Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2019-04-02-000881-a ● 3ebb4831b8a04ae7b78300ab643138c3
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Святошинського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359753 |
Місцезнаходження: | 04128, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Туполєва,21 |
Контактна особа: |
Ілюк Володимир Іванович 380937495100,380444430625 kpuzns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2019 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2019 15:30 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44800000-8: Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
44800000-8 Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики.
2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100000,00 грн з ПДВ.
2.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
2.3. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 26 найменувань.
2.4. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання.
2.5. Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21, виробнича база в парку Совки, вул. Жмеринська. Умови поставки – DDP.
Розгорнути
Згорнути
2.1. Очікувана вартість предмета закупівлі: 100000,00 грн з ПДВ.
2.2. Опис предмета закупівлі чи його частин, в тому числі їх необхідні технічні та інші параметри приведені в додатку 1, додатку 2 до оголошення.
2.3. Кількість товарів або обсяг надання послуг: 26 найменувань.
2.4. Строк поставки товарів або надання послуг: заявки на товар протягом 2019 року, 3 робочі дні від дня отримання.
2.5. Місце поставки товарів: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 21, виробнича база в парку Совки, вул. Жмеринська. Умови поставки – DDP.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2721 кілограми
Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04128, Україна, місто Київ, Київ, Академіка Туполєва 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44800000-8 — Фарби, лаки, друкарська фарба та мастики
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2019 10:07 |
Фарба,розчинники.doc |
03 квітня 2019 10:07 |
Фарба,розчинники.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 03 квітня 2019 09:49
Дата відповіді: 03 квітня 2019 09:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день ! На жаль Ви як Учасник не уважно прочитали оголошення про закупівлю. Оскільки Замовник є платником ПДВ і має сплатити податок в установленому порядку то пропозицій ми будем розглядати відповідно до п.6 оголошення.
Постачання
Дата подання: 03 квітня 2019 12:57
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:17
Підкажіть, будь-ласка, щодо можливості постачання однією партією та пропозиція аналогічного товару або екріваленту!
Відповідь: Добрий день. Постачання товару відбувається партіями відповідно до заявок Замовника. Щодо аналогічного товару або еквіваленту, товар має відповідати стандартам виробництва (ТУ У, ДСТУ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий Дом "Промбизнес" #32851360 |
Переможець |
96 533,76
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2019 09:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2019 15:00
|
422 ДУ 1 від 29.05.2019 ТОВ ТД ПРОМБІЗНЕС.pdf | зміни до договору |
29 травня 2019 14:59
|
422 ТОВ ТД Промбізнес.pdf | укладений |
22 квітня 2019 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Забезпечити оплату по договору в сумі 48000,00 грн. в т.ч. ПДВ 8000,00 грн. за рахунок коштів місцевого бюджету. Загальна сума договору залишається без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 422 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 422 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |