Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Глибоцька районна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 04062104 |
Місцезнаходження: | 60400, Україна , Черновицкая обл., Глыбокая, 604000 смт Глибока вул.М.Грушевського 2а |
Контактна особа: |
Марія Федорчак 0961802585 2441504100@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 15:35 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2019 12:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2019 12:27 |
ТД авто Глибока 19- 2 (1).doc |
05 квітня 2019 12:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2019 12:27 |
ТД авто Глибока 19- 2 (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дискримінаційних умов, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Нашим вимогам можуть відповідати всі учасники котрі надають дійсно новий і якісний товар.
«Відповідно до п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні характеристики предмета закупівлі (автомобіль) формувалися на основі моніторингу ринку автомобілів. Для більшості автомобілів представлених на ринку, встановлено норми токсичності Євро-VI, а тому не можемо погодитися з тим, що технічні вимоги прописані лише під автомобілі одного бренду . Враховуючи проблему екологічності, а також те, що дані авто будуть використовуватися довготривалий період і не лише на території України, було прийнято рішення про вимоги до норм Євро-VI. Двигуни стандарту Євро VI асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності, що в свою чергу є вагомим чинником в процесі їх експлуатації. Також, ми залишаємо вимоги щодо подушок безпеки, оскільки це впливає на безпеку працівників під час виконання трудових обов’язків. На сьогоднішній день при великій інтенсивності руху, складних погодних умов і незадовільному стані доріг, наявність подушок безпеки є доцільною, так само як і система курсової стійкості і система допомоги при екстреному гальмування. Технічні характеристики прописані враховуючи те, що потужність двигунів на сьогоднішній день визначається не тільки об’ємом двигуна, а також наявністю турбонадувів та налаштуваннями електронних систем (при цьому не зменшуючи кількість КВТ) та для мінімізації витрат коштів на сплату податків при реєстрації та використання в подальшому, вирішено встановити максимальні межі по об’єму двигунів в даній закупівлі. Технічні характеристики визначені з метою придбання товару, який дозволить задовільнити потребу міської ради в екологічному транспорті, забезпечити економію коштів під час обслуговування та ремонту авто, тощо. Вищенаведене спростовує Ваше твердження щодо дискримінації учасників».
Крім того хочеться зазначити що в випадку зміни нами вимог до авто котрі погіршують його споживчі характеристики, учасником може бути запропоноване авто класу ВАЗ 2102, або ЗАЗ 965. Нам таке не підходить.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-15-000033 ● f0f362f3e40547e18a89a3e428dcf5ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-04-02-002319-b від 02.04.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-15 16:19:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-002319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 10.05.2019 № 23 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-23 10:41:30
вимога надати пояснення
Щодо нібито порушень виявлених по результатам моніторингу, інформуємо про наступне:
1. Згідно Конституції України Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Повноваження Держаудитслужби щодо моніторингу ліквідовані з 03.03.2020 Постановою КМУ 182 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/182-2020-%D0%BF
І підтверджено розʹясненням Олега Волянського, начальник юридичного відділу Західного офісу Держаудитслужби https://radnuk.com.ua/novyny/pryjniato-rishennia-pro-likvidatsiiu-terytorialnykh-pidrozdiliv-orhanu-shcho-zabezpechuie-provedennia-monitorynhu-zakupivel/.
2. Щодо порушення по строкам, то вимога закону виконана. Порушення закону немає.
3. Щодо надання відповіді, то вимагаємо підтвердити повноваження Держаудитслужби. Проведення моніторингу здійснювалось ліквідованим органом, повноваження працівників органу контролю не підтверджені.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2020-05-13 12:30:50
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Автоподіум #37722736 |
Переможець |
499 200,00
UAH
|
22 квітня 2019 22:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2019 15:52
|
договір 23.pdf | укладений |
11 травня 2019 15:52
|