Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи оповіщення в Автопідприємстві Господарсько - фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України по вул. Некрасівська 7 у Шевченківському р-ні м. Києва
Очікувана вартість
2 358 000,00 UAH
UA-2019-03-28-000887-b 55ed122cf2174504825e5ca216c4f7e4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Костюк

+380444865304
+380669327551
atpyra@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Юрій Костюк
+380444865304,+380669327551
atpyra@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 14:02
Очікувана вартість: 2 358 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 790,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи оповіщення в Автопідприємстві Господарсько - фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України по вул. Некрасівська 7 у Шевченківському р-ні м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Некрасівська,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 травня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45312000-7 — Встановлення систем аварійної сигналізації та антен

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 14:48
ТД кап рем пож сигн із змінами 2019.doc
05 квітня 2019 14:48
Зміни до тендерної документації Пожежна сигналізація.docx
05 квітня 2019 14:48
Специфікація проект.pdf
28 березня 2019 13:24
дефектний акт.PDF
28 березня 2019 13:24
Пр дог кап рем пож сигн.docx
28 березня 2019 13:24
ТД кап рем пож сигн 2019.doc
28 березня 2019 13:24
Відом обсягів (лок кошторис).rar
05 квітня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 12:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2019 14:48
ТД кап рем пож сигн із змінами 2019.doc
05 квітня 2019 14:48
Зміни до тендерної документації Пожежна сигналізація.docx
05 квітня 2019 14:48
Специфікація проект.pdf
28 березня 2019 13:24
дефектний акт.PDF
28 березня 2019 13:24
Пр дог кап рем пож сигн.docx
28 березня 2019 13:24
ТД кап рем пож сигн 2019.doc
28 березня 2019 13:24
Відом обсягів (лок кошторис).rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 03 квітня 2019 23:14
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:34
чи можна замість дозволу надати декларацію? адже саме її видають зараз відповідно до Порядку видачі дозволів на роботи підвищеної небезпеки. Просимо надати відповідь.
Відповідь: Можливо надавати декларацію. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
ліцензія ДАБІ
Дата подання: 03 квітня 2019 23:16
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:36
Просимо звернути увагу, що для капітального ремонту пожжеонї сигналізації не потрібна ліцензія ДАБІ. І дане питання оскаржувалося в АМКУ, скарга була задоволена (ідентифікатор UA-2019-02-18-000284-c). Тому просимо виключити вимогу про ліцензію ДАБІ, оскільки для надання послуг за цією закупвлі вона не потрібна.
Відповідь: Ліцензія від ДАБІ виключена із складу тендерної документації. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
ДАБІ
Дата подання: 03 квітня 2019 23:17
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:36
1) яке відношення має згадана ліцензія до предмету оголошеної закупівлі? Згідно пункту 3 Положення про Державну архітектурно-будівельну інспекцію України визначає, що ДАБІ здійснює ліцензування видів господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, та здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання ліцензійних умов провадження видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Подібне міститься і в пункті 1 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури говорить про те, що «Цей Порядок, що розроблений відповідно до Законів України “Про ліцензування видів господарської діяльності”, “Про архітектурну діяльність”, “Про основи містобудування” та “Про регулювання містобудівної діяльності”, встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з БУДІВНИЦТВА об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками». А пункт 2 цього ж Порядку визначає: «Юридична особа та фізична особа (підприємець) - суб'єкти господарської діяльності (далі - суб'єкти будівельної діяльності), що мають намір провадити БУДІВЕЛЬНУ діяльність, повинні отримати ліцензію згідно з цим Порядком». (Чітко зазначено, суб’єкти, що провадять БУДІВЕЛЬНУ діяльність, не пожежну, або будь-яку іншу, а БУДІВЕЛЬНУ!). Наприклад, ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» чітко розписує, що до значних наслідків (СС3) відносяться такі об’єкти: пам’ятки культурної спадщини, визначені відповідно до Закону України "Про охорону культурної спадщини"; об’єкти підвищеної небезпеки, ідентифіковані відповідно до Закону України "Про об’єкти підвищеної небезпеки"; житлові, громадські або багатофункціональні будівлі заввишки понад 100 метрів та/або з рівнем можливої небезпеки для здоров’я і життя людей понад 400 осіб, які постійно перебувають на об’єкті. Отже, перша вимога: обґрунтуйте\надайте підтвердження того, що Ваша будівля належить саме до однієї з зазначених категорій, щоб ми розуміли для того Ви вимагаєте саме дану ліцензію. 2) Ваш предмет закупівлі – капітальний ремонт пожежної сигналізації. Надання даного виду послуг регулюється Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме частина 1 передбачає «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про одержання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Постає питання: НАВІЩО для виконання робіт протипожежного призначення ліцензія на створення об’єктів? Ми не збираємося будувати пожежну сигналізацію, ми її не виробляємо, тим паче, ми її не конструюємо, ми її лише ВСТАНОВЛЮЄМО! Законодавець пред’являє до нас, як суб’єкта, який надає послуги та виконує роботи протипожежного призначення, лише одну вимогу – ЛІЦЕНЗІЮ. Ми не повинні додатково отримувати інші дозвільні документи, тип паче інші ліцензії на ті види госп. діяльності, якими ми не займаємося, просто через Ваше бажання!!! Покладаючи таку додаткову вимогу на потенційних учасників, Ви порушуєте принципи ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – принцип максимальної економії та ефективності. Просимо надати роз’яснення з приводу даного питання, виключити дану неправомірну вимогу та внести зміни до Тендерної документації. Ми бачили Вашу відповідь на попереднє схоже запитання і просимо НАДАТИ конкретне посилання на нормативно-правовий акт, де зазначено, що «капітальний ремонт - це будівництво». Також зверніть увагу на ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а саме, там є перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, і там є ДВІ ОКРЕМІ позиції - 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України"Про архітектурну діяльність"; та 13) надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Тобто навіть з цих норм вбачається, що це є ДВІ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЛІЦЕНЗІЇ. Питання: на якій підставі ми маємо надавати Вам дві ці різні ліцензії? Чекаємо на відповідь і вимагаємо виключити незаконну вимогу! Тим паче коли до Вас звертаються декілька учасників з адекватними аргументаціями! І не змушуйте нас оскаржувати це в АМКУ, затягуючи процедуру.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензія від ДАБІ виключена із складу тендерної документації. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують ДАБІ
Дата подання: 03 квітня 2019 23:18
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:37
ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію 1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1). 2. Роботи із заміни покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами, виконання яких не передбачає втручання в несучі конструкції. 3. Технічне переоснащення згідно з державними будівельними нормами внутрішніх систем опалення, вентиляції, водопостачання, водовідведення, газопостачання (включаючи спеціальне), силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд; обладнання (переобладнання) будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку енергоносіїв, гарячої і холодної води. 4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних блоків. 5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів. 6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків. 7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. 8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд. 9. Відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”. 10. Відновлення у дворах чи в межах мікрорайонів дитячих і спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, майданчиків для відпочинку людей та обслуговування багатоквартирних житлових будинків. 11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. 12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах. Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості. 13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів. 14. Улаштування систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення про їх виникнення, установок пожежогасіння, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі, охоронних систем з їх диспетчеризацією, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопостачання, монтаж протипожежних воріт (штор), дверей, клапанів і вікон, пристроїв для блискавкозахисту будівель та споруд. 15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях. 17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367). {Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017} 18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення). 19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. Ознайомтеся з цим переліком і зрозумійте, що ліцензія ДАБІ не має відношення до Вашої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ліцензія від ДАБІ виключена із складу тендерної документації. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Вимога
Дата подання: 03 квітня 2019 23:19
Дата відповіді: 05 квітня 2019 14:38
Ви закуповуєте послги на 1 об*єкт, то чому працівників має бути 25 осіб? Згідно ліцензійних умов надання послуг і виконаня робіт протипожежного призначення таких працівників має бути не менше 2х. А ваша вимога про 25 осіб є дискримінуючою і ми вимагаємо її виключити!
Відповідь: Довідку про 25 осіб виключено із складу тендерної документації. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СБ "Статус" 1 890 010,00
UAH з ПДВ
1 890 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС-ТРАНС" 2 063 387,80
UAH з ПДВ
2 063 387,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 14:18
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg
11 квітня 2019 14:18
Сертификат смет.pdf

Публічні документи

23 квітня 2019 11:28
Довідка МВС.pdf
12 квітня 2019 14:34
Гарантійний лист.pdf
12 квітня 2019 14:34
Повідомлення.pdf
12 квітня 2019 14:34
Технічні вимоги.pdf
12 квітня 2019 14:34
Кошториси.rar
12 квітня 2019 14:34
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 14:34
Договір закупівлі.pdf
12 квітня 2019 14:34
Протокол.pdf
12 квітня 2019 14:34
Наказ.pdf
12 квітня 2019 14:34
Форма Д4.pdf
12 квітня 2019 14:34
Статут.pdf
12 квітня 2019 14:34
Виписка.pdf
12 квітня 2019 14:34
Відгук Фотон.pdf
12 квітня 2019 14:34
Відгук SIEMENS.pdf
12 квітня 2019 14:34
Ліцензія ДСНС.pdf
12 квітня 2019 14:34
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СБ "Статус"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СБ "Статус"
#38975608
Відхилено 1 890 010,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС-ТРАНС"
#32048551
Переможець 2 063 387,80
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 14:37

Документи

19 квітня 2019 14:34
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2019 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВС-ТРАНС"
#32048551
2 063 387,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:47
Звіт догов. №3-66-19.PDF укладений
02 січня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 09:34
Дод. угода до дог. 3-66-19.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 09:33
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 16:06
Кап. рем. пожежн. сигналізація.rar зміни до договору
21 червня 2019 16:05
Дод. угода №1 Дог.№3 66-19.PDF зміни до договору
21 червня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 14:33
Договір капітальнийрем. системи пожежної сигналізації.PDF укладений
06 травня 2019 14:31
Додаток 1.rar укладений
06 травня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшиння договірної ціни Договору № 3/66-19 від 06 травня 2019 р. укладеного між АТП ГФД СКМУ і ТОВ «ВС-Транс» на 221 571,17 грн. (двісті двадцять одна тисяча п’ятсот сімдесят одна гривня 17 копійок) і встановити 1 841 816,63 грн. (один мільйон вісімсот сорок одна тисяча вісімсот шістнадцять гривень 63 копійки), в тому числі ПДВ: 306 969,44 грн.
Номер договору про закупівлю: 3/66-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/66-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт і послуг) закупівлі, загальна сума по Договору № 3-66-19 зменшується на суму: 17255,35 грн.
Номер договору про закупівлю: 3/66-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 046 132,45
UAH (в тому числі ПДВ 341 022,08 UAH)