Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03328310 |
Місцезнаходження: | 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11 |
Контактна особа: |
Гайдайчук Світлана Олегівна 380979104325 tender-ttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 3 584 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 12:13 |
Договір забезпечення.doc | |
29 березня 2019 12:09 |
Маршрут руху Додаток 10.pdf | |
29 березня 2019 12:09 |
Проект договору дизель.doc | |
29 березня 2019 12:09 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000017 ● 19b9470a84c046c5b24653ad07afa8a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2019
№ 39
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2019 № 39.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-03-29-000631-a від 29.03.2019 –Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-30 14:58:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Паливо дизельне класу Євро-5 по смарт-картках» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-29-000631-a) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Просимо надати затверджений рішенням тендерного комітету річний план додатки чи зміни до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення даної процедури закупівлі.
Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річного плану закупівлі, чи змін до нього, в якому зазначено інформацію щодо проведення вищевказаної процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-02 10:07:29
Номер річного плану: UA-P-2019-01-15-000124-b
Номер річного плану: UA-P-2019-01-15-000124-b
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про надання заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час перевірки було встановлено, що тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу закупівлі Палива дизельне класу Євро-5 по смарт-картках яка розміщена на сайті Prozorro №UA-2019-03-29-000631-a (далі-Висновок) повідомляємо, що в тендерній документації до даної закупівлі яка розміщена на сайті Prozorro №UA-2019-03-29-000631-a , в Розділі ІІІ п.9 передбачено, що Учасник повинен надати лист-гарантію в довільній формі щодо дотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (в тому числі санкційного) . Також повідомляємо Вам, що переможцем аукціону в складі своєї пропозиції була надана довідка якою вони підтверджують, що в своїй діяльності вони повністю дотримуються законодавства України в тому числі і ЗУ «Про санкції» від 14.08.2014 р. №1644-VII. Щодо не відповідності змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівель та вимогам тендерної документації, що порушує вимоги частини 1 та 4 статті 36 Закону, а саме: істотні умови укладеного договору в розділах 1 2, 4, 7, 10 та 11 не відповідають істотним умовам проекту договору та відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Поряд з тим, відповідно до абзаців 2 та 4 частини 1 статті 37 Закону встановлено імперативну умову, зокрема що договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону та/або його укладення з порушенням вимог частини 4 статті 36 цього Закону. У відповідь на Ваш Висновок повідомляємо, що згідно частини 1 Ст.36 ЗУ “Про публічні закупівлі” договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до ч.2 Ст.180 Господарського кодексу України: Господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. Також відповідно до ч.3 Ст.180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Беручи до уваги дану норму Господарського кодексу України повідомляємо, що з зазначеного Вами переліку пунктів не відповідності умов проекту договору і безпосередньо самого договору про закупівлю відповідно до Господарського кодексу України істоними умовами договору є лише пункти 1,2,4,10, а саме: предмет, ціна та строк дії договору. Тому згідно ч.3 Ст.180 Господарського кодексу України істотні умови договору а саме: предмет, ціна та строк дії договору, що були зазначені в проекті договору не були змінені під час підписання самого договору про закупівлю від 20.05.2019 року № 6СК/ЛТ-280. Також відповідно до ч.4 ЗУ “Про публічні закупівлі” умови договору про закупівлю не повинні відрізнятись від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (в тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Дана умова також була повністю виконана Замовником тому, що між сторонами був підписаний договір на суму 3 511 200 грн. (Три мільйони п'ятсот одинадцять тисяч двісті гривень) у тому числі ПДВ, що повністю відповідає тендерній пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі в тому числі і ціни за одиницю товару. Щодо Вашого Висновку, що в частині 2 статті 32 Закону, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. За результатами аналізу своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 2 статті 32 Закону, договір про закупівлю від 20.05.2019 року № 6СК/ЛТ-280 укладено з переможцем процедури закупівель ТОВ «Манго-Груп» лише на 30 день з дня оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір. Щодо даного Висновку повідомляємо Вам, що відповідно до ч.2 Ст 32 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте даною нормою не уточнено яких саме днів, календарних чи робочих днів, і для того щоб не порушити право Учасників на оскарження рішення Замовника шляхом звернення до Антимонопольного комітету (як органа оскарження), було підписано договір на 15 робочий день з дати прийняття рішення про намір укласти договір. Також повідомляємо Вам, що жодним з Учасників не було подано скарг чи звернень до органу оскарження про порушення Замовником строків прийняття рішення про намір укласти договір, згідно з чинним законодавством України.
2019-08-12 15:29:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
3 511 200,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2019 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2019 17:13
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
02 грудня 2019 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2019 10:38
|
Договір.PDF | укладений |
22 травня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.5.2. договору №6СК/ЛТ-280 від 20.05.2019 року та п.5 ч.4. ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди переглянути ціну за одиницю недопоставленого товару в бік зменшення без зміни його кількості та якості і встановити ціну в розмірі 23,22 грн./л. з ПДВ. Також Сторони домовились внести зміни в п.4.1. Договору Поставки №6СК/ЛТ-280 від 20.05.2019 року та викласти його в новій редакції, а саме: «4.1. Ціна договору становить: 3 480 225,42 грн. (Три мільйони чотириста вісімдесят тисяч двісті двадцять п'ять гривень 04 копійки) з ПДВ.» |
Номер договору про закупівлю: | 6СК/ЛТ-280 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |