Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонтування і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (заправка та відновлення картриджів)_7697900
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2019-03-28-002187-b 87a5661d73eb44728c7e629df5934245
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Свідерська

+380507002130 sviderska-tv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі черкаської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21389969
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького, 34
Контактна особа: Тетяна Свідерська
+380507002130
sviderska-tv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 18:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 13:59
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
911 одиниця
Заправка та відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Черкаська область, Черкаси, Б. Вишневецького, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 18:15
Зм_ни.pdf
03 квітня 2019 18:15
ТД картридж_ - нова редакц.docx
03 квітня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 18:15
Зм_ни.pdf
03 квітня 2019 18:15
ТД картридж_ - нова редакц.docx
28 березня 2019 18:16
ТД картридж_.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-28-002187-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 29 березня 2019 10:58
Вимога
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2019 15:44
Доброго дня! Дякуємо за Вашу увагу до закупівель АТ «Укрпошта».
На Вашу вимогу повідомляємо, що у Тендерній документації вимога щодо наявності сервісного центру на території міста Черкаси обумовлена наступними факторами:
Термін виконання заявки 1 робочий день з моменту отримання заявки. Такий термін встановлено із-за безперервності надання послуг клієнтам, виконання логістичних та адміністративних функцій у підрозділах АТ «Укрпошта». В структурі Черкаської дирекції АТ «Укрпошта» наявні підрозділи, які працюють цілодобово і постійно потребують заправки та відновлення картриджів для друку штрих кодів, накладних та маршрутних листів тощо. При знаходженні сервісного центру Виконавця за межами міста Черкаси таких термінів дотриматись неможливо.
Відповідно до проведеної закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-05-001455-b, на вищезазначену закупівлю може вийти два або більше учасників, таким чином тендерна документація не містить дискримінаційних умов.
На підставі вищевикладеного надана вимога не може бути задоволена!
Номер вимоги: UA-2019-03-28-002187-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 02 квітня 2019 17:12
Вимога - скарга на рішення котре містить явні корупційні складові
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації

ПОЯСНЕННЯ - наш сервісний центр знаходиться за межами міста але використовуючи сучасні методи, фулфилмент та інші - ми можемо надати такі послуги. Окрім того ми маємо досвід роботи з Укрпоштою в інших регіонах котрі також по аналогії використовують такі самі терміни та таку ж систему як ваша дирекція. Отож враховуючи вище наведене Ви в особі керівника вашої дирекції - завчасно порушуєте наші права передбачені конституцією та передбачені законом про публічні закупівлі.
Обмежуючи коло претендентів однією областю - ви відрізаєте решту України чиї права також порушуєте.
Вимагаємо усунути це НЕГАЙНО. (в іншому ввипадку вимагатимемо скасування закупівлі, покарання винних, виправлення та повторний аукціон)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 квітня 2019 18:22
Вітаємо! Дякуємо за Вашу небайдужість до закупівель АТ «Укрпошта». На Вашу вимогу повідомляємо до Тендерної документації внесено відповідні зміни!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 14:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС" 108 000,00
UAH з ПДВ
38 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 52 875,00
UAH з ПДВ
45 725,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС" 79 180,00
UAH з ПДВ
51 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 57 690,00
UAH з ПДВ
57 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2019 17:41
Статут.pdf
19 квітня 2019 17:41
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 15:31
інші документи.pdf
15 квітня 2019 15:31
Статут від 21.08.15.pdf
15 квітня 2019 15:31
Наказ на директора.pdf
15 квітня 2019 15:31
протокол № 2 від 15.07.14.pdf
15 квітня 2019 15:31
Технічна специфікація.pdf
15 квітня 2019 15:31
Лист відгук ЧДТУ.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 23:55
Електронний підпис
15 квітня 2019 23:54
Довідка стаття 17.pdf
15 квітня 2019 23:54
Паспорт.pdf
15 квітня 2019 23:54
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2019 23:54
ІПН.pdf
15 квітня 2019 23:54
Виписка.pdf
15 квітня 2019 23:54
Договір 187.pdf
15 квітня 2019 23:54
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 20:36
Електронний підпис
15 квітня 2019 20:35
2. Виписка з реєстру.pdf
15 квітня 2019 20:35
Довідка працівники.pdf
15 квітня 2019 20:35
Аналогічний договір.pdf
15 квітня 2019 20:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 квітня 2019 20:35
7. Паспорт.pdf
15 квітня 2019 20:35
Кваліфікація.pdf
15 квітня 2019 20:35
6. ІПН.pdf
15 квітня 2019 20:35
Витяг з ЄДР.pdf
15 квітня 2019 20:35
Пропозиція.pdf
15 квітня 2019 20:35
Технічна спесифікація.pdf
15 квітня 2019 20:35
Стаття 17.pdf
15 квітня 2019 20:35
Довідка про досвід.pdf
15 квітня 2019 20:35
Гарантійний лист.pdf
15 квітня 2019 20:35
Дог _2812 від 22.12.2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС"

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"
#38646304
Переможець 38 999,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 10:51

Документи

19 квітня 2019 10:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"
#38646304
38 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 10:05
Сканировать10001.JPG укладений
02 квітня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:05
ДУ 1 до дог. 24-473.pdf укладений
28 грудня 2019 13:04
ДУ 1 до дог. 24-473.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:03
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 10:28
Договор 24-473.PDF укладений
07 травня 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі. Сума договору після внесення змін: 46795,61. Кількість після внесення змін:1153 од.
Номер договору про закупівлю: 24-473
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 46 795,61
UAH (в тому числі ПДВ 7 799,26 UAH)