Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу
Services for the maintenance of the equipment of the wagon complex
Очікувана вартість
7 199 916,00 UAH
UA-2019-03-27-001100-b fdf3f8bb34b946b6b9efb958f070a8ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Nichik Olena provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:20
Очікувана вартість: 7 199 916,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %
Publication date: 27 березня 2019 12:02
Enquiries until: 05 травня 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 травня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 7 199 916 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 970 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 215 900,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing.
Quantity of goods or amount of work or services rendered. - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services for the maintenance of the equipment of the wagon complex
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 травня 2019 15:58
Електронний цифровий підпис
03 травня 2019 15:58
ТД_95-19_з закресленими данними.doc
03 травня 2019 15:58
Перелік змін.docx
03 травня 2019 15:58
ТД_95-19_нова редакція.doc
23 квітня 2019 17:11
проект дог дод 8.docx
27 березня 2019 11:59
оголошення на англ.мові.doc
27 березня 2019 11:59
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз`яснення
Дата подання: 18 квітня 2019 14:55
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:11
Доброго дня, просимо Вас, надати роз`яснення до п.4.5.16 Проекту Договору та Додатку 1 тендерної документації, а саме що мається на увазі під наданням послуг цілодобово?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000049 ● 05c628eeca3d4ad0a68a4129a89c8ce0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-08
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-09 18:11:42
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.07.2019 № 209

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.07.2019 № 209


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-03-27-001100-b 27.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), а саме: «За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Наказом 21.03.2019 № 463 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» який набрав чинність з дня його офіційного опублікування, а саме 03.05.2019 внесено зміни до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зокрема у форму повідомлення про намір укласти договір в частині доповнення інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі, також було внесено аналогічні зміни до оголошення про проведення відкритих торгів». Процедура закупівлі відкриті торги, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу), UA-2019-03-27-001100-b, оприлюднена 27.03.2019 тобто до набрання чинності наказу від 21.03.2019 № 463 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», в зв’язку з чим процедура оголошена без інформації про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі. Форма повідомлення про намір укласти договір затверджена Наказом разом із змінами передбачає примітку «* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.», яка в свою чергу відноситься виключно до всіх пунктів повідомлення, зокрема й до вищезазначених. Крім того електронна система закупівель не передбачає та відсутня технічна можливість для замовника внести додатково до повідомлення про намір укласти договір будь яку інформацію враховуючи вимоги форми повідомлення про намір укласти договір затвердженої Наказом. З огляду на викладене та керуючись, зокрема ст. 58 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.» відсутні порушення в цій частині. Слід додатково повідомити про те що замовник незважаючи на викладене з метою прозорості та доступності інформації при прийнятті рішення про визначення переможця завантажив файл «ПОВІДОМЛЕННЯпро намір укласти договір» в якому наявна інформація зокрема про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі чим фактично виконав вимоги Наказу із змінами від 03.05.2019. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм ч.3 ст. 17, п. 2 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: «Також установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу ч. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 4 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону та наводить приклад мінімально необхідної інформації замовнику для прийняття ним відповідного рішення оскільки вказано що за орієнтовним зразком та в довільній формі та жодним чином не обмежує учасника надати інформацію повністю по всім підставам, чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. Крім того сам додаток 4 ТД пропонує учаснику зазначити інформацію «________________ (найменування Учасника), в особі ____________ (уповноваженої особи) повідомляє про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно ч.1, 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2019-08-06 17:14:42

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 41022900, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу, 7199916UAH, 50530000-9, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: fdf3f8bb34b946b6b9efb958f070a8ff, 2019-03-27
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 09 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.04.2019, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю фірма «Скала» (далі – ТОВ фірма «Скала»), товариства з обмеженою відповідальністю «Майстерградінвест» (далі – ТОВ «Майстерградінвест»), протоколи засідання тендерного комітету від 30.05.2019 № 29-19/19, від 11.06.2019 № 32-25/06/19, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2019, договір від 25.06.2019 № УЗ/ЦЛ-19461/Ю. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі. Також установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону., 29 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку (зокрема, шляхом недопущення в подальшому аналогічних порушень) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

позовна заява ПК/П - 129 від 13.08.2019 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ

2019-08-14 18:20:57

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 30 травня 2019
UA-2019-03-27-001100-bfdf3f8bb34b946b6b9efb958f070a8ff
Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ фірма Скала Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА КРІСТ СІСТЕМЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 травня 2019 16:28
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:28
sign.p7s

Публічні документи

13 травня 2019 16:11
sign.p7s
13 травня 2019 16:11
sign.p7s
02 травня 2019 15:28
sign.p7s
02 травня 2019 15:28
sign.p7s
02 травня 2019 15:02
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 15:02
Технічне завдання.pdf
02 травня 2019 15:02
Згода на обробку даних.pdf
02 травня 2019 15:01
Відгук.pdf
02 травня 2019 15:01
Витяг ПДВ.pdf

Документи

30 травня 2019 16:29
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:29
sign.p7s

Публічні документи

05 червня 2019 15:35
sign.p7s
05 червня 2019 15:32
Цінова пропозиція
14 травня 2019 10:15
sign.p7s
14 травня 2019 10:15
sign.p7s
03 травня 2019 11:06
sign.p7s
03 травня 2019 11:06
sign.p7s
03 травня 2019 10:50
9 Додаток 4 ст 17.pdf

Документи

30 травня 2019 16:30
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:30
відхилення 1.docx
30 травня 2019 16:30
sign.p7s

Публічні документи

15 травня 2019 13:11
Licenziya (1).zip
15 травня 2019 13:11
Dovirenist (1).zip
15 травня 2019 13:11
BG 2976-19G TOV DKS.zip
15 травня 2019 13:11
9. Довідка юр.особа.pdf
15 травня 2019 13:10
5. Технічне завдання.pdf
15 травня 2019 13:10
17. Лист відгук Дельта.pdf
15 травня 2019 13:10
16. Довідка ст.17.pdf
15 травня 2019 13:10
15. Довідка ст.17.pdf
15 травня 2019 13:10
14. ПДВ.pdf

Документи

30 травня 2019 16:30
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:30
відхилення 1.docx
30 травня 2019 16:30
sign.p7s

Публічні документи

15 травня 2019 14:06
Опис послуг.pdf
15 травня 2019 14:06
Відгук.pdf
15 травня 2019 14:06
Витяг ПДВ.pdf
15 травня 2019 14:06
ТЗ.pdf
15 травня 2019 14:06
Наявність досвіду.pdf
15 травня 2019 14:06
Лист щодо умов проекту.pdf
15 травня 2019 14:06
Згода на обробку.pdf
15 травня 2019 14:06
Захист довкілля.pdf
15 травня 2019 14:06
Довідка ст 17.pdf
15 травня 2019 14:06
Гарантія.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» 7 187 241,72
UAH з ПДВ
7 187 241,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма Скала 7 195 801,20
UAH з ПДВ
7 195 801,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 15:35
sign.p7s
05 червня 2019 15:32
Цінова пропозиція
14 травня 2019 10:15
sign.p7s
14 травня 2019 10:15
sign.p7s
03 травня 2019 11:06
sign.p7s
03 травня 2019 11:06
sign.p7s
03 травня 2019 10:50
9 Додаток 4 ст 17.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 16:11
sign.p7s
13 травня 2019 16:11
sign.p7s
02 травня 2019 15:28
sign.p7s
02 травня 2019 15:28
sign.p7s
02 травня 2019 15:02
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 15:02
Технічне завдання.pdf
02 травня 2019 15:02
Згода на обробку даних.pdf
02 травня 2019 15:01
Відгук.pdf
02 травня 2019 15:01
Витяг ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
Переможець 7 187 241,72
UAH з ПДВ
12 червня 2019 08:20

Документи

12 червня 2019 08:20
sign.p7s
12 червня 2019 08:19
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:19
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
7 187 241,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 08:20
sign.p7s
12 червня 2019 08:19
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:19
Намір.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 червня 2019 17:16
19461.pdf укладений
26 червня 2019 17:16

Актуальні тендери

До пошуку