Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
631 800,00 UAH
UA-2019-03-28-002266-b 0709a15d0eca468ba8ebe5019db43964
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 16:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 15:35
Очікувана вартість: 631 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 318,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Місце поставки :
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4;
- Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області).
Кількість: 210600 шт
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210600 штука
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 20:13
Кваліфікаційні_вимоги.doc
28 березня 2019 20:13
Технічні_якісні_кількісні_характеристики_яйця.doc
28 березня 2019 20:13
Проект_договору.doc
28 березня 2019 20:13
ВТ_яйця_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-28-002266-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 17 квітня 2019 17:14
Вимога
Вимога на неправомірне рішення замовника
16.04.2019 року було оприлюднено протокол тендерного комітету, відповідно до якого пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» було відхилено через ненадання Учасником медичних книжок працівників (водіїв, експедиторів, комірників, тощо) з пройденим медоглядом.
ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» категорично не погоджується з даним рішенням замовника та зазначає, що відповідно до умови тендерної документації на виконання кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати довідку в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про:
• працівників, (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи.
З аналізу даної вимоги вбачається, що чіткої вимоги про надання учасником медичних книжок немає. Тобто, замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» без наявних на те підстав.
Таке рішення є неправомірним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що у разі недотримання Замовників основних принципів та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимушене буде звертатись до відповідних органів державної влади задля забезпечення дотримання законодавства.
З огляду на вище викладене, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимагає повернути тендерну пропозицію Товариства на стадію кваліфікації та визначити тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» буде вимушене звернутись до АМК України зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А в судовому порядку із Замовника буде стягнуто кошти в розмірі 5 000,00 грн., що призведе до трати бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 22:44
Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 тендерної документації на закупівлю яйця курячі (Код за ДК 021:2015 - 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція) вимагалася довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про:
• працівників, (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. В поданій у вашій пропозиції файлі Довідка про працівників.pdf відсутня будь-яка інформація про медогляд працівників, що не суперечить вимогам тендерної документвції. Також доводимо до вашого відома, що відповідно ПЕРЕЛІКУ професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, водій і завідувач складу повинні обов'язково мати медичну книжку з пройденим медоглядом, відсутність у працівників підтвердних документів може призвести до поширення інфекційних хвороб, що є не припустимим для Замовника.

Документи подані скаржником

17 квітня 2019 17:13
Вимога Академія ВС.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Стартрейдінг" 431 730,00
UAH з ПДВ
412 776,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ВІКТОРІЯ" 555 984,00
UAH з ПДВ
413 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2019 14:25
Електронний підпис
14 квітня 2019 14:23
Статут+ПДВ завірені.PDF
14 квітня 2019 14:23
Статут 2018_червень.PDF
14 квітня 2019 14:23
Документи на ТЗ.pdf
14 квітня 2019 14:23
Договір яйця.pdf
14 квітня 2019 14:23
Документи на склад.pdf
14 квітня 2019 14:23
Договір офіс новий.pdf
14 квітня 2019 14:23
Видаткова ваги.PDF
14 квітня 2019 14:23
Договір мийка.PDF
14 квітня 2019 14:23
Паспорт_код_Волков.pdf
14 квітня 2019 14:23
Довіреність 40 (4).zip
14 квітня 2019 14:23
Лист-підтвердження 9808.zip
14 квітня 2019 14:23
29.Протокол_Волков.PDF
14 квітня 2019 14:23
Довідка ст. 17.pdf
14 квітня 2019 14:23
17 ст усі пункти.pdf
14 квітня 2019 14:23
Субпідряд.PDF
14 квітня 2019 14:23
Гарантия 9808.zip
14 квітня 2019 14:23
ЦП.pdf
14 квітня 2019 14:23
Згода працівників.PDF
14 квітня 2019 14:23
Наказ_волков.PDF
14 квітня 2019 14:23
Довідка по довкіллю.pdf
14 квітня 2019 14:23
Проект договору.pdf
14 квітня 2019 14:22
ТЗ.pdf
14 квітня 2019 14:22
Платіжка ТЗ лютий.PDF
14 квітня 2019 14:22
Платіжка склад лютий.PDF
14 квітня 2019 14:22
Лист про ліцензування.pdf
14 квітня 2019 14:22
Довідка щодо санкцій.pdf
14 квітня 2019 14:22
Витяг станом на 20.03.19.pdf
14 квітня 2019 14:22
Довідка по ст.17 ЄДР.pdf
14 квітня 2019 14:22
3 Лист - відгук (яйця).pdf
14 квітня 2019 14:22
Таблиця цін.pdf
14 квітня 2019 14:22
2 Накладна по договору.PDF
14 квітня 2019 14:22
Витяг ПДВ.PDF
14 квітня 2019 14:22
Пояснювальна записка.pdf
14 квітня 2019 14:22
Гарантійний лист.pdf
14 квітня 2019 14:22
Довідка по ст.236 ГПК.pdf
14 квітня 2019 14:22
Волков.pdf
14 квітня 2019 14:22
Довідка МТБ.pdf
14 квітня 2019 14:22
Декларація_яйця.PDF
14 квітня 2019 14:22
Балансова відомість.PDF
14 квітня 2019 14:22
Диплом Волков.pdf
14 квітня 2019 14:22
Акт надання зразків.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 16:08
ПОДАТКОВА.png
23 квітня 2019 16:08
МВС.jpg
23 квітня 2019 16:08
Довідка_ФІЗ.zip
23 квітня 2019 16:08
Довідка_ЮР.zip
12 квітня 2019 17:20
Електронний підпис
12 квітня 2019 17:20
Гарантія ВІКТОРІЯ 1718.zip
12 квітня 2019 17:20
ПРОМТРЕЙД.rar
12 квітня 2019 17:20
ЯЙЦЯ_2019.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Стартрейдінг"

ТОВ "ФІРМА "ВІКТОРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Стартрейдінг"
#38390363
Відхилено 412 776,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 17:48
ТОВ "ФІРМА "ВІКТОРІЯ"
#30435265
Переможець 413 682,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 23:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 23:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ВІКТОРІЯ"
#30435265
413 682,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:27
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 10:52
Додаткова угода 2_511.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 17:04
Дод.уг 1.PDF зміни до договору
16 травня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 17:40
А511.PDF укладений
08 травня 2019 17:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № А-511
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 до договору №А-511 від 087.05.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: № А-511
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № А-511 від 16.05.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 331 090,50
UAH (в тому числі ПДВ 55 181,75 UAH)