Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2016 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Очікувана вартість
33 500,00 UAH
UA-2019-04-02-001262-a bf3a5eebbb664f8bb15355976718a59c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Меленівська Катерина Миколаївна

380961167533 e_melenovskaya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації"
Код ЄДРПОУ: 02544454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А
Контактна особа: Меленівська Катерина Миколаївна
380961167533
e_melenovskaya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 17:00
Очікувана вартість: 33 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2016 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
надання правової інформаційно-консультативної допомоги по питанням, пов'язаним з діяльністю Замовника в сфері проведення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2016 № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03680, Україна, місто Київ, Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 11:35
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документація
Дата подання: 02 квітня 2019 17:01
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:35
Шановний замовник! розмістіть документація щодо закупівля,яка у тому числі містить кількість та опис послуг
Відповідь: Вітаємо! умови закупівлі розміщено
Tендерна документація не відповідає вимогам закону
Дата подання: 03 квітня 2019 14:37
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:54
Звертаю Вашу увагу вступив в силу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», та втратили чинність: наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель»; наказ державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 р. № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовнику відомі такі зміни в системі допорогових закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ 33 500,00
UAH з ПДВ
33 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 14:49
Електронний підпис
04 квітня 2019 14:48
Паспорт код.pdf
04 квітня 2019 14:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 квітня 2019 14:48
Виписка Будченко В.К..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ
#1872308192
Переможець 33 500,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 18:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 18:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДЧЕНКО ВАСИЛЬ КУЗЬМИЧ
#1872308192
33 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір .PDF укладений
09 квітня 2019 15:33