Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінетів біології та інформатики
Очікувана вартість
765 000,00 UAH
UA-2019-03-28-002092-b 5ee5a55fa2ec47b4a4ee912bea5085c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Чертавіна

+380574920938 balliceum@yandex.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Балаклійський ліцей Балаклійської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 23908363
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., м.Балаклія, пл.Ростовцева, буд.2
Контактна особа: Лариса Чертавіна
+380574920938
balliceum@yandex.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 24 квітня 2019 13:04
Очікувана вартість: 765 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Навчальне обладнання для оснащення кабінетів біології та інформатики , згідно вимогам тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінетів біології та інформатики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, площа Ростовцева, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2019 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2019 20:39
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
11 квітня 2019 18:26
Тендерна документація -зміни11.04.2019 (1).doc
15 квітня 2019 20:39
Перелік змін (нова редакція).doc
11 квітня 2019 18:26
Зміни в тенд.док. (3).doc
15 квітня 2019 20:39
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
28 березня 2019 17:31
Тендерна документація_Балаклея ліцей (765.000) (1).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-01-000184 ● 54c42d0c99604ccf8c73f2aa0f3be133
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019 17:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2019 № 94
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник С. КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 01.04.2019 № 94
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2019-03-28-002092-b 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Перший заступник начальника
Північно-східного офісу
Держаудитслужби В.КАЛІННІКОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Враховуючи зауваження, були внесені зміни в тендерну документацію і затверджені протоколом засідання тендерного комітету Балаклійського ліцею № 5 від 11.04.2019 р. , а саме в Додатку 2 , що стосується вимог документів від учасника-переможця , які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме: 1)Для юридичних осіб: оригінал (електронний або паперовий варіант) або нотаріально завірена копія документу, виданого уповноваженим органом (наприклад Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України), який свідчить про те, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває (документ повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа на особу, яку уповноважено учасником підписувати тендерну пропозиції); Для фізичних осіб : оригінал(електронний або паперовий варіант) або нотаріально завірена копія документу, виданого уповноваженим органом (наприклад Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС України), який свідчить про те, що фізична особа, яка є учасником, засудженою(за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває (документ повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа на особу, яку уповноважено учасником підписувати договір про закупівлю). 2) Для юридичних та фізичних осіб: оригінал або нотаріально завірена копія довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів ( обов’язкових платежів), що контролюються органами доходів і зборів ( документ повинен бути дійсний на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату).

2019-04-13 12:42:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 квітня 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 761 165,00
UAH з ПДВ
756 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМЕР ГРУП" 762 840,00
UAH з ПДВ
758 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 20:11
Електронний підпис
17 квітня 2019 18:49
Електронний підпис
17 квітня 2019 18:48
Проект договору.pdf
17 квітня 2019 18:47
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
03 квітня 2019 15:58
Сес ACER.pdf
03 квітня 2019 15:58
Сес Epson бфп.pdf
03 квітня 2019 15:58
Сес Epson проектор.pdf
03 квітня 2019 15:58
Сес Шафи зарядні.pdf
03 квітня 2019 15:58
Сес Дошка-екран.pdf
03 квітня 2019 15:58
ISO Impression.pdf
03 квітня 2019 15:58
Технічна частина.pdf
03 квітня 2019 15:58
КопВитягЄДР13.02.19.pdf
03 квітня 2019 15:58
Epson.pdf
03 квітня 2019 15:58
Є-підручники.pdf
03 квітня 2019 15:58
Навігатор.pdf
03 квітня 2019 15:58
Проект договору.pdf
03 квітня 2019 15:58
ACER.pdf
03 квітня 2019 15:58
ЕОІР.pdf
03 квітня 2019 15:58
Глобісенс.pdf
03 квітня 2019 15:58
Наказ директор.pdf
03 квітня 2019 15:58
Витяг ЄДР 200319.pdf
03 квітня 2019 15:58
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 14:37
щодо наявності мат.тех.pdf
10 квітня 2019 14:37
ТЗ.pdf
10 квітня 2019 14:37
Тендерна пропозиції.pdf
10 квітня 2019 14:37
стосовно санкцій.pdf
10 квітня 2019 14:37
Статут.pdf
10 квітня 2019 14:37
ст.17.pdf
10 квітня 2019 14:37
Сангиг бфп принтери.pdf
10 квітня 2019 14:37
Проект Договору.pdf
10 квітня 2019 14:37
про якість товару.pdf
10 квітня 2019 14:37
про поставку.pdf
10 квітня 2019 14:37
про довкілля.pdf
10 квітня 2019 14:37
повноваження.pdf
10 квітня 2019 14:37
Оренда ТЗ.pdf
10 квітня 2019 14:37
Згода на обробку даних.pdf
10 квітня 2019 14:37
довідка працівники.pdf
10 квітня 2019 14:37
Гарантійний термін.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ТОВ "КРАМЕР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 756 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 13:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 13:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
756 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 15:52
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 17:49
Изображение0001.PDF укладений
16 травня 2019 17:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 756 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 126 000,00 UAH)