Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
603 501,00 UAH
UA-2019-03-27-000218-a 6d6feed6fcba4bd388c8948f411da1a3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 603 501,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 березня 2019 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 10:41
ТД _-19_Послуги з ТО РРО.doc
27 березня 2019 10:40
Проект договору_із забезпеченням +.docx
27 березня 2019 10:40
Проект договору_без забезпечення +.docx
27 березня 2019 10:40
Оголошення.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 385 257,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 840,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11500 UAH

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 11:53
Закінчення: 15 квітня 2019 12:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Карвалі" 385 254,00
UAH з ПДВ
381 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 384 531,00
UAH з ПДВ
384 531,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 13:38
4.2 Лист від УКРКАРТ.pdf
12 квітня 2019 13:38
4.2 Договір УКРКАРТ.pdf
12 квітня 2019 13:38
4 Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 13:38
2.4.3.2 Лист відгук.pdf
12 квітня 2019 13:38
2.4.3.2 Лист відгук (1).pdf
12 квітня 2019 13:38
2.1.2 Копія статуту.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 13:37
Цінова пропозиція лот1.pdf
12 квітня 2019 13:37
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Карвалі"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Карвалі"
#31240885
Переможець 381 396,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 08:44

Документи

08 травня 2019 08:44
Електронний підпис
08 травня 2019 08:44
Протокол.docx
08 травня 2019 08:44
Намір.docx
17 квітня 2019 09:21
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:21
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 08:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Карвалі"
#31240885
381 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 08:44
Електронний підпис
08 травня 2019 08:44
Протокол.docx
08 травня 2019 08:44
Намір.docx
17 квітня 2019 09:21
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:21
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 18:21
ЗВІТ ПРО ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ.docx укладений
13 березня 2020 18:21
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 14:15
ДУ1 Карвалі ПКВОК Харків (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2019 14:15
Повідомлення про зміни РРО Карвалли (1).docx зміни до договору
19 грудня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
23 травня 2019 14:17
УЗ ЦЛ 19356 Ю.pdf укладений
23 травня 2019 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – внесення зміни до пунктів 13.1., 18.1., доповнити Додатком № 1А «Перелік реєстраторів розрахункових операцій виробничого підрозділу вокзал станції Харків-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» за січень 2020 року» та Додаток № 2А «Перелік та вартість послуг з технічного обслуговування РРО для Виробничого підрозділу вокзал станції Харків-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» за січень 2020 року» та внесення змін до розділу «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» Договору; 13. Номер додаткової угоди - №УЗ/ЦЛ–19356/Ю/Ду-1 14. Сума договору після внесення змін - 398 844,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно Додатку№1 та Додатку №1А до Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19356/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19356/ю/Д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 118 292,60
UAH (в тому числі ПДВ 19 715,43 UAH)