Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тенектеплаза
Очікувана вартість
1 013 175,00 UAH
UA-2019-04-02-002407-b b3d944ca7e7848339124e8bc06adf1e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Кізян

+380472370450 dismed103@emd.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Обласний центр екcтреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 38553482
Місцезнаходження: 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Академіка Корольова, 15
Контактна особа: Олександр Кізян
+380472370450
dismed103@emd.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2019 15:58
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2019 15:58
Початок аукціону: 06 травня 2019 14:26
Очікувана вартість: 1 013 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 065,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


детальна інформація щодо торгової назви, форми випуску, дозування товару зазначена в Додатку 2 до тендерної документації ( медико технічні вимоги)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 упаковка
Tenecteplase
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18029, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вулиця Академіка Корольова,будинок 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tenecteplase

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 квітня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:07
ТД, тенектеплаза (17.04.19).docx
17 квітня 2019 16:07
проект договору.docx
17 квітня 2019 16:07
перелік змін 17.04.doc
17 квітня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2019 16:07
ТД, тенектеплаза (17.04.19).docx
02 квітня 2019 16:35
ТД, тенектеплаза.docx
17 квітня 2019 16:07
проект договору.docx
02 квітня 2019 16:35
ДОДАТОК 3 проект договору.docx
17 квітня 2019 16:07
перелік змін 17.04.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-04-02-002407-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 18 квітня 2019 10:08
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2019 12:27
На думку Замовника технічне завдання Документації в частині надання у складі тендерної пропозиції оригіналів листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представники, дбаючи про свою ділову репутацію на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів за колом осіб, які бажають реалізовувати їх продукцію, тому вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції гарантійних листів виробників або їх офіційних представників є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду,оскільки Замовника турбує своєчасність поставок ліків та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій.Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі у Процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, який має можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом Процедури закупівлі. Слід зауважити, що виробники (передусім – це інтернаціональні компанії з великою репутацією та багаторічним досвідом) в будь-якому випадку зацікавлені в продажах своїх товарів через надійних партнерів, тому, з огляду на такі зазначені цілі, на власний розсуд та на конкурентній основі визначають своїх контрагентів, через яких здійснюють реалізацію своєї продукції. На підставі вищенаведеного, Замовник вважає, що за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник Процедури закупівлі, що виявив бажання представляти продукцію виробника, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних засадах з іншими учасникам.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 715 121,75
UAH з ПДВ
715 121,75
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 786 450,00
UAH з ПДВ
786 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 834 600,00
UAH з ПДВ
834 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 909 225,00
UAH з ПДВ
909 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 17:00
Електронний підпис
14 травня 2019 17:00
акцепт UA-2019-04-02-002407-b.pdf
02 травня 2019 14:32
Електронний підпис
02 травня 2019 14:30
тех.pdf
02 травня 2019 14:30
ком.pdf
17 квітня 2019 12:07
Електронний підпис
17 квітня 2019 11:54
тех.pdf
17 квітня 2019 11:54
ком.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 14:45
договір.pdf
02 травня 2019 14:45
листи згоди.pdf
02 травня 2019 14:45
детальний опис товару.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 14:15
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:14
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 715 121,75
UAH з ПДВ
10 травня 2019 12:35

Документи

10 травня 2019 12:35
Електронний підпис
10 травня 2019 12:34
протокол 68.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
715 121,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2019 12:35
Електронний підпис
10 травня 2019 12:34
протокол 68.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:13
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 09:59
дод 3 до №19-14 від.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 10:13
дод2 19-14.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 09:44
дод1 19-14.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 16:56
метализе.pdf укладений
22 травня 2019 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 2.10.2019 року (зміна реквізитів Постачальника)- розділ 13 Договору. Номер додаткової угоди - 1; . Сума договору після внесення змін: -не змінено. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -не змінено
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 02.10.2019 року (зміна ціни в бік зменшення ). Сума договору після внесення змін - 690 408.грн. 47 коп. з ПДВ. . Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -не змінено
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 3 від 08.10.2019 року (зміна ціни в бік зменшення ). Сума договору після внесення змін - 689 837.грн. 90 коп. з ПДВ. . Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: -не змінено
Номер договору про закупівлю: 19-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 689 837,90
UAH (в тому числі ПДВ 45 129,58 UAH)