Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 - Фармацевтична продукція (Ритуксимаб, Бендамустин, Бендамустин, Бортезоміб)
33600000-6 Pharmaceutical products(Rituximab, Bendamustine, Bendamustine, Bortezomib
Очікувана вартість
4 497 434,70 UAH
UA-2019-03-29-001408-a 9419f4a54c594b98b818379a4d6770b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Додаткові контактні особи: Бабалик Олена Володимирівна
+380487500152
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital"
National ID: 01998526
Contact point: Bayazitov Nicholas Rashitovich
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Additional contacts: BABALIC OLENA
+380487500152
tender_kuookl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 березня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 10 травня 2019 12:29
Очікувана вартість: 4 497 434,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 487,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 29 березня 2019 15:57
Enquiries until: 20 квітня 2019 17:00
Complaints submission until: до 26 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 квітня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 4 497 435 UAH including VAT
Minimal lowering step: 22 487 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 флакон
Ритуксимаб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул, Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Rituximab
ATC: L01XC02

Rituximab
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019
150 флакон
Бендамустин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул, Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bendamustine
ATC: L01AA09

Bendamustine
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019
100 флакон
Бендамустин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул, Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bendamustine
ATC: L01AA09

Bendamustine
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019
410 флакон
Бортезоміб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул, Ак. Заболотного,26
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bortezomib
ATC: L01XX32

Bortezomib
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 13:14
пелелік змін від 04.04..doc
04 квітня 2019 13:14
ТД від від 04.04.2019.doc
04 квітня 2019 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 13:14
пелелік змін від 04.04..doc
04 квітня 2019 13:14
ТД від від 04.04.2019.doc
29 березня 2019 15:58
ТД від .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Окремі ЛОТИ
Дата подання: 05 квітня 2019 13:35
Дата відповіді: 08 квітня 2019 15:53
Доброго дня, Для усунення дискримінаційних вимог та у відповідності до спільноло листа МЕРТ та МОЗ України від 19.12.2018 р. № 01.7/33810, просимо Вас розділити загальний предмет закупівлі на окремі ЛОТи, за пинципом один МНН-один ЛОТ. У разі відхилення нашиго прохання, буде подано скаргу до АМКУ.
Відповідь: Доброго дня, стосовно Вашого запитання надаємо відповідь:
Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до норм чинного законодавства України.
Необхідно зазначити, що застосування процедури закупівлі за принципом одне найменування – один лот буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним із переможців по кожному найменуванню (лоту), а це 4 (чотири) позиції, що в свою чергу ускладнить доставку ліків пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.

Враховуючи вищенаведене, з метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах Замовником було прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-01-000179 ● 8bdae7aa63d3448d87ad875921d7c8d3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019 15:58
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2019 Одеса № 102


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 01.04.2019.

Начальник О. МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 102

Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-29-001408-a 29.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-03-30-000064-b 30.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-28-000104-b 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-25-000157-a 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-18-000426-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником оприлюднені через електронну систему закупівель документи , що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель , викладених в інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Ритуксимаб, Бендамустин, Бендамустин, Бортезоміб) номер оголошення UA-2019-03-29-001408-a, а саме: - Оновлена тендерна документація з зазначенням інформації : що від переможця торгів документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 і 8 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не вимагається , що Учасник повинен надати довідку у довільній формі про вживання заходів захисту довкілля.; - перелік змін.

2019-04-04 14:23:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Внесено зміни до тендерної документації

2019-04-04 14:43:14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 травня 2019
UA-2019-03-29-001408-a9419f4a54c594b98b818379a4d6770b1
Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 травня 2019 12:49
протокол
03 травня 2019 12:52
Електронний підпис

Публічні документи

26 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:31
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 14:31
Комерційна частина 3.pdf
26 квітня 2019 14:31
Комерційна частина 2.pdf
26 квітня 2019 14:31
Комерційна частина 1.pdf

Документи

03 травня 2019 12:50
протокол
03 травня 2019 12:52
Електронний підпис

Публічні документи

14 травня 2019 18:02
Електронний підпис
14 травня 2019 18:02
Електронний підпис
14 травня 2019 17:48
Документи переможця.pdf
10 травня 2019 19:40
Електронний підпис
10 травня 2019 19:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:12
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:12
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:10
Технічна частина.pdf
26 квітня 2019 16:10
Комерційна частина.pdf
26 квітня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 4 472 792,60
UAH з ПДВ
4 450 237,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 4 488 917,50
UAH з ПДВ
4 465 912,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2019 18:02
Електронний підпис
14 травня 2019 18:02
Електронний підпис
14 травня 2019 17:48
Документи переможця.pdf
10 травня 2019 19:40
Електронний підпис
10 травня 2019 19:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:12
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:12
Електронний підпис
26 квітня 2019 16:10
Технічна частина.pdf
26 квітня 2019 16:10
Комерційна частина.pdf
26 квітня 2019 16:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:40
Електронний підпис
26 квітня 2019 14:31
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2019 14:31
Комерційна частина 3.pdf
26 квітня 2019 14:31
Комерційна частина 2.pdf
26 квітня 2019 14:31
Комерційна частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Переможець 4 450 237,00
UAH з ПДВ
14 травня 2019 15:02

Документи

14 травня 2019 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2019 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
4 450 237,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2019 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:46
додатки до контракту укладений
02 березня 2020 17:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:47
Додаткова 5.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:45
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 10:43
Додаткова 4.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 18:33
Додаткова 3 до Дог 129 5.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 18:31
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 09:58
Додаткова 2.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 09:49
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:31
Додаткова 1.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 10:29
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 13:00
Підписаний контракт укладений
31 травня 2019 12:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.7 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до ст. 188 ГК України, ст. 651,654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 129/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 ЦК України
Номер договору про закупівлю: 129/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 травня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 4 266 054,69
UAH (в тому числі ПДВ 279 087,69 UAH)