Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з комплексного обслуговування та забезпечення утримання будинків, будівель, споруд, виробничих й інших приміщень та прибудинкових територій
Очікувана вартість
1 752 000,00 UAH
UA-2019-04-02-001553-a 75944aa080f24545b50477f54b73f26c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Храпко Ігор Анатолійович

+380442777930 I.Hrapko@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "КБ Атомприлад" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 37147787
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, Україна, Київська область , місто Київ, Льва Толстого, 59
Контактна особа: Храпко Ігор Анатолійович
+380442777930
I.Hrapko@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 квітня 2019 12:34
Очікувана вартість: 1 752 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98340000-8: Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з комплексного обслуговування та забезпечення утримання будинків, будівель, споруд, виробничих й інших приміщень та прибудинкових територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТА-СЕРВІС-ПЛЮС" 1 752 000,00
UAH з ПДВ
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 1 600 999,20
UAH з ПДВ
1 398 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОСТІР ПЛЮС" 1 728 000,00
UAH з ПДВ
1 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» 1 749 971,40
UAH з ПДВ
1 727 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИКАЛО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ 1 727 759,00
UAH з ПДВ
1 727 759,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 17:17
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:16
Цінова.pdf
17 квітня 2019 17:16
Статутні без Витягу.pdf
17 квітня 2019 17:16
квитанція 2.pdf
17 квітня 2019 17:16
Довідка про санкції.pdf
17 квітня 2019 17:16
Довідка про МТБ.pdf
17 квітня 2019 17:16
Довідка про довкілля.pdf
17 квітня 2019 17:16
Довідка по ст 17 Закону.pdf
17 квітня 2019 17:16
ISO оригінали ІГС.pdf
17 квітня 2019 17:16
1ДФ 1 кв 2019.PDF

Публічні документи

16 квітня 2019 14:57
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:56
Електронний підпис
16 квітня 2019 14:54
Довідка про МТБ.PDF
16 квітня 2019 14:54
Лист-гарантія по ст.17.PDF
16 квітня 2019 14:54
Звіт 1-дф.PDF
16 квітня 2019 14:54
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

12 квітня 2019 11:35
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:34
Електронний підпис
12 квітня 2019 10:53
Технічна частина.rar
12 квітня 2019 10:45
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

17 квітня 2019 17:23
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:22
Електронний підпис
17 квітня 2019 17:04
5.інші документи.rar
17 квітня 2019 17:04
4.технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСТА-СЕРВІС-ПЛЮС"

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОСТІР ПЛЮС"

Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИКАЛО ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСТА-СЕРВІС-ПЛЮС"
#39326409
Переможець 1 150 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2019 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2019 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСТА-СЕРВІС-ПЛЮС"
#39326409
1 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 14:18
ДУ_3 від 20.05.2020 17-148-01-19-00223.pdf укладений
20 травня 2020 14:18
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 15:06
ДУ_2 17-148-01-19-00223 (1).PDF зміни до договору
30 квітня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 12:10
ДУ 1 від 09.04.2020 17-148-01-19-00223.PDF зміни до договору
10 квітня 2020 12:05
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 16:55
Договір 17-148-01-19-00223 від 14.05.2019.pdf укладений
14 травня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ від 17.03.2020 № 530-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) та введених КМДА додаткових профілактичних заходів із запобігання захворюванню на коронавірус (обмеженням руху громадського транспорту), товариство з обмеженою відповідальність «Веста-сервіс-плюс» прийняло рішення на період карантину, з метою збереження, захисту здоров’я своїх працівників та запобігання розповсюдження COVID-19 припинити надання послуг з 01.04.2020 по 30.04.2020 р. згідно Договору 17-148-01-19-00223 від 14.05.2019 р. Спираючись на вищенаведене та відповідно до пп. 4 п.4 ст. 36 роз. VII ЗУ Про публічні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Сторони домовились продовжити термін надання послуг за договором від 14.05.2019 р. 17-148-01-19-00223 строком на один календарний місяць до 31.05.2021
Номер договору про закупівлю: 17-148-01-19-00223
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ1_17-148-01-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ від 17.03.2020 № 530-IX Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) та введених КМДА додаткових профілактичних заходів із запобігання захворюванню на коронавірус (обмеженням руху громадського транспорту), товариство з обмеженою відповідальність «Веста-сервіс-плюс» прийняло рішення на період карантину, з метою збереження, захисту здоров’я своїх працівників та запобігання розповсюдження COVID-19 припинити надання послуг з 01.05.2020 по 15.05.2020 р. згідно Договору 17-148-01-19-00223 від 14.05.2019 р. Спираючись на вищенаведене та відповідно до пп. 4 п.4 ст. 36 роз. VII ЗУ Про публічні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, Сторони домовились продовжити термін надання послуг за договором від 14.05.2019 р. 17-148-01-19-00223 строком на п’ятнадцять календарних днів до 15.06.2021
Номер договору про закупівлю: 17-148-01-19-00223
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ_2 17-148-01-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 527 083,37
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України та ст. 188 Господарського Кодексу Сторони дійшли згоди про розірвання Договору .