Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services for the maintenance of the equipment of the wagon complex
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 41022900 |
Contact point: |
Nichik Olena provision +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 червня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 7 199 916,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 970,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 215900 UAH |
Publication date: | 27 березня 2019 12:02 |
Enquiries until: | 05 травня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 11 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 травня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 7 199 916 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 71 970 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing.
Quantity of goods or amount of work or services rendered. - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2019 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2019 15:58 |
ТД_95-19_з закресленими данними.doc | |
03 травня 2019 15:58 |
Перелік змін.docx | |
03 травня 2019 15:58 |
ТД_95-19_нова редакція.doc | |
23 квітня 2019 17:11 |
проект дог дод 8.docx | |
27 березня 2019 11:59 |
оголошення на англ.мові.doc | |
27 березня 2019 11:59 |
оголошення.doc |
03 травня 2019 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 травня 2019 15:58 |
ТД_95-19_з закресленими данними.doc
|
||||||
03 травня 2019 15:58 |
Перелік змін.docx
|
||||||
03 травня 2019 15:58 |
ТД_95-19_нова редакція.doc
|
||||||
23 квітня 2019 17:11 |
проект дог дод 8.docx
|
||||||
27 березня 2019 11:59 |
оголошення на англ.мові.doc
|
||||||
27 березня 2019 11:59 |
оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-09-000049 ● 05c628eeca3d4ad0a68a4129a89c8ce0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 липня 2019 18:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2019 № 209
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.07.2019 № 209
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-03-27-001100-b 27.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), а саме: «За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Наказом 21.03.2019 № 463 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» який набрав чинність з дня його офіційного опублікування, а саме 03.05.2019 внесено зміни до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зокрема у форму повідомлення про намір укласти договір в частині доповнення інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі, також було внесено аналогічні зміни до оголошення про проведення відкритих торгів». Процедура закупівлі відкриті торги, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу), UA-2019-03-27-001100-b, оприлюднена 27.03.2019 тобто до набрання чинності наказу від 21.03.2019 № 463 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», в зв’язку з чим процедура оголошена без інформації про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі. Форма повідомлення про намір укласти договір затверджена Наказом разом із змінами передбачає примітку «* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.», яка в свою чергу відноситься виключно до всіх пунктів повідомлення, зокрема й до вищезазначених. Крім того електронна система закупівель не передбачає та відсутня технічна можливість для замовника внести додатково до повідомлення про намір укласти договір будь яку інформацію враховуючи вимоги форми повідомлення про намір укласти договір затвердженої Наказом. З огляду на викладене та керуючись, зокрема ст. 58 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.» відсутні порушення в цій частині. Слід додатково повідомити про те що замовник незважаючи на викладене з метою прозорості та доступності інформації при прийнятті рішення про визначення переможця завантажив файл «ПОВІДОМЛЕННЯпро намір укласти договір» в якому наявна інформація зокрема про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі чим фактично виконав вимоги Наказу із змінами від 03.05.2019. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм ч.3 ст. 17, п. 2 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: «Також установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу ч. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 4 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону та наводить приклад мінімально необхідної інформації замовнику для прийняття ним відповідного рішення оскільки вказано що за орієнтовним зразком та в довільній формі та жодним чином не обмежує учасника надати інформацію повністю по всім підставам, чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. Крім того сам додаток 4 ТД пропонує учаснику зазначити інформацію «________________ (найменування Учасника), в особі ____________ (уповноваженої особи) повідомляє про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно ч.1, 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.
2019-08-06 17:14:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Оскарження в суді
Опис: | позовна заява ПК/П - 129 від 13.08.2019 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ |
Дата публікації: | 14 серпня 2019 |
Документи:
14 серпня 2019 18:21
|
Електронний підпис |
14 серпня 2019 18:21
|
позовна заява -1100-b.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ фірма Скала | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДЕЛЬТА КРІСТ СІСТЕМЗ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» #40184560 |
Переможець |
7 187 241,72
UAH з ПДВ
|
12 червня 2019 08:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 10:50
|
Звіт майстерграндінвест.docx | укладений |
28 лютого 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2019 17:16
|
19461.pdf | укладений |
26 червня 2019 17:16
|