Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(ДК 021:2015 код 45317000-2 Інші електромонтажні роботи) Станційна система пожежогасіння кабельних приміщень філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Очікувана вартість
16 820 474,00 UAH
UA-2019-03-27-000465-a 7837fea1fa6d4affae10dc42107349b3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2019 09:00
Початок аукціону: 07 травня 2019 13:22
Початок аукціону: 07 травня 2019 13:22
Очікувана вартість: 16 820 474,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Станційна система пожежогасіння кабельних приміщень філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»

Станційна система пожежогасіння кабельних приміщень філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Станційна система пожежогасіння кабельних приміщень філії «Кременчуцька ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2020
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обладнання
Дата подання: 05 квітня 2019 09:51
Дата відповіді: 09 квітня 2019 13:14
В зв'язку з тим, що в технічному завдані (Додаток №7) зазначено моделі обладнання GST (I-9303, LC5000, I 9102, I -9103, I -9104, I -9202), які станом на 2019 рік зняті з виробництва та вже не мають діючих сертифікатів на території України, чи є можливість запропонувати більш сучасні моделі обладнання GST (з діючими сертифікатами) з характеристиками, не нижчими від обладнання, яке вже зняте з виробництва. У разі позитивного рішення, просимо подовжити строк подання тендерних пропозицій для підбору нового обладнання та отримання технічної документації від офіційного представника обладнання GST.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник готовий розглянути, запропоновані учасником закупівлі аналоги, але при цьому всі витрати на розробку проектно-кошторисних рішень та погодження з генпроектувальником щодо аналогів повинен взяти на себе Учасник. Просимо по кожній заміні надати обгрунтування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ" 14 884 977,25
UAH з ПДВ
14 884 977,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА РУБІЖ" 16 501 092,64
UAH з ПДВ
16 501 092,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 травня 2019 11:20
1.1 Довідка_МВД.pdf
24 травня 2019 11:17
3 Довідка_ДФC.pdf
24 травня 2019 11:17
4 Протокол_засновників.pdf
24 травня 2019 11:17
5 Відомості_про_п_ство.pdf
24 травня 2019 11:15
9 Ліцензія_ДСНС_нотар.pdf
05 травня 2019 18:23
Електронний підпис
03 травня 2019 16:10
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 16:59
1_2_4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА РУБІЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#35810038
Переможець 14 884 977,25
UAH з ПДВ
20 травня 2019 13:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2019 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СТЦ ОХОРОННІ СИСТЕМИ"
#35810038
14 884 977,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2020 08:29
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 15:28
Додаткова угода №3 від 18.02.2020.pdf зміни до договору
18 лютого 2020 15:25
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 11:20
ТОВ СТЦ Охоронні системи д.у. №2 від 19.12.2019.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 11:18
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 13:57
Додаткова угода № 1 від 18.10.2019.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 13:56
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 16:34
Договір №301-О-2019 від 05.06.2019 - частина 1.pdf укладений
05 червня 2019 16:26
Договір №301-О-2019 від 05.06.2019 - частина 2.pdf укладений
05 червня 2019 16:25
Договір №301-О-2019 від 05.06.2019 - частина 3.pdf укладений
05 червня 2019 16:23
Звіт про укладений договір.pdf укладений
05 червня 2019 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В розділі 19 «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» Договору та викласти реквізити ЗАМОВНИКА і ПІДРЯДНИКА в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 301-О/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-О/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 2.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 2.2 Договору та викласти його у наступній редакції: « 2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі ціни, вказаній в пункті 2.2.2. цього Договору, та становить: 1 437 945,16 грн. (один мільйон чотириста тридцять сім тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн. 16 коп.), крім того ПДВ 20% - 287 589,03 грн. (двісті вісімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 03 коп.). Загальна ціна Договору разом з ПДВ становить: 1 725 534,19 грн. (один мільйон сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять чотири грн. 19 коп.). 2.2.2. Ціна робіт, що є предметом цього Договору, становить: 1 437 945,16 грн. (один мільйон чотириста тридцять сім тисяч дев’ятсот сорок п’ять грн. 16 коп.), крім того ПДВ 20% - 287 589,03 грн. (двісті вісімдесят сім тисяч п’ятсот вісімдесят дев’ять грн. 03 коп.). Ціна разом з ПДВ становить: 1 725 534,19 грн. (один мільйон сімсот двадцять п’ять тисяч п’ятсот тридцять чотири грн. 19 коп.) (Додаток № 1) 2. Сторони погодили викласти Додаток № 1 до Договору - Договірна ціна з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 в новій редакції. 3. Сторони погодили викласти Додатки № 2-2.24 до Договору - Локальний кошторис з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в новій редакції. 4. «Календарний графік» (Додаток № 4 до Договору № 301-О/2019 від 05 червня 2019 р викласти в новій редакції (додається). 5. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 6. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін, діє протягом строку дії Договору. 7. Додаткова угода № 2 до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 8. До даної додаткової угоди додаються: 8.1. Договірна ціна з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1–1:2013 (Додаток № 1); 8.2. Локальний кошторис з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток № 2) 8.3. Календарний графік (Додаток № 4) та є його невід’ємною частиною.
Номер договору про закупівлю: 301-О/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-О/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 2.4. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни в п. 2.2. Договору та викласти їх у наступній редакції: «2.2. Загальна ціна Договору визначається на підставі ціни, вказаній в пункті 2.2.2. цього Договору, та становить: 1 381 601,46 грн. (один мільйон триста вісімдесят одна тисяча шістсот одна грн. 46 коп.), крім того, ПДВ 20% - 276 320,29 грн. (двісті сімдесят шість тисяч триста двадцять грн. 29 коп.). Загальна ціна Договору разом з ПДВ становить: 1 657 921,75 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 75 коп.). 2.2.2. Ціна Робіт, що є предметом цього Договору, становить: 1 381 601,46 грн. (один мільйон триста вісімдесят одна тисяча шістсот одна грн. 46 коп.), крім того, ПДВ 20% - 276 320,29 грн. (двісті сімдесят шість тисяч триста двадцять грн. 29 коп.). Ціна разом з ПДВ становить: 1 657 921,75 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот двадцять одна грн. 75 коп.) (Додаток № 1)». 2. Сторони погодили викласти Додаток №1 до Договору – Договірна ціна з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в новій редакції. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін, діє протягом строку дії Договору. 5. Додаткова угода № 3 до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. 6. До даної додаткової угоди додаються: 6.1. Договірна ціна з розрахунками згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Додаток № 1).
Номер договору про закупівлю: 301-О/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 301-О/2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 657 921,75
UAH (в тому числі ПДВ 276 320,29 UAH)