Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотохімікати (рентгенплівка )
Очікувана вартість
125 610,00 UAH
UA-2019-03-28-001152-a b831bedb2c2249b99ad1b9882751bcf1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Товчко Дмитро Михайлович

plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №12
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Контактна особа: Товчко Дмитро Михайлович
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 125 610,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 256,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

За кошти спеціального фонду бюджету 4.1. 14569,00 грн.

За кошти спеціального фонду бюджету 4.1. 14569,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
1 Плівка радіографічна медична 30х40 см по 100 аркушів. (синьочутлива) шт 52
2 Плівка радіографічна стоматологічна 3 х 4 см по 100 аркушів. (синьочутлива) шт 3
3 Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 шт 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київська, м.Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ПІДВИСОЦЬКОГО, будинок 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 15:40
Документація.doc
28 березня 2019 15:39
Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-28-001152-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОІСК-НІКА", Код ЄДРПОУ:13887559
Дата подання: 29 березня 2019 11:49
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
Згідно відповідної Тендерної документації предметом Закупівлі за позицією №3 є плівка Drystar DT 5.000ІB. Плівки Drystar DT 5.000ІB є термографічними рентгенівськими плівками типу AGFA Drystar DT 5.000ІB для сухого друку для принтерів Agfa Drystar 5300, 5302. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR торгівельної марки AGFA відноситься плівка Drystar DT 5.000ІB, яка спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії AGFA Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 торгівельної марки AGFA. Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA серії Drystar 5300, 5302, 5500, 5503 слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку Drystar DT 5.000ІB для загальної рентгенографії, , що спеціально розроблена для використання в них та забезпечує гарантовану якість друку знімків.

Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технологій сухого друку, котрі використовуються різними виробниками цієї продукції. Наприклад AGFA DRYSTAR використовує технологію суто термографічну з одноступінчатим одержанням сухої копії, Kodak DRY View та Carestream DRY View лише фото-термографічну (лазер+термопроявлення), SONY Film Station – термографічну, FujiFilm-DRYPIX – на окремих моделях принтерів термографічну, на інших фото-термографічну, Konica Minolta - лише фото-термографічну. Навіть при наявності, на перший погляд, однакової технології формування діагностичних жорстких копій, кожний виробник «захищає» усю лінійку своїх продуктів так званою «закритістю системи», в котрій використання продуктів конкурентів не можливе. Це досягається шляхом використання(чіпи, штрих-коди , RF-ярлики тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Таким чином, за вищезазначеною позицією не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію зазначеного вище виробника.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Sony, Carestream, Kodak, Fuji, , Konica Minolta тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Sony , Carestream, Kodak, Fuji , Konica Minolta тощо, які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника, та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Agfa™, Sony™, Carestream ™, Kodak ™, Konica Minolta ™ тощо, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможе взяти участь, фактично, лише виробники конкретного товару з предмету закупівлі – термічних плівок для сухого друку.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробниками такої продукції та/або авторизованими представниками таких виробників продукції.
Отже, включення згаданих товарних позицій, що не мають еквівалентів/аналогів до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробниками або авторизованими представниками виробників продукції за вказаною позицією, по відношенню до виробників такої продукції та/або їх авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо згадану позицію №3 виділити в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 квітня 2019 15:28
Відповідь на вимогу надано
Шановний Учаснику!
Тендерним комітетом Замовника 28.03.2019р. оприлюднено оголошення про проведення допорогової закупівлі на закупівлю плівки. Відповідно до п. 3.2 документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовником визначено 3 найменування на які проводиться закупівля.
Київська міська клінічна лікарня №12 здійснює процедуру закупівлі з чітким дотриманням вимог законодавства України в сфері публічних закупівель. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», Замовник визначив предмет закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015: 24930000-2 Фотохімікати.
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком Замовника.
Отже, Замовник визначив предмет закупівлі за показником четвертої цифри на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а саме: 24930000-2 Фотохімікати.
Так як вартість предмета закупівлі не дорівнює та не перевищує вартісні межі, які становленні в абзаці другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель. З огляду на зазначене, згідно з підпунктом 6.4 Порядку Замовнику надано можливість зазначити конкретного виробника предмету закупівлі у допорогових закупівлях.
Учасник у своєму зверненні не довів, що саме заважає йому укласти договір з виробником на придбання Плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100.
Так як, Замовник потребує отримати товар відповідної якості та в повній кількості, тому розділення предмету закупівлі на окремі лоти є недоцільним.

Документи подані скаржником

29 березня 2019 11:49
Вимога щодо змін в ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРАЛЮК ВАЛЕНТИНА ВАЦЛАВІВНА" 125 290,00
UAH з ПДВ
125 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2019 14:26
пропозиція_Дралюк В.В.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРАЛЮК ВАЛЕНТИНА ВАЦЛАВІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРАЛЮК ВАЛЕНТИНА ВАЦЛАВІВНА"
#3058901966
Переможець 125 290,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 11:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2019 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДРАЛЮК ВАЛЕНТИНА ВАЦЛАВІВНА"
#3058901966
125 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №11-4-2019 фотохімікати.pdf укладений
12 квітня 2019 16:04