Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Очікувана вартість
1 300 000,00 UAH
UA-2019-04-03-000265-b 7472c0be4da94717af25d5c50338a636
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Амер Ібрахім Бадран

+380509271295 obltravma_liman@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЛІКУВАЛЬНО - ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ОБЛАСНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 20366499
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 36А
Контактна особа: Амер Ібрахім Бадран
+380509271295
obltravma_liman@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2019 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 22 квітня 2019 13:10
Очікувана вартість: 1 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Електронейроміограф
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, Гасієва, 36 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
2 штука
Пульсоксиметр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, Гасієва, 36 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
3 штука
Монітор пацієнта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84404, Україна, Донецька область, Лиман, Гасієва, 36 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 09:45
ТД 3312.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" 1 295 877,00
UAH з ПДВ
1 295 877,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" 1 299 729,00
UAH з ПДВ
1 299 729,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2019 12:52
Електронний підпис
23 квітня 2019 12:51
Документи переможця.pdf
19 квітня 2019 15:06
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:05
БГ.rar
19 квітня 2019 15:05
Тендерна пропозиція.pdf
19 квітня 2019 15:05
Технічна частина.pdf
19 квітня 2019 15:05
Інструкції.rar

Публічні документи

19 квітня 2019 10:57
Електронний підпис
18 квітня 2019 16:57
Технічна частина п.1.pdf
18 квітня 2019 16:57
Технічна частина п.3.pdf
18 квітня 2019 16:57
Технічна частина п.2.pdf
18 квітня 2019 16:57
Технічний опис.pdf
18 квітня 2019 16:57
п. 1 Cтатут, ПДВ.pdf
18 квітня 2019 16:57
п. 5 Проект договору.pdf
18 квітня 2019 16:57
п. 2 Повноваження.pdf
18 квітня 2019 16:57
п. 4 Інші документи.pdf
18 квітня 2019 16:57
Реєстр.pdf
18 квітня 2019 16:57
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2019 16:57
БГ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"
#40199288
Переможець 1 295 877,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 09:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ" #40199288

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

23 квітня 2019 09:47
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:46
001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ЛІКАРНЯ"
#40199288
1 295 877,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2019 09:47
Електронний підпис
23 квітня 2019 09:46
001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:09
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2019 13:10
Доп. уг. дог. 19.pdf зміни до договору
15 травня 2019 13:09
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 11:26
доп. угод дог. №19.pdf зміни до договору
14 травня 2019 11:25
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 13:42
1.PDF укладений
10 травня 2019 13:41
2.PDF укладений
10 травня 2019 13:41
3.PDF укладений
10 травня 2019 13:41
4.PDF укладений
10 травня 2019 13:41
5 (2).PDF укладений
10 травня 2019 13:41
спец..PDF укладений
10 травня 2019 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): П 1.1.2 Найменування Товарів: (Комплекс компютерний багатофункціональний для дослідження, пульсоксиметр, монітор пацієнта) п. 4.2. Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі 100% від ціни Договору (повністю або частковими, окремими плажежами до загальної 100% вартості Товару, який постачається згідно цього Договору) на строк не більше трьох місяців ( у будь - якому разі до кінця поточного року), на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті. Невикористані у встановлений термін кошти Постачальник зобов'язаний повернути Замовнику на реєстраційний рахунок не пізніше 1 банківського дня з дати закінчення зазначеного терміну.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4.1. Попередня оплата здійснюється з дотриманням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2016 № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти". Постачальник гарантує здійснення поставки товару у строк до 3 місяців після отримання попередньої оплати.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 295 877,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 777,00 UAH)