Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу
Services for the maintenance of the equipment of the wagon complex
Очікувана вартість
7 199 916,00 UAH
UA-2019-03-27-001100-b fdf3f8bb34b946b6b9efb958f070a8ff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 41022900
Contact point: Nichik Olena provision
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2019 14:20
Очікувана вартість: 7 199 916,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215900 UAH
Publication date: 27 березня 2019 12:02
Enquiries until: 05 травня 2019 18:00
Complaints submission until: до 11 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 травня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 7 199 916 UAH including VAT
Minimal lowering step: 71 970 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Contact person of the customer, authorized to communicate with the participants.
Belasova Natalia Vladimirovna - Head of the department of contractual work of the production unit carriage station of Kyiv-Passenger JSC "Ukrzaliznytsia", 38/40 T. Shevchenko Boulevard, room 317, Kyiv, 01032, tel. +38 (044) 309-72-73, e-mail is missing.
Quantity of goods or amount of work or services rendered. - in accordance with the terms of Appendix No. 1 of the tender documentation. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services. Ukraine, according to Annex 1 of the tender documentation. Term of delivery of goods, performance of works or provision of services. During 2019 (until 31.12.2019)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Services for the maintenance of the equipment of the wagon complex
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 травня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 15:58
ТД_95-19_з закресленими данними.doc
03 травня 2019 15:58
Перелік змін.docx
03 травня 2019 15:58
ТД_95-19_нова редакція.doc
23 квітня 2019 17:11
проект дог дод 8.docx
27 березня 2019 11:59
оголошення на англ.мові.doc
27 березня 2019 11:59
оголошення.doc
03 травня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2019 15:58
ТД_95-19_з закресленими данними.doc
23 квітня 2019 17:11
ТД_95-19_з закр.даними.doc
27 березня 2019 11:59
ТД_95-19_Послуги з ТО обладнання вагономийного комплексу.doc
03 травня 2019 15:58
Перелік змін.docx
23 квітня 2019 17:11
Перелік змін.docx
03 травня 2019 15:58
ТД_95-19_нова редакція.doc
23 квітня 2019 17:11
ТД_95-19_нова редакція.doc
23 квітня 2019 17:11
проект дог дод 8.docx
27 березня 2019 11:59
Проект договору.doc
27 березня 2019 11:59
оголошення на англ.мові.doc
27 березня 2019 11:59
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надати роз`яснення
Дата подання: 18 квітня 2019 14:55
Дата відповіді: 23 квітня 2019 17:11
Доброго дня, просимо Вас, надати роз`яснення до п.4.5.16 Проекту Договору та Додатку 1 тендерної документації, а саме що мається на увазі під наданням послуг цілодобово?
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-09-000049 ● 05c628eeca3d4ad0a68a4129a89c8ce0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 липня 2019 18:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


08.07.2019 № 209

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
08.07.2019 № 209


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2019-03-27-001100-b 27.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

І) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490), а саме: «За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Наказом 21.03.2019 № 463 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» який набрав чинність з дня його офіційного опублікування, а саме 03.05.2019 внесено зміни до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зокрема у форму повідомлення про намір укласти договір в частині доповнення інформація про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі, також було внесено аналогічні зміни до оголошення про проведення відкритих торгів». Процедура закупівлі відкриті торги, 50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з технічного обслуговування обладнання вагономийного комплексу), UA-2019-03-27-001100-b, оприлюднена 27.03.2019 тобто до набрання чинності наказу від 21.03.2019 № 463 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», в зв’язку з чим процедура оголошена без інформації про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі. Форма повідомлення про намір укласти договір затверджена Наказом разом із змінами передбачає примітку «* Заповнюється електронною системою закупівель автоматично.», яка в свою чергу відноситься виключно до всіх пунктів повідомлення, зокрема й до вищезазначених. Крім того електронна система закупівель не передбачає та відсутня технічна можливість для замовника внести додатково до повідомлення про намір укласти договір будь яку інформацію враховуючи вимоги форми повідомлення про намір укласти договір затвердженої Наказом. З огляду на викладене та керуючись, зокрема ст. 58 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи.» відсутні порушення в цій частині. Слід додатково повідомити про те що замовник незважаючи на викладене з метою прозорості та доступності інформації при прийнятті рішення про визначення переможця завантажив файл «ПОВІДОМЛЕННЯпро намір укласти договір» в якому наявна інформація зокрема про вид предмета закупівлі, умови оплати договору та джерело фінансування закупівлі чим фактично виконав вимоги Наказу із змінами від 03.05.2019. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині. ІІ) щодо встановленого порушення законодавства в частині складання тендерної документації, установленого порушення норм ч.3 ст. 17, п. 2 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), а саме: «Також установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону». Надати аргументовані заперечення до висновку та надати інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку та, в порядку абз. 2 ч. 8 ст. 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Тендерна документація (далі —ТД) розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), наказу № 680 від 13.04.2016 «про затвердження примірної тендерної документації» міністерства економічного розвитку і торгівлі України (далі – Наказ) та іншого чинного законодавства України. П. 2 ч. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: … вимоги, встановлені ст. 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Ч. 3 ст. 17 Закону – «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним» На вимогу ч. 2 ч. 2 ст. 22, ч. 3 ст. 17 Закону тендерна документація містить пп. 3.1 п. 3 додатку 2 ТД з зазначенням «Довідку довільної форми з інформацією про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону за орієнтовним зразком відповідно Додатку № 4 ТД» чим вимагає надати інформацію щодо ч. 1, 2 ст. 17 Закону та наводить приклад мінімально необхідної інформації замовнику для прийняття ним відповідного рішення оскільки вказано що за орієнтовним зразком та в довільній формі та жодним чином не обмежує учасника надати інформацію повністю по всім підставам, чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. Крім того сам додаток 4 ТД пропонує учаснику зазначити інформацію «________________ (найменування Учасника), в особі ____________ (уповноваженої особи) повідомляє про відсутність підстав тендерного комітету у відмові в участі процедурі закупівлі згідно ч.1, 2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі», чим повною мірою виконано умови п. 2 ч. 2 ст. 22 та ч. 3 ст.17 Закону. З огляду на це висновок в цій частині хибний та такий, що не відповідає дійсності. З огляду на викладене просимо ДЕРЖАВНУ АУДИТОРСЬКУ СЛУЖБУ УКРАЇНИ в порядку п. 9 ст. 7-1 Закону підтвердити факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку в цій частині.

2019-08-06 17:14:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява ПК/П - 129 від 13.08.2019 про визнання протиправним та скасування висновку ДАСУ
Дата публікації: 14 серпня 2019

Документи:

14 серпня 2019 18:21
Електронний підпис
14 серпня 2019 18:21
позовна заява -1100-b.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 травня 2019
UA-2019-03-27-001100-bfdf3f8bb34b946b6b9efb958f070a8ff
Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Учасник Документи Рішення
ТОВ фірма Скала Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ДЕЛЬТА КРІСТ СІСТЕМЗ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

30 травня 2019 16:28
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:28
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2019 16:11
Електронний підпис
13 травня 2019 16:11
Електронний підпис
02 травня 2019 15:28
Електронний підпис
02 травня 2019 15:28
Електронний підпис
02 травня 2019 15:02
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 15:02
Технічне завдання.pdf
02 травня 2019 15:02
Згода на обробку даних.pdf
02 травня 2019 15:01
Відгук.pdf
02 травня 2019 15:01
Витяг ПДВ.pdf

Документи

30 травня 2019 16:29
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:29
Електронний підпис

Публічні документи

05 червня 2019 15:35
Електронний підпис
05 червня 2019 15:32
Цінова пропозиція
14 травня 2019 10:15
Електронний підпис
14 травня 2019 10:15
Електронний підпис
03 травня 2019 11:06
Електронний підпис
03 травня 2019 11:06
Електронний підпис
03 травня 2019 10:50
9 Додаток 4 ст 17.pdf

Документи

30 травня 2019 16:30
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:30
відхилення 1.docx
30 травня 2019 16:30
Електронний підпис

Публічні документи

15 травня 2019 13:11
Licenziya (1).zip
15 травня 2019 13:11
Dovirenist (1).zip
15 травня 2019 13:11
BG 2976-19G TOV DKS.zip
15 травня 2019 13:11
9. Довідка юр.особа.pdf
15 травня 2019 13:10
5. Технічне завдання.pdf
15 травня 2019 13:10
17. Лист відгук Дельта.pdf
15 травня 2019 13:10
16. Довідка ст.17.pdf
15 травня 2019 13:10
15. Довідка ст.17.pdf
15 травня 2019 13:10
14. ПДВ.pdf

Документи

30 травня 2019 16:30
95-19 Протокол.docx
30 травня 2019 16:30
відхилення 1.docx
30 травня 2019 16:30
Електронний підпис

Публічні документи

15 травня 2019 14:06
Опис послуг.pdf
15 травня 2019 14:06
Відгук.pdf
15 травня 2019 14:06
Витяг ПДВ.pdf
15 травня 2019 14:06
ТЗ.pdf
15 травня 2019 14:06
Наявність досвіду.pdf
15 травня 2019 14:06
Лист щодо умов проекту.pdf
15 травня 2019 14:06
Згода на обробку.pdf
15 травня 2019 14:06
Захист довкілля.pdf
15 травня 2019 14:06
Довідка ст 17.pdf
15 травня 2019 14:06
Гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ фірма Скала

ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»

ТОВ "ДЕЛЬТА КРІСТ СІСТЕМЗ"

ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ» 7 187 241,72
UAH з ПДВ
7 187 241,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ фірма Скала 7 195 801,20
UAH з ПДВ
7 195 801,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2019 15:35
Електронний підпис
05 червня 2019 15:32
Цінова пропозиція
14 травня 2019 10:15
Електронний підпис
14 травня 2019 10:15
Електронний підпис
03 травня 2019 11:06
Електронний підпис
03 травня 2019 11:06
Електронний підпис
03 травня 2019 10:50
9 Додаток 4 ст 17.pdf

Публічні документи

13 травня 2019 16:11
Електронний підпис
13 травня 2019 16:11
Електронний підпис
02 травня 2019 15:28
Електронний підпис
02 травня 2019 15:28
Електронний підпис
02 травня 2019 15:02
Цінова пропозиція.pdf
02 травня 2019 15:02
Технічне завдання.pdf
02 травня 2019 15:02
Згода на обробку даних.pdf
02 травня 2019 15:01
Відгук.pdf
02 травня 2019 15:01
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»

ТОВ фірма Скала

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
Переможець 7 187 241,72
UAH з ПДВ
12 червня 2019 08:20

Документи

12 червня 2019 08:20
Електронний підпис
12 червня 2019 08:19
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:19
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2019 08:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «МАЙСТЕРГРАДІНВЕСТ»
#40184560
7 187 241,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 червня 2019 08:20
Електронний підпис
12 червня 2019 08:19
Протокол н.docx
12 червня 2019 08:19
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:50
Звіт майстерграндінвест.docx укладений
28 лютого 2020 10:50
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 17:16
19461.pdf укладений
26 червня 2019 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 187 241,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 197 873,62 UAH)