Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-04-02-002319-b 0719ad229bdc4558a0761c4e81e50149
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Федорчак

0961802585 2441504100@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибоцька районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04062104
Місцезнаходження: 60400, Україна , Черновицкая обл., Глыбокая, 604000 смт Глибока вул.М.Грушевського 2а
Контактна особа: Марія Федорчак
0961802585
2441504100@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 23:59
Початок аукціону: 18 квітня 2019 15:35
Початок аукціону: 18 квітня 2019 15:35
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)

Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легковые автомобили

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 12:27
ТД авто Глибока 19- 2 (1).doc
05 квітня 2019 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 12:27
ТД авто Глибока 19- 2 (1).doc
02 квітня 2019 16:20
ТД авто Глибока 19- 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний замовник! Окремі положення вашої тендерної документації мають дискримінаційний характер! Вимагаємо внести зміни!
Дата подання: 03 квітня 2019 15:14
Дата відповіді: 05 квітня 2019 12:23
Згідно ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – «Закон») публічні закупівлі здійснюються за принципами відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінації учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація даних торгів (далі по тексту – «ТД») складена з порушенням ст.ст. 3, 5, 22 Закону та інших нормативно-правових актів з наступних підстав. Тендерна документація Замовника є дискримінаційною в частині технічних характеристик автомобіля, що визначені в Додатку 1 «Технічні вимоги», оскільки дані технічні характеристики підходять виключно під конкретну марку автомобіля, а саме RENAULT DUSTER. Всі технічні характеристики, що прописані у додатку 3 ТД є такими, що відповідають виключно автомобілю Renault DUSTER та виключають можливість запропонувати еквівалент. Вказано лише конкретні одиниці виміру кожної з характеристик, без зазначення «не менше» або «не більше». Наприклад об’єм двигуна (1598 см. куб.), потужність (115 к. с.), повна маса (1712 кг.), довжина/висота/ширина (4341/1693/2052 мм.), колісна база (2674 мм.), об’єм паливного баку (50 л.), екологічний стандарт (Євро 6), споряджена маса (мін.-макс. 1254-1337 кг.). Ми, як потенційний Учасник, позбавлені можливості запропонувати свої автомобілі які мають передній привід та колісну формулу 4Х2 (категорії М1G) у зв’язку з тим, що технічні характеристики предмету закупівлі, зазначені у ТД, стосуються виключно автомобіля RENAULT DUSTER, хоча дані характеристики не можуть суттєво вплинути на основну функцію автомобіля, а саме перевезення працівників райдержадміністрації. Нами, як потенційним Учасником, був проведений моніторинг ринку автомобілів України, які мають передній привід та колісну формулу 4Х2 (передньопривідних категорії М1G). Виходячи з результату даного моніторингу можна зробити висновок, що окремі технічні вимоги до предмета закупівлі являються дискримінаційними та такими, що виключають можливість запропонувати будь-який інший автомобіль, окрім RENAULT DUSTER. Маємо на увазі такі характеристики як «Система автоматичної зупинки та старту двигуна Stop & Start», «Датчик нагадування про непристібнуті ремені безпеки водія та 4x пасажирів», «Повітроводи для заднього ряду сидінь», «Передні та бокові подушки безпеки водія та переднього пасажира (з кнопкою вимкнення)», «Повнорозмірне запасне колесо», «Оббивка сидінь Comfort», «Оздоблення керма "Soft Feel"», «Чорні повздовжні леєри з надписом DUSTER», «Розмір шин 215/65R16», «Режим ECO водіння», «Круїз-контроль + обмежувач швидкості», «Попільничка та прикурювач», «Чорна нижня захисна накладка на передній та задній бампер», «Чорні зовнішні дзеркала заднього огляду» та інші, які мають дискримінаційний характер та виключають наявність будь-якого еквіваленту, крім автомобіля RENAULT DUSTER . Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України зазначена у Рішенні АМКУ № 2735-р/пк-пз від 12.03.2019, винесеному під час розгляду скарги по процедурі закупівлі UA-2019-01-25-001170-c. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі. Якщо дані зауваження не будуть враховані, потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і, в разі задоволення скарги, буде вимушений звернутися суду з метою компенсації плати за подання скарги та судового збору з відповідальних осіб тендерного комітету. Для прикладу наводимо судову практику по аналогічним спорам, з якою можна ознайомитися за посиланням http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
Щодо дискримінаційних умов, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Нашим вимогам можуть відповідати всі учасники котрі надають дійсно новий і якісний товар.
«Відповідно до п.29 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Статтею 22 Закону, серед інших визначені критерії, які повинна містити тендерна документація, а саме: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, а також інформацію про необхідні технічні ,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні характеристики предмета закупівлі (автомобіль) формувалися на основі моніторингу ринку автомобілів. Для більшості автомобілів представлених на ринку, встановлено норми токсичності Євро-VI, а тому не можемо погодитися з тим, що технічні вимоги прописані лише під автомобілі одного бренду . Враховуючи проблему екологічності, а також те, що дані авто будуть використовуватися довготривалий період і не лише на території України, було прийнято рішення про вимоги до норм Євро-VI. Двигуни стандарту Євро VI асоціюються зі зменшенням кількості шкідливих викидів та досягненням вищого рівня економічності, що в свою чергу є вагомим чинником в процесі їх експлуатації. Також, ми залишаємо вимоги щодо подушок безпеки, оскільки це впливає на безпеку працівників під час виконання трудових обов’язків. На сьогоднішній день при великій інтенсивності руху, складних погодних умов і незадовільному стані доріг, наявність подушок безпеки є доцільною, так само як і система курсової стійкості і система допомоги при екстреному гальмування. Технічні характеристики прописані враховуючи те, що потужність двигунів на сьогоднішній день визначається не тільки об’ємом двигуна, а також наявністю турбонадувів та налаштуваннями електронних систем (при цьому не зменшуючи кількість КВТ) та для мінімізації витрат коштів на сплату податків при реєстрації та використання в подальшому, вирішено встановити максимальні межі по об’єму двигунів в даній закупівлі. Технічні характеристики визначені з метою придбання товару, який дозволить задовільнити потребу міської ради в екологічному транспорті, забезпечити економію коштів під час обслуговування та ремонту авто, тощо. Вищенаведене спростовує Ваше твердження щодо дискримінації учасників».
Крім того хочеться зазначити що в випадку зміни нами вимог до авто котрі погіршують його споживчі характеристики, учасником може бути запропоноване авто класу ВАЗ 2102, або ЗАЗ 965. Нам таке не підходить.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000033 ● f0f362f3e40547e18a89a3e428dcf5ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2020 № 13

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2019-04-02-002319-b від 02.04.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 16:19:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Легковий автомобіль (Renault Duster або еквівалент)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-04-02-002319-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 10.05.2019 № 23 в повному обсязі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-23 10:41:30

вимога надати пояснення

Щодо нібито порушень виявлених по результатам моніторингу, інформуємо про наступне:
1. Згідно Конституції України Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Повноваження Держаудитслужби щодо моніторингу ліквідовані з 03.03.2020 Постановою КМУ 182 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/182-2020-%D0%BF
І підтверджено розʹясненням Олега Волянського, начальник юридичного відділу Західного офісу Держаудитслужби https://radnuk.com.ua/novyny/pryjniato-rishennia-pro-likvidatsiiu-terytorialnykh-pidrozdiliv-orhanu-shcho-zabezpechuie-provedennia-monitorynhu-zakupivel/.
2. Щодо порушення по строкам, то вимога закону виконана. Порушення закону немає.
3. Щодо надання відповіді, то вимагаємо підтвердити повноваження Держаудитслужби. Проведення моніторингу здійснювалось ліквідованим органом, повноваження працівників органу контролю не підтверджені.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2020-05-13 12:30:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум 499 200,00
UAH
499 200,00
UAH
Документи
ТОВ ТД Фаворит Авто 500 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 квітня 2019 14:09
Електронний підпис
27 квітня 2019 14:04
Довідка (1).zip
27 квітня 2019 14:04
Довідка.zip
23 квітня 2019 14:47
Електронний підпис
23 квітня 2019 14:42
Доідка з ДПІ.rar
23 квітня 2019 14:42
Довідка з МВС.rar
16 квітня 2019 14:00
Електронний підпис
16 квітня 2019 13:46
Проект договору.PDF
16 квітня 2019 13:46
Лист-гарантія ст.17.PDF
16 квітня 2019 13:46
Комерційна пропозиція.PDF
16 квітня 2019 13:46
аналогічний договір.pdf
16 квітня 2019 13:46
Картка учасника.PDF
16 квітня 2019 13:46
Витяг.PDF

Публічні документи

17 квітня 2019 13:03
Електронний підпис
17 квітня 2019 13:01
дилерська угода.pdf
17 квітня 2019 13:01
частина 3.zip
17 квітня 2019 13:01
частина 2.zip
17 квітня 2019 13:01
частина 1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Автоподіум

ТОВ ТД Фаворит Авто

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Автоподіум
#37722736
Переможець 499 200,00
UAH
22 квітня 2019 22:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 22:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Автоподіум
#37722736
499 200,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 15:52
договір 23.pdf укладений
11 травня 2019 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 499 200,00
UAH