Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з впровадження комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційній системі
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2019-04-02-001138-a ca30b876328c4df3adcbfc9b24626634
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алексєєв Богдан Володимирович

+380677192082 dszn@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Маріупольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41336065
Місцезнаходження: 87555, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Миру будинок 70
Контактна особа: Алексєєв Богдан Володимирович
+380677192082
dszn@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2019 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2019 15:30
Початок аукціону: 19 квітня 2019 11:34
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,91%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з впровадження комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційній системі Маріупольської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Миру, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 72220000-3 — Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Договором здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Акту при наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника в Державній казначейській службі України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 08:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 15:26
Тендерна_КСЗІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Додаток №3 Технічні вимоги, Розділ «Загальні вимоги»
Дата подання: 08 квітня 2019 11:55
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:37
Прошу надати роз'яснення щодо забезпеченням гарантійного терміну підтримки впродовж 1 (одного) року після запуску системи (мається на увазі КСЗІ) в експлуатацію. Що саме мається на увазі під забезпеченням гарантійного терміну підтримки? прошу надати перелік заходів та терміни їх виконання які необхідно здійснювати.
Відповідь: Передбачається надання послуг із гарантійної підтримки КСЗІ упродовж одного року після запуску системи у продуктивну експлуатацію (враховуючи виправлення помилок, консультації фахівців Замовника щодо зміни налаштувань системи). Також у разі наявності зауважень за результатами проведення перевірки побудованої системи захисту інформації уповноваженими органами, Виконавець надає консультаційну підтримку щодо надання необхідних роз’яснень та усунення порушень. Гарантійну підтримку системи мають здійснювати фахівці Виконавця, які ознайомлені та розуміють специфіку процесів та налаштувань системи Замовника.
Додаток №3 Технічні вимоги, Розділ «Детальний склад послуг, що мають бути надані Виконавцем», ІІІ етап, пункт 1
Дата подання: 08 квітня 2019 12:01
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:39
Чи є обов'язковим твердження: бере участь у нарадах робочої групи міської ради з питань побудови КСЗІ Чи можливо змінити це твердження на таке: може брати участь у нарадах робочої групи міської ради з питань побудови КСЗІ Також прошу надати роз'яснення чи допускається віддалена форма участі - відеоконференція, Skype-конференція, тощо?
Відповідь: У разі отримання запрошення від Замовника, керівник проекту з боку Виконавця (відповідальна особа) обов’язково бере участь у нарадах робочої групи міської ради з питань побудови КСЗІ та має право запросити профільних спеціалістів компанії, задіяних в процесі побудови КСЗІ. Припускається віддалена форма участі - відеоконференція, Skype-конференція, тощо.
Додаток №3 Технічні вимоги, Розділ «Детальний склад послуг, що мають бути надані Виконавцем», ІІІ етап, пункт 3
Дата подання: 08 квітня 2019 12:07
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:39
Просимо надати детальні роз'яснення щодо складу актів, які необхідно надати, а саме: - Акту про завершення комплектування КСЗ; - Акту про завершення встановлення (монтажу, інсталяції) КЗЗ; що вони повинні містити, і що констатувати?
Відповідь: Акт про завершення встановлення (монтажу, інсталяції) КЗЗ – підтверджує факт завершення встановлення (розгортання) та налагодження комплексних засобів захисту інформації КСЗІ ІТС Замовника на серверній частині, підписується задіяними у налагодженні КЗЗ учасниками проекту з обох сторін. Акт містить: склад розгорнутого та налаштованого КЗЗ. Форма акту – за згодою сторін.
Акт про завершення комплектування КСЗІ – підтверджує завершення комплектації КСЗІ у складі засобів захисту інформації, документації, матеріалів, обладнання та ін., що розроблені та використані в процесі побудови КСЗІ відповідно до вимог договору. Форма акту – за згодою сторін.
Додаток №3 Технічні вимоги, Розділ «Детальний склад послуг, що мають бути надані Виконавцем», ІІІ етап, пункт 5
Дата подання: 08 квітня 2019 12:13
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:41
Прошу надати роз'яснення в якій формі передбачається здійснення навчання навчання користувачів КСЗІ всіх рівнів? Яку кількість користувачів передбачається навчати? Яким чином повинно бути зафіксовано факт здійснення навчання?
Відповідь: Вимоги щодо навчання наведено в розділі ТЗ «Організація навчання спеціалістів, відповідальних за безпеку інформації КСЗІ», а саме:
· «Навчання з питань технічного супроводження КЗІ або іншого програмного та / або апаратного забезпечення має бути проведено на місці розташування Замовника на побудованій КСЗІ з використанням автоматизованих робочих місць Замовника.»

· Навчання з організаційних та теоретичних питань може бути проведено на місці розташування Замовника або онлайн у режимі скайп-конференції.
Фіксування результатів навчання користувачів КСЗІ всіх рівнів – відповідно до п. 6.5.2 НД ТЗІ 3.7-003-05. Передбачається фіксування результатів у формі акту. Форма акту – за згодою сторін.
Склад груп навчання формується замовником. Кількість співробітників, що заплановано залучити для навчання:
· - навчання з питань технічного супроводження КЗІ – до 10 осіб;
· - навчання з організаційних та теоретичних питань – до 10 осіб.
Додаток №4 Проект Договору, розділ 3, пункт 3.4.
Дата подання: 08 квітня 2019 12:16
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:44
Просимо надати роз'яснення : яким чином передбачається здійснювати оплату послуг? чи передбачається поетапна оплата або єдиним платежем?
Відповідь: Передбачається поетапна оплата наданих послуг на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг по завершенні кожного етапу.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2019 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ" 765 000,00
UAH з ПДВ
747 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ" 768 000,00
UAH з ПДВ
757 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 13:08
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:00
Електронний підпис
15 квітня 2019 14:00
Тендерна пропозиція..pdf

Публічні документи

16 квітня 2019 14:18
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"

ТОВ "СЕЙФІТІ ХАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"
#41215845
Переможець 747 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 17:25

Документи

22 квітня 2019 17:24
Електронний підпис
22 квітня 2019 17:22
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2019 17:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ ТІ ІНЖИНІРІНГ"
#41215845
747 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 квітня 2019 17:24
Електронний підпис
22 квітня 2019 17:22
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 22:13
повідомлення укладений
03 січня 2020 22:12
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 13:46
Додаткова угода №4 до договору №127 зміни до договору
21 жовтня 2019 13:45
Повідомлення про внесення змін до договору №127 зміни до договору
21 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 11:04
Додаткова угода №3 до договору №127 зміни до договору
12 вересня 2019 11:02
Повідомлення про внесення змін до договору №127 зміни до договору
12 вересня 2019 11:02
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:02
Додаткова КСЗІ.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 15:59
Протокол тендерного комітету щодо затвердження змін.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 15:59
Повідомлення КСЗІ.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 15:59
Електронний підпис укладений
11 червня 2019 08:44
2019-06-11_08-38-09_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
11 червня 2019 08:43
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 17:01
to-127-11.05.19.pdf зміни до договору
10 червня 2019 17:01
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
11 травня 2019 14:28
Договір + специфікація + додатки укладений
11 травня 2019 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна додаткових показників
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 127
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомлення про внесення змін
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 127
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатків
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до додатку договору
Номер договору про закупівлю: 127
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 747 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 500,00 UAH)