Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Яйця курячі
Очікувана вартість
631 800,00 UAH
UA-2019-03-28-002266-b ● 0709a15d0eca468ba8ebe5019db43964
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ" |
Код ЄДРПОУ: | 08751177 |
Вебсайт: | http://www.naiau.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1 |
Контактна особа: |
Роман Міщенко +380675922308 8573793@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2019 20:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 631 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 318,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція
Місце поставки :
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4;
- Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області).
Кількість: 210600 шт
Розгорнути
Згорнути
- м. Київ, вул. Народного Ополчення, 9,
- м. Київ, вул. Карбишева,3;
- м. Київ, вул. Колекторна, 4;
- Київська обл., Києво-Святошинський р-н., с. Віта Поштова, Відділ спеціальної та фізичної підготовки НАВС;
- м. Івано-Франківськ, вул. Національної Гвардії, 3;
- їдальня Вишгородського центру первинної професійної підготовки (урочище Лужок, Вишгородського р-ну, Київської області).
Кількість: 210600 шт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210600 штука
Яйця курячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 20:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 20:13 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
28 березня 2019 20:13 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики_яйця.doc | |
28 березня 2019 20:13 |
Проект_договору.doc | |
28 березня 2019 20:13 |
ВТ_яйця_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-28-002266-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 17 квітня 2019 17:14
Вимога
Вимога на неправомірне рішення замовника
16.04.2019 року було оприлюднено протокол тендерного комітету, відповідно до якого пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» було відхилено через ненадання Учасником медичних книжок працівників (водіїв, експедиторів, комірників, тощо) з пройденим медоглядом.
ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» категорично не погоджується з даним рішенням замовника та зазначає, що відповідно до умови тендерної документації на виконання кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати довідку в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про:
• працівників, (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи.
З аналізу даної вимоги вбачається, що чіткої вимоги про надання учасником медичних книжок немає. Тобто, замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» без наявних на те підстав.
Таке рішення є неправомірним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що у разі недотримання Замовників основних принципів та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимушене буде звертатись до відповідних органів державної влади задля забезпечення дотримання законодавства.
З огляду на вище викладене, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимагає повернути тендерну пропозицію Товариства на стадію кваліфікації та визначити тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» буде вимушене звернутись до АМК України зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А в судовому порядку із Замовника буде стягнуто кошти в розмірі 5 000,00 грн., що призведе до трати бюджетних коштів.
Розгорнути
Згорнути
16.04.2019 року було оприлюднено протокол тендерного комітету, відповідно до якого пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» було відхилено через ненадання Учасником медичних книжок працівників (водіїв, експедиторів, комірників, тощо) з пройденим медоглядом.
ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» категорично не погоджується з даним рішенням замовника та зазначає, що відповідно до умови тендерної документації на виконання кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати довідку в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про:
• працівників, (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи.
З аналізу даної вимоги вбачається, що чіткої вимоги про надання учасником медичних книжок немає. Тобто, замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» без наявних на те підстав.
Таке рішення є неправомірним та таким, що суперечить нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що у разі недотримання Замовників основних принципів та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимушене буде звертатись до відповідних органів державної влади задля забезпечення дотримання законодавства.
З огляду на вище викладене, ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» вимагає повернути тендерну пропозицію Товариства на стадію кваліфікації та визначити тендерну пропозицію ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» як таку, що відповідає умовам тендерної документації.
В іншому випадку ТОВ «СТАРТРЕЙДІНГ» буде вимушене звернутись до АМК України зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. А в судовому порядку із Замовника буде стягнуто кошти в розмірі 5 000,00 грн., що призведе до трати бюджетних коштів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 22:44
Шановний учаснику! Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 тендерної документації на закупівлю яйця курячі (Код за ДК 021:2015 - 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція) вимагалася довідка в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про:
• працівників, (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. В поданій у вашій пропозиції файлі Довідка про працівників.pdf відсутня будь-яка інформація про медогляд працівників, що не суперечить вимогам тендерної документвції. Також доводимо до вашого відома, що відповідно ПЕРЕЛІКУ професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, водій і завідувач складу повинні обов'язково мати медичну книжку з пройденим медоглядом, відсутність у працівників підтвердних документів може призвести до поширення інфекційних хвороб, що є не припустимим для Замовника.
• працівників, (водіїв, експедиторів, комірників, тощо, що мають медичні книжки з пройденим медоглядом), які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, спеціальності за освітою, та загального стажу роботи. В поданій у вашій пропозиції файлі Довідка про працівників.pdf відсутня будь-яка інформація про медогляд працівників, що не суперечить вимогам тендерної документвції. Також доводимо до вашого відома, що відповідно ПЕРЕЛІКУ професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2001 р. № 559, водій і завідувач складу повинні обов'язково мати медичну книжку з пройденим медоглядом, відсутність у працівників підтвердних документів може призвести до поширення інфекційних хвороб, що є не припустимим для Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Стартрейдінг" #38390363 |
Відхилено |
412 776,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 17:48
|
ТОВ "ФІРМА "ВІКТОРІЯ" #30435265 |
Переможець |
413 682,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 23:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 18:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:52
|
Додаткова угода 2_511.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2019 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 травня 2019 17:04
|
Дод.уг 1.PDF | зміни до договору |
16 травня 2019 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2019 17:40
|
А511.PDF | укладений |
08 травня 2019 17:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-511 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до договору №А-511 від 087.05.2019 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді |
Номер договору про закупівлю: | № А-511 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до договору № А-511 від 16.05.2019 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |