Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі)
Очікувана вартість
3 990 760,00 UAH
UA-2019-03-27-001912-b 89a94890f735485b92b1996de1c9cfa8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Озерна

+380997304351 kla-nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Ірина Озерна
+380997304351
kla-nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Частиною 3 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі Закону) передбачено, що однією з функцій тендерного комітету є планування закупівель, вибір процедури закупівлі та проведення процедур закупівель.
Частина 7 статті 2 закону встановлює заборону придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону».
Абзацом 1 частини 1 статті 2 Закону встановлено, що норми Закону зокрема, застосовуються Замовником при умові, коли вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень.
Серед таких закупівель, які потрібно провести у 2019 році є закупівля за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі). Очікувана вартість закупівлі становить 3 990 760,00 (три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят гривень 00 копійок) грн. з ПДВ.
Підпунктом 18 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що предмет закупівлі – це товар, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Порядок визначення предмету закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку № 454.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»,затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З метою дотримання основних принципів державних закупівель як максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та з урахуванням положень Закону необхідно провести переговорну процедуру на закупівлю за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі).
Строк надання послуг: до 31.12.2019 року
Очікувана вартість закупівлі 3 990 760,00 (три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят гривень 00 копійок) грн. з ПДВ., підстава: калькуляція ринкової вартості однієї години льотної підготовки на ПС не менш ніж 500 кг, XІАТ або його еквівалент від 01.02.2019 року.
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень 2019 року.
По відповідному предмету закупівлі поділ на окремі частини предмету закупівлі (лоти) не передбачено.
Замовником було двічі проведено торги за результатами застосування процедури відкриті торги по предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі).
Торги були оголошені та сформовано наступні звіти про результати UA-2019-02-08-001680-b та UA-2019-02-26-000583-b, але в результаті було прийнято рішення про відміну торгів, у зв’язку з відсутністю достатньої кількості учасників, а саме на торги було подано менше двох пропозицій згідно оголошених процедур.
Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Закупівля може здійснюватися шляхом застосування процедур визначених ст.. 12 Закону. Однією із процедур закупівель є переговорна процедура закупівлі.
Так, ст.. 35 Закону визначено умови застосування переговорної процедури закупівлі, та викладено вичерпний перелік випадків застосування цієї процедури. Зокрема, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником, як виняток, у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників,при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Не укладання договору на закупівлю по предмету закупівлі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі) поставить під загрозу виконання програм щодо підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікованих відміток.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 07 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 година
Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25005, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Добровольськоко 1 (Аеродром Кіровоград, включаючи польоти на території України, виключаючи польоти до Кримського півострову, а також польоти до/над територією Луганської, Донецької областей)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Тендерна документація

27 березня 2019 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:28
169.pdf
27 березня 2019 14:28
повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ "ХІМІЧНІ АВІАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#36866055
Переможець 3 990 760,00
UAH з ПДВ
27 березня 2019 14:37

Документи

27 березня 2019 14:37
Електронний підпис
27 березня 2019 14:36
169.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ "ХІМІЧНІ АВІАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#36866055
3 990 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2019 14:37
Електронний підпис
27 березня 2019 14:36
169.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 08:14
21-19.pdf укладений
03 липня 2020 08:13
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 12:21
21-19.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:15
ДУ 11.pdf зміни до договору
01 липня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:16
21-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:14
ДУ 10 21-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:14
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:12
ДУ 9 21-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:07
повідомлення 21-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 14:07
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 14:31
ДУ 8 21-19.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:30
повідомлення 21-19.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 14:30
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 11:15
ДУ 7 21-19.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 11:15
повідомлення 21-19.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 11:10
ДУ 6 21-19.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 11:10
повідомлення 21-19.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 11:09
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 10:28
ДУ5 21-19.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 10:27
повідомленя 21-19.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2019 13:23
ДУ 21-19.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 13:21
повідомлення 21 -19.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 13:21
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 14:27
ДУ 3 21-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 13:29
повідомлення 21-19.pdf зміни до договору
09 вересня 2019 13:29
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 13:28
ДУ 2 21-19.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 13:27
повідомлення.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 13:27
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2019 08:26
ДУ 1 21-19.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 08:25
повідомлення 21-19.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 08:25
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 14:17
21-19.pdf укладений
08 квітня 2019 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів учасника. Сума договору після внесення змін: 3990760,00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань, які виникають в межах кошторисних призначень на 163860,69 грн та складають 363860,69 грн. Сума договору після внесення змін: 3990760,00 грн з ПДВ. . Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення бюджетних зобов'язань, які виникають в межах кошторисних призначень на 845062,33 грн. та складають 1208923,02 грн. Сума договору після внесення змін: 3990760,00 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 117800,00 грн та складають 1326723,02 грн. Сума договору після внесення змін: 3 990 760,00 ( Три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят грн.00коп.) гривень ,в тому числі податок на додану вартість 665 126,67( Шістсот шістдесят п’ять тисяч сто двадцять шість грн..67коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 351639,40 грн. та складають 1678362,42 грн. Сума договору після внесення змін: 3 990 760,00 ( Три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят грн.00коп.) гривень ,в тому числі податок на додану вартість 665 126,67( Шістсот шістдесят п’ять тисяч сто двадцять шість грн..67коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови НБУ №162 від 28.12.2018р. «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами). Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 12 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін», а саме: реквізитах Учасника, слова і цифри « р/р 26004022059701» замінити на слова і цифри: «р/р UA173003460000026004022059701» та АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 323583 IBAN № UA793235830000026002052915375. Сума договору після внесення змін: 3 990 760,00 ( Три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят грн.00коп.) гривень ,в тому числі податок на додану вартість 665 126,67( Шістсот шістдесят п’ять тисяч сто двадцять шість грн..67коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 398584,51 грн та складають 2076946,93 грн. Сума договору після внесення змін: 3 990 760,00 ( Три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят грн.00коп.) гривень ,в тому числі податок на додану вартість 665 126,67( Шістсот шістдесят п’ять тисяч сто двадцять шість грн..67коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 280613,44 грн та складають 2357560,37. Сума договору після внесення змін: 3 990 760,00 ( Три мільйони дев’ятсот дев’яносто тисяч сімсот шістдесят грн.00коп.) гривень ,в тому числі податок на додану вартість 665 126,67( Шістсот шістдесят п’ять тисяч сто двадцять шість грн..67коп.) гривень. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 950 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 256 248,80 (Двісті п’ятдесят шість тисяч двісті сорок вісім грн. 80 коп.) гривень, та складають 2 613 809,17 (Два мільйони шістсот тринадцять тисяч вісімсот дев’ять грн. 17 коп.) гривень. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 1 376 950,83 (Один мільйон триста сімдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 83 коп.) гривень . Загальна сума договору складає 2 613 809,17 (Два мільйони шістсот тринадцять тисяч вісімсот дев’ять грн. 17 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 2 613 809,17 (Два мільйони шістсот тринадцять тисяч вісімсот дев’ять грн. 17 коп.) гривень,в тому числі податок на додану вартість. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 622,217 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII статті 36, пункту5, подовжити термін дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року - до 30.06.2020 року. Сума договору після внесення змін: 2 613 809,17 (Два мільйони шістсот тринадцять тисяч вісімсот дев’ять грн. 17 коп.) гривень,в тому числі податок на додану вартість. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 622,217 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII статі 36, пункту 5, сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 520 899,20 (П’ятсот двадцять тисяч вісімсот дев’яносто дев’ять грн. 20 коп.) гривень, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. Загальна сума договору 3 134 708,37 (Три мільйона сто тридцять чотири тисячі сімсот вісім грн. 37 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 3 134 708,37 (Три мільйона сто тридцять чотири тисячі сімсот вісім грн. 37 коп.) гривень, в тому числі податок на додану вартість. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток за рейтингами польотів за приборами (IR) та вночі – 746,217 л.год.
Номер договору про закупівлю: 21/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 3 134 708,37
UAH (в тому числі ПДВ 522 451,39 UAH)