Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Набір еко-блокнот з еко-ручкою з логотипом
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-03-27-001080-a ● 1a82241704c24a9f9a29645857d3f105
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 40453390 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6 |
Контактна особа: |
Кубаткіна Катерина Сергіївна +380626460620 divp@dn.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 11:10 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
КПКВКМБ 2317370 - 15000,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Набір еко-блокнот з еко-ручкою з логотипом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд.6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2019 17:19 |
Набір еко-блокнот з еко-ручкою з логотипом .jpg |
27 березня 2019 17:19 |
Тендерная документація Набір еко блокнот та еко ручка з логотипом.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 28 березня 2019 09:38
Дата відповіді: 28 березня 2019 15:56
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Питання технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель розглянуто Мінекономіки в листі № 3302-06/3810-03 від 07.02.2017 «Щодо електронної системи закупівель», розміщене за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Питання технічної реалізації вимог законодавства в електронній системі закупівель розглянуто Мінекономіки в листі № 3302-06/3810-03 від 07.02.2017 «Щодо електронної системи закупівель», розміщене за посиланням: http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій