Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання теплової енергії для централізованого опалення та підігріву гарячої води
Очікувана вартість
1 303 578,54 UAH
UA-2019-03-28-001208-a 8600302e55014548a483e17f090fed55
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усик Світлана Іванівна

380992876019 narkosumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Сумської обласної ради "Обласний наркологічний диспансер"
Код ЄДРПОУ: 03083340
Місцезнаходження: 42400, Україна , Сумська обл., Краснопільський район, смт Краснопілля, Бєлгородська, 2
Контактна особа: Усик Світлана Іванівна
380992876019
narkosumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ТОВ «Сумитеплоенерго» (код за ЄДРПОУ 33698892, адреса: 40030, м. Суми, вул. Друга Залізнична, 10) має монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання теплової енергії (для забезпечення потреб опалення та постачання гарячої води, у межах розташованих інженерних мереж на певній території), зокрема, за адресою доставки (40007 Суми, Троїцька, 48; 40007 Суми, Білопільський шлях, 22), що підтверджується такими документами:
- Закон України «Про природні монополії»;
- розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874 «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій»;
- зведений перелік суб'єктів природних монополій Антимонопольного комітету України станом на 28.02.2019 року (запис за № з/п 204), який розміщено на офіційному сайті Антимонопольного комітету України на час проведення переговорної процедури за посиланням –
http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=148325&schema=main;
- реєстр суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення, захоронення побутових відходів Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, станом на 28.02.2019 р. (запис за № з/п 81), який розміщено на офіційному сайті зазначеної комісії на час проведення переговорної процедури за посиланням –
http://www.nerc.gov.ua/data/filearch/litsenziini_reestry/reestr_monopol_teplo-vodo.pdf.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 16:16
Оскарження наміру укласти договір: 03 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Надання теплової енергії для потреб централізованого опалення та підігріву гарячої води для об'єктів, розташованих по вулиці Троїцька, 48 та Білопільський шлях, 22

Тендерна документація

28 березня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:01
Протокол №39.pdf
28 березня 2019 15:56
Протокол №35.pdf
28 березня 2019 15:56
Обгрунтування застосування переговорної процедури.pdf
28 березня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 16:01
Протокол №39.pdf
28 березня 2019 15:56
Протокол №35.pdf
28 березня 2019 15:56
Обгрунтування застосування переговорної процедури.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Опис предмету закупівлі:
Сума 1 063 438,74 грн з ПДВ, з них на власні потреби 1 042 206,73 з ПДВ, потреби орендарів 21 232,01 грн
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 063 438,74 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

665 Гкал
Надання теплової енергії для потреб централізованого опалення та підігріву гарячої води для об'єктів, розташованих по вулиці Троїцька, 48
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Троїцька, 48
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 16:08
Цінова пропозиція (Лот 1).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сумитеплоенерго"
#33698892
Переможець 1 063 438,74
UAH з ПДВ
28 березня 2019 16:16

Документи

28 березня 2019 16:16
Електронний підпис
28 березня 2019 16:11
Протокол №39.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 16:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сумитеплоенерго"
#33698892
1 063 438,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 16:16
Електронний підпис
28 березня 2019 16:11
Протокол №39.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 14:52
Додаткова угода №2 до договору №241-Т.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 14:51
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 13:24
Додаткова угода №2 до договору №241-Т.pdf зміни до договору
04 жовтня 2019 13:23
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 08:47
Додаткова угода №1 до договору 241-Т_.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 08:45
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 16:27
Додаткова угода №1 до договору 241-Т.pdf зміни до договору
30 вересня 2019 16:26
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2019 15:47
Договір 241-Т.pdf зміни до договору
09 квітня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 13:52
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 13:49
Договір №241-Т від 05.04.2019.pdf укладений
05 квітня 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність внесення уточнених даних до звіту про результвти проведення процедури закупівлі: - по лоту 1 вказати: 1. Конкретна назва предмету закупівлі: надання теплової енергії для потреб централізованого опалення та підігріву гарячої води для об'єктів розташованих за адресою м. Суми, вул. Троїцька, 48 та м.Суми, пл. Троїцька, 16 2. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг вказати адресу постачання м. Суми, вул. Троїцька, 48 та пл. Троїцька, 16 Вилучення договору в зв'язку з незаповненням банківських реквізитів Споживача та викладення його в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 241-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 241-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 7348,92 грн та викласти п. 3.1 Договору в наступній редакції: Загальна сума договору складає 1056089,82 грн (Один мільйон п'ятдесят шість тисяч вісімдесят дев'ять грн. 82 коп.) В решті тексту договір залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 241-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В додатковій угоді №1 допущена технічна помилка, не вказаний р/р Споживача.
Номер договору про закупівлю: 241-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. В преамбулі та тексті Основного Договору : назву Покупця - комунальний заклад Сумської обласної ради «Обласний наркологічний диспансер».посаду керівника - голова комісії з припинення , головний лікар, в усіх відмінниках замінити на - комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань», головний лікар. 1.2. Залишок зобов’язань на дату укладання цієї Додаткової угоди до Основного договору складає 978936,70 грн (Дев'ятсот сімдесят вісім тисяч дев'ятсот тридцять шість гривень, 70 копійок) 1.3. У розділі Основного договору «ЮРИДИЧНІ АДРЕСИ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН НА МОМЕНТ УКЛАДАННЯ ДАНОГО ДОГОВОРУ» реквізити ПОКУПЦЯ викласти в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань» Юридична адреса: вул.Бєлгородська, 2, смт.Краснопілля, Краснопільський район, Сумська область. Фактична/поштова адреса: м.Суми, вул.Куликівська,43 р/р в ГУДКСУ в Сумській області, МФО 837013, Код 03083340 Тел.(0542) 701 972
Номер договору про закупівлю: 241-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Додатковій угоді №2 допущена технічна помилка, не вірно вказаний залишок зобов'язань на дату укладання цієї Додаткової угоди. А саме: 1.2. Залишок зобов'язань на дату укладання цієї Додаткової угоди до Основного договору складає 971 587,78 грн (загальний рахунок - 950355,77 грн, потреба орендарів - 21232,01 грн.)
Номер договору про закупівлю: 241-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 302 497,68
UAH (в тому числі ПДВ 50 416,28 UAH)