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 58 584,00
UAH з ПДВ
58 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 15:25
чорна ДекАрт 0_9.jpg
11 квітня 2019 15:25
червона ДекАрт 0_9.jpg
11 квітня 2019 15:25
сіра ДекАрт 0_9.jpg
11 квітня 2019 15:25
синя ДекАрт 0_9.jpg
11 квітня 2019 15:25
блакитна ДекАрт 0_9.jpg
11 квітня 2019 15:25
тех вимоги.PDF
11 квітня 2019 15:25
Статут 2019.pdf
11 квітня 2019 15:25
СЕС емалі ПФ.pdf
11 квітня 2019 15:25
Сертифікація.PDF
11 квітня 2019 15:25
пропозиція.PDF
11 квітня 2019 15:25
лист санкції.PDF
11 квітня 2019 15:25
Копія довіреності 2019.PDF
11 квітня 2019 15:25
Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2019 15:25
Витяг ЄДРПОУ 18.03.19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 58 584,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:21

Документи

12 квітня 2019 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
58 584,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:55
звіт про виконання договору .PDF укладений
03 січня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 13:19
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
22 квітня 2019 13:18
специфікація.PDF зміни до договору
22 квітня 2019 13:18
Повідомлення про внесення змін до договору .PDF зміни до договору
22 квітня 2019 13:18
Електронний підпис укладений
19 квітня 2019 15:00
Договір .PDF укладений
19 квітня 2019 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 07-1/132-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 921,48
UAH (в тому числі ПДВ 5 153,58 UAH)