Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (бензин А-92)
Очікувана вартість
330 958,04 UAH
UA-2019-03-28-001622-a ● 45ded46645e54ccf94ee0a1e2139338d
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Основ'янського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459193 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Б. Хмельницького, 11 |
Контактна особа: |
Чернявський Володимир Іванович 380577253813 tender_osnov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2019 19:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2019 11:41 |
Очікувана вартість: | 330 958,04 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 654,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин марки А-92 у кількості 12092 літри
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12092 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Б. Хмельницького, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2019 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 19:03 |
Оголошення про відкриті торги.docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 6 - Форма тендерної пропозиції (1).docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 3 - Перелік документів для переможця.docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 2 - Перелік документів інші.docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 1 - ст.16 та ст.17.docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 5 - Проект договору.docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 4 - Тех.специфікація.docx | |
28 березня 2019 19:03 |
Тендерна документація.docx |
04 квітня 2019 16:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Оголошення про відкриті торги.docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 6 - Форма тендерної пропозиції (1).docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 3 - Перелік документів для переможця.docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 2 - Перелік документів інші.docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 1 - ст.16 та ст.17.docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 5 - Проект договору.docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Додаток 4 - Тех.специфікація.docx
|
|||
28 березня 2019 19:03 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження наявністі обладнання та матеріально-технічної бази
Дата подання: 02 квітня 2019 13:36
Дата відповіді: 04 квітня 2019 16:54
В дотдатку 1 тендерної документації (далі ТД) зазначено вимогу щодо відповідності Учасника кваліфікаціїним критеріям статті 16 ЗУ, а саме: "Інформація (або довідка) учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власне або орендоване) на строк не менший строку дії договору, кінцевого строку дії талонів, необхідний для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі;
Копії документів що посвідчують право власності на АЗС, чи засвідчені належним чином договори оренди АЗС бажано строком дії до 30.06.2020 р., але строк дії договору оренди АЗС не може бути меншим ніж до 31.12.2019. В останньому випадку додати гарантійний лист про безперебійний відпуск Бензину А-92 по Талонах, які будуть отримані Замовником, за даною закупівлею."
В даній вимозі є обмеження - можливість підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази (далі МТБ) лише як власне, або орендоване, що в свою чергу може обмежувати Учасників. Пропонуємо доповнити дану вимогу на підтвердження МТБ партнерськими договорами і викласти в наступній редакції: "Інформація (або довідка) учасника у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власне, партнерське або орендоване) на строк не менший строку дії договору, кінцевого строку дії талонів, необхідний для здійснення постачання товару, що є предметом закупівлі;
Копії документів що посвідчують право власності, партнерства на АЗС, чи засвідчені належним чином договори оренди АЗС бажано строком дії до 30.06.2020 р., але строк дії договору оренди, партнерства АЗС не може бути меншим ніж до 31.12.2019. В останньому випадку додати гарантійний лист про безперебійний відпуск Бензину А-92 по Талонах, які будуть отримані Замовником, за даною закупівлею."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другої статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
На виконання ч.1 розділу 3 Тендерної документації, додатку 1 тендерної документації Замовника - Адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від 28.03.2019 року № 15 (далі – Тендерна документація) учасник подає документи, які підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно із ст.16 Закону.
Відповідно до п.1 ч.2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації, а, отже, законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Протокол засідання тендерного комітету Адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради від 04.04.2019 року № 16.
На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другої статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
На виконання ч.1 розділу 3 Тендерної документації, додатку 1 тендерної документації Замовника - Адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради, затвердженої рішенням тендерного комітету від 28.03.2019 року № 15 (далі – Тендерна документація) учасник подає документи, які підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям згідно із ст.16 Закону.
Відповідно до п.1 ч.2 статті 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально- технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації, а, отже, законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Протокол засідання тендерного комітету Адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради від 04.04.2019 року № 16.
Інформація про відміну
Дата відміни
26 квітня 2019 16:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі