Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33600000-6 Pharmaceutical products(Rituximab, Bendamustine, Bendamustine, Bortezomib
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Одеська обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Контактна особа: |
Баязітов Микола Рашитович +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Бабалик Олена Володимирівна +380487500152 tender_kuookl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital" |
National ID: | 01998526 |
Contact point: |
Bayazitov Nicholas Rashitovich +380487500190 tender_kuookl@ukr.net |
Additional contacts: |
BABALIC OLENA +380487500152 tender_kuookl@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 10 травня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 4 497 434,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 487,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 29 березня 2019 15:57 |
Enquiries until: | 20 квітня 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 26 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 квітня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 4 497 435 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 22 487 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2019 13:14 |
пелелік змін від 04.04..doc | |
04 квітня 2019 13:14 |
ТД від від 04.04.2019.doc |
04 квітня 2019 13:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2019 13:14 |
пелелік змін від 04.04..doc
|
|||
04 квітня 2019 13:14 |
ТД від від 04.04.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Лист Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 не є нормативно-правовим актом та носить лише роз’яснювальний, інформаційний та рекомендаційний характер.
Таким чином, замовник має право, але не зобов’язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до норм чинного законодавства України.
Необхідно зазначити, що застосування процедури закупівлі за принципом одне найменування – один лот буде вимагати укладання не одного договору із одним переможцем, а з кожним із переможців по кожному найменуванню (лоту), а це 4 (чотири) позиції, що в свою чергу ускладнить доставку ліків пацієнтам та лікарні з огляду на необхідність узгоджувати умови та графіки їх передачі від декількох (та здебільшого різних) постачальників Замовнику.
Враховуючи вищенаведене, з метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах Замовником було прийнято рішення щодо проведення даної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-04-01-000179 ● 8bdae7aa63d3448d87ad875921d7c8d3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2019 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2019 Одеса № 102
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Король В.В.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 01.04.2019.
Начальник О. МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 102
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1. UA-2019-03-29-001408-a 29.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
2. UA-2019-03-30-000064-b 30.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шарапанівська А.В.
3. UA-2019-03-28-000104-b 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Недвига Т.І.
4. UA-2019-03-25-000157-a 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
5. UA-2019-02-18-000426-b 18.02.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником оприлюднені через електронну систему закупівель документи , що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель , викладених в інформації про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі 33600000-6 - Фармацевтична продукція (Ритуксимаб, Бендамустин, Бендамустин, Бортезоміб) номер оголошення UA-2019-03-29-001408-a, а саме: - Оновлена тендерна документація з зазначенням інформації : що від переможця торгів документальне підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3 і 8 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» не вимагається , що Учасник повинен надати довідку у довільній формі про вживання заходів захисту довкілля.; - перелік змін.
2019-04-04 14:23:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Внесено зміни до тендерної документації
2019-04-04 14:43:14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КУ "Одеська обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01998526 |
Місцезнаходження: | 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 травня 2019 12:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
4 472 792,60
UAH з ПДВ
|
4 450 237,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
4 488 917,50
UAH з ПДВ
|
4 465 912,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
4 450 237,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2019 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2020 17:46
|
додатки до контракту | укладений |
02 березня 2020 17:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:47
|
Додаткова 5.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 10:43
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 18:33
|
Додаткова 3 до Дог 129 5.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 09:58
|
Додаткова 2.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2019 09:49
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2019 10:31
|
Додаткова 1.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2019 10:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 13:00
|
Підписаний контракт | укладений |
31 травня 2019 12:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.7 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 129/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У відповідності до ст. 188 ГК України, ст. 651,654 ЦК України |
Номер договору про закупівлю: | 129/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 129/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ст. 651-654 ЦК України |
Номер договору про закупівлю: | 129/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 129/5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |